Anonym bruker Skrevet 9. juni #1 Skrevet 9. juni Jeg er utdannet innen helse og har jobbet i flere kommuner. Startet nettopp i ny jobb og de fleste virket veldig hyggelige. I tidligere jobber har jeg opplevd baksnakking, dårlig miljø osv. I nye jobben fikk jeg et veldig godt førsteinntrykk, men den tredje dagen kom det ei som var veldig nedlatende. Hun pirket på alt jeg gjorde, himlet med øynene og generelt var lite hyggelig. Jeg er som sagt helt ny på plassen og er ikke kjent med verken brukere eller nye arbeidsplassen. Jeg er ei forsiktig dame som prøver å være hyggelig og raus med alle, men kjenner så klart at det stikker litt når man møter slike personer som bare snakker en ned. Er dette vanlig på arbeidsplasser innen helse? Jeg har vært utdannet innen helse i 6 år. Før dette jobbet jeg i butikk og opplevde ikke slike miljø. Anonymkode: f0dae...8bb
Anonym bruker Skrevet 9. juni #2 Skrevet 9. juni Anonym bruker skrev (14 minutter siden): Jeg er utdannet innen helse og har jobbet i flere kommuner. Startet nettopp i ny jobb og de fleste virket veldig hyggelige. I tidligere jobber har jeg opplevd baksnakking, dårlig miljø osv. I nye jobben fikk jeg et veldig godt førsteinntrykk, men den tredje dagen kom det ei som var veldig nedlatende. Hun pirket på alt jeg gjorde, himlet med øynene og generelt var lite hyggelig. Jeg er som sagt helt ny på plassen og er ikke kjent med verken brukere eller nye arbeidsplassen. Jeg er ei forsiktig dame som prøver å være hyggelig og raus med alle, men kjenner så klart at det stikker litt når man møter slike personer som bare snakker en ned. Er dette vanlig på arbeidsplasser innen helse? Jeg har vært utdannet innen helse i 6 år. Før dette jobbet jeg i butikk og opplevde ikke slike miljø. Anonymkode: f0dae...8bb Det er nok dessverre ikke uvanlig, men det er irrelevant og gjør det ikke mer greit. Anonymkode: af889...80a