Anonym bruker Skrevet 8. juni #1 Skrevet 8. juni Jeg har ei venninne som er veldig glad i oppmerksomhet. Hun tar rommet der hun er, uansett hvor. Hun er veldig utadvendt, og prater med alle. Ei veldig glad og livlig dame. Hun kommer gjerne ofte i klammeri med folk, vet ikke helt hva som utløser dette men det kan jo ha noe å gjøre med at hun er en ærlig sjel og si gjerne ifra hvis det er noe hun finner urimelig. Nå er hun uføretrygdet og er blitt influenser. Hun legger ut alt mulig rart fra hverdagen sin, og filmer sin mann ofte. De fester hver helg, og da filmer hun sin mann i veldig beruset tilstand. Dette legger hun ut for alle å se, hun har en åpen profil. Disse videoene av sin fulle mann blir delt mest, og de er veldig stolte av at så mange har sett dem. Det hun ikke vet er at det er mange som har spurt meg om disse videoen, for de finner dem forkastelige. De synes det er fælt å se at han blir eksponert på denne måten. Jeg er jo enig, jeg synes det er litt ille å se at han er så full at han nesten ser i kryss. Hun tror at alle synes disse er så festlige. Bør jeg si noe til henne om disse tilbakemeldingen jeg har fått? Jeg kjenner dem begge to godt, og ønsker jo ikke at han skal bli framstilt som en alkis...... Anonymkode: d8402...08a
Anonym bruker Skrevet 8. juni #2 Skrevet 8. juni Ja, jeg hadde nok gitt beskjed om at folk ikke ser på disse videoene som morsomme, men som forkastelige. Som du sier selv, så er hun ærlig sjel og sier ifra om ting, så da bør hun tåle at folk er ærlige mot henne også. Anonymkode: 13d18...2d7
Anonym bruker Skrevet 8. juni #4 Skrevet 8. juni Ja, det hadde jeg sagt fra om. Høres ut som hun er litt som en svigerinne jeg har, litt psykiatri i bildet der så hun takler ikke kritikk særlig bra selv. Da hadde jeg pakket det inn litt og sagt det uten å direkte kritisere henne så veldig, men helt klart fortalt hva andre sier om henne og delingen hennes. Sånn som jeg kjenner "lusa på gangen" vil hun si det bare er skalusi og dele videre.. Anonymkode: cb8b8...29a
Anonym bruker Skrevet 8. juni #5 Skrevet 8. juni Anonym bruker skrev (29 minutter siden): Anonymkode: 9ee8d...d3d Dette kunne jo minne om min venninne jo! Anonymkode: d8402...08a
Anonym bruker Skrevet 8. juni #6 Skrevet 8. juni Du kan jo spørre henne hvordan du tror at en arbeidsgiver eller potensielt ny arbeidsgiver for mannen vil reagere på disse snuttene. Det er jo ikke sånn at kunder, samarbeidspartnere og alle som slumper over noe på some synes at dette vitner om god dømmekraft. Anonymkode: 7c75a...67a
Anonym bruker Skrevet 8. juni #7 Skrevet 8. juni Anonym bruker skrev (1 time siden): Jeg har ei venninne som er veldig glad i oppmerksomhet. Hun tar rommet der hun er, uansett hvor. Hun er veldig utadvendt, og prater med alle. Ei veldig glad og livlig dame. Hun kommer gjerne ofte i klammeri med folk, vet ikke helt hva som utløser dette men det kan jo ha noe å gjøre med at hun er en ærlig sjel og si gjerne ifra hvis det er noe hun finner urimelig. Nå er hun uføretrygdet og er blitt influenser. Hun legger ut alt mulig rart fra hverdagen sin, og filmer sin mann ofte. De fester hver helg, og da filmer hun sin mann i veldig beruset tilstand. Dette legger hun ut for alle å se, hun har en åpen profil. Disse videoene av sin fulle mann blir delt mest, og de er veldig stolte av at så mange har sett dem. Det hun ikke vet er at det er mange som har spurt meg om disse videoen, for de finner dem forkastelige. De synes det er fælt å se at han blir eksponert på denne måten. Jeg er jo enig, jeg synes det er litt ille å se at han er så full at han nesten ser i kryss. Hun tror at alle synes disse er så festlige. Bør jeg si noe til henne om disse tilbakemeldingen jeg har fått? Jeg kjenner dem begge to godt, og ønsker jo ikke at han skal bli framstilt som en alkis...... Anonymkode: d8402...08a Ja, selvfølgelig. Du bør si fra til begge. Anonymkode: 0a59a...c48
Anonym bruker Skrevet 8. juni #8 Skrevet 8. juni Først og fremst si fra til mannen Anonymkode: 0a59a...c48
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå