Anonym bruker Skrevet 9. juni #1 Skrevet 9. juni Jeg er sliten uten grunn. Det er ikke noe galt med blodprøver og alt er greit. Men jeg er fortsatt sliten og helt utslitt. Hva kan det være da? Flere som også er slitne uten grunn? Anonymkode: acdbb...bc8
Anonym bruker Skrevet 9. juni #2 Skrevet 9. juni Er du fysisk aktiv? Sitter du mye på mobilen? Anonymkode: 587c9...bba
Anonym bruker Skrevet 9. juni #3 Skrevet 9. juni Sover du skikkelig? Kan du ha søvnapne? Anonymkode: 4c067...909
Anonym bruker Skrevet 9. juni #4 Skrevet 9. juni Velkommen til de glade årene med premenopause🥵 Anonymkode: 3999e...8cc
Anonym bruker Skrevet 9. juni #6 Skrevet 9. juni Anonym bruker skrev (6 timer siden): Jeg er sliten uten grunn. Det er ikke noe galt med blodprøver og alt er greit. Men jeg er fortsatt sliten og helt utslitt. Hva kan det være da? Flere som også er slitne uten grunn? Anonymkode: acdbb...bc8 Var det i lang tid etter virus Anonymkode: 9e7a6...24d
Anonym bruker Skrevet 10. juni #7 Skrevet 10. juni Ingen er sliten uten grunn. Slitenhet kan komme av at man er fysisk utslitt, mentalt utslitt (dårlig søvn, bekymringer, tankespinn, stress, press etc.), det kan være at kostholdet ikke er bra, det kan være at magen og/eller tarmene ikke fungerer godt nok, lav livskvalitet, indre uro mm. Lag deg en liste, vær ærlig på hvordan ståa er, og se om du kan komme frem til noe likevel Anonymkode: 0f39a...3aa
Anonym bruker Skrevet 10. juni #8 Skrevet 10. juni Anonym bruker skrev (11 timer siden): Ingen er sliten uten grunn. Slitenhet kan komme av at man er fysisk utslitt, mentalt utslitt (dårlig søvn, bekymringer, tankespinn, stress, press etc.), det kan være at kostholdet ikke er bra, det kan være at magen og/eller tarmene ikke fungerer godt nok, lav livskvalitet, indre uro mm. Lag deg en liste, vær ærlig på hvordan ståa er, og se om du kan komme frem til noe likevel Anonymkode: 0f39a...3aa God idé. Jeg begynte med dagbok da jeg fikk migrene og det ble veldig raskt veldig tydelig hva utløseren var; menstruasjon. Anonymkode: d76fe...f91
Anonym bruker Skrevet 10. juni #9 Skrevet 10. juni Hvor gammel er du? Hvordan er livs- og arbeidsituasjon? Anonymkode: d8017...09f
Anonym bruker Skrevet fredag kl 14:03 #10 Skrevet fredag kl 14:03 Anonym bruker skrev (På 9.6.2026 den 15.52): Jeg er sliten uten grunn. Det er ikke noe galt med blodprøver og alt er greit. Men jeg er fortsatt sliten og helt utslitt. Hva kan det være da? Flere som også er slitne uten grunn? Anonymkode: acdbb...bc8 Jeg er også det... Trener hver dag, går masse. Men likevel sliten. Blodprøver fine. Anonymkode: 951da...fd3
Anonym bruker Skrevet fredag kl 14:37 #11 Skrevet fredag kl 14:37 Anonym bruker skrev (33 minutter siden): Jeg er også det... Trener hver dag, går masse. Men likevel sliten. Blodprøver fine. Anonymkode: 951da...fd3 Det er jo når man trener og er ute at kan blir sliten ved allergi. Anonymkode: d76fe...f91
sugmeiføet! Skrevet fredag kl 18:04 #12 Skrevet fredag kl 18:04 Anonym bruker skrev (På 9.6.2026 den 17.08): Velkommen til de glade årene med premenopause🥵 Anonymkode: 3999e...8cc Dette!
Anonym bruker Skrevet fredag kl 23:00 #13 Skrevet fredag kl 23:00 sugmeiføet! skrev (4 timer siden): Dette! Men er bare 30 år. Anonymkode: acdbb...bc8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå