Anonym bruker Skrevet 9. juni #1 Skrevet 9. juni Jeg er utdannet innen helse og har jobbet i flere kommuner. Startet nettopp i ny jobb og de fleste virket veldig hyggelige. I tidligere jobber har jeg opplevd baksnakking, dårlig miljø osv. I nye jobben fikk jeg et veldig godt førsteinntrykk, men den tredje dagen kom det ei som var veldig nedlatende. Hun pirket på alt jeg gjorde, himlet med øynene og generelt var lite hyggelig. Jeg er som sagt helt ny på plassen og er ikke kjent med verken brukere eller nye arbeidsplassen. Jeg er ei forsiktig dame som prøver å være hyggelig og raus med alle, men kjenner så klart at det stikker litt når man møter slike personer som bare snakker en ned. Er dette vanlig på arbeidsplasser innen helse? Jeg har vært utdannet innen helse i 6 år. Før dette jobbet jeg i butikk og opplevde ikke slike miljø. Anonymkode: f0dae...8bb
Anonym bruker Skrevet 9. juni #2 Skrevet 9. juni Anonym bruker skrev (14 minutter siden): Jeg er utdannet innen helse og har jobbet i flere kommuner. Startet nettopp i ny jobb og de fleste virket veldig hyggelige. I tidligere jobber har jeg opplevd baksnakking, dårlig miljø osv. I nye jobben fikk jeg et veldig godt førsteinntrykk, men den tredje dagen kom det ei som var veldig nedlatende. Hun pirket på alt jeg gjorde, himlet med øynene og generelt var lite hyggelig. Jeg er som sagt helt ny på plassen og er ikke kjent med verken brukere eller nye arbeidsplassen. Jeg er ei forsiktig dame som prøver å være hyggelig og raus med alle, men kjenner så klart at det stikker litt når man møter slike personer som bare snakker en ned. Er dette vanlig på arbeidsplasser innen helse? Jeg har vært utdannet innen helse i 6 år. Før dette jobbet jeg i butikk og opplevde ikke slike miljø. Anonymkode: f0dae...8bb Det er nok dessverre ikke uvanlig, men det er irrelevant og gjør det ikke mer greit. Anonymkode: af889...80a
Anonym bruker Skrevet 9. juni #3 Skrevet 9. juni Ingen på min jobb som er sånn,.Men det er ikke innen helse. Trist å høre, det er ikke greit ! Anonymkode: 0d2fd...952
Anonym bruker Skrevet 9. juni #4 Skrevet 9. juni Sure epler finnes det på veldig mange store arbeidsplasser, og dessverre oftest i kvinnedominerte yrker. Kvinner er kvinner verst heter det, og det kommer jo fra et sted... Det som er så dumt er at en sånn person kan ødelegge et stort miljø, det er så smittsomt med negativitet og dårlig stemning. Jeg har opplevd det samme både i barnehage og i butikk, regner med at helse er samme greia. Mange ansatte, mest kvinner. Anonymkode: af894...2e3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå