Anonym bruker Skrevet 7. juni #1 Skrevet 7. juni Vi bor ikke sammen, men når vi treffes har vi det veldig godt. Når jeg er på fest så er han redd for at jeg skal flørte/kysse andre. Det samme er jeg. Hvorfor leve sånn halvveis? For meg er det langpining. Det er det kanskje ikke for han. Jeg kan ikke flytte sammen med noen pga mine barn. Men jeg trenger ikke flytte sammen med noen. Har prøvd å gjøre det slutt flere ganger, men han blir så lei seg.. jeg syns det er så vanskelig Anonymkode: 196d2...f1f
Anonym bruker Skrevet 8. juni #3 Skrevet 8. juni Anonym bruker skrev (14 minutter siden): Hvor gammel er dere? Anonymkode: 68347...d8f Vi er godt voksne Anonymkode: 196d2...f1f
Anonym bruker Skrevet 8. juni #4 Skrevet 8. juni Hva spiller det for noe rolle om det blir definert? Blir dere mindre usikre på hverandre da? Anonymkode: 043d7...a2c
Anonym bruker Skrevet 8. juni #5 Skrevet 8. juni Anonym bruker skrev (22 minutter siden): Hva spiller det for noe rolle om det blir definert? Blir dere mindre usikre på hverandre da? Anonymkode: 043d7...a2c hmm.. har ikke tenkt på det.. Kanskje ikke.. Men siden forholdet ikke er definert så sier alle rundt meg at han bare bruker meg. Men det er ikke svart/hvitt. Livet er ikke så enkelt. Anonymkode: 196d2...f1f
Anonym bruker Skrevet 8. juni #6 Skrevet 8. juni herregud, still nå litt krav da. Kjenn etter hva du trenger og si det til ham. Om han ikke vil det, kutt ham ut. Du er verdt masse, du må kjenne hva du vil i livet, ikke vær redd for å si det. Mye bedre å finne ut om man er på helt forskjellige planeter. Da er det bedre å finne seg en annen, ikke tulle bort tid å være usikker. Anonymkode: 61d53...eee
Anonym bruker Skrevet 8. juni #7 Skrevet 8. juni Anonym bruker skrev (10 minutter siden): herregud, still nå litt krav da. Kjenn etter hva du trenger og si det til ham. Om han ikke vil det, kutt ham ut. Du er verdt masse, du må kjenne hva du vil i livet, ikke vær redd for å si det. Mye bedre å finne ut om man er på helt forskjellige planeter. Da er det bedre å finne seg en annen, ikke tulle bort tid å være usikker. Anonymkode: 61d53...eee Jeg tror egentlig at vi vil forskjellige ting. Men at det likevel ikke er enkelt. Anonymkode: 196d2...f1f
Anonym bruker Skrevet 8. juni #8 Skrevet 8. juni Anonym bruker skrev (19 minutter siden): Jeg tror egentlig at vi vil forskjellige ting. Men at det likevel ikke er enkelt. Anonymkode: 196d2...f1f du tror, og du plages. der det ike bedre å snakke ordentlig sammen, finne ut hva dere vil? Hvis han ikke klarer bestemme seg, er det verdt det for deg? Vær tydelig på hva du vil. Tørr å si det til ham. Tar uendelig mye energi med sånne halveisforhold, du er så mye mere verdt! (om du vi, det da?) Anonymkode: 61d53...eee
Anonym bruker Skrevet 8. juni #9 Skrevet 8. juni Anonym bruker skrev (1 time siden): du tror, og du plages. der det ike bedre å snakke ordentlig sammen, finne ut hva dere vil? Hvis han ikke klarer bestemme seg, er det verdt det for deg? Vær tydelig på hva du vil. Tørr å si det til ham. Tar uendelig mye energi med sånne halveisforhold, du er så mye mere verdt! (om du vi, det da?) Anonymkode: 61d53...eee Jo, jeg må det ! Fordi dette plager meg enormt ! Men vi har prøvd å snakke sammen, mange ganger... Jeg gir opp !! Anonymkode: 196d2...f1f
Anonym bruker Skrevet 8. juni #10 Skrevet 8. juni Anonym bruker skrev (38 minutter siden): Jo, jeg må det ! Fordi dette plager meg enormt ! Men vi har prøvd å snakke sammen, mange ganger... Jeg gir opp !! Anonymkode: 196d2...f1f Men du gir ikke opp. Du skriver om dette forholdet hele tiden og tar ikke til deg noe som blir skrevet til deg. Du lar han styre deg helt, stiller opp ved hvert minste vink. Så du får bare fortsette til han blir lei deg på ordentlig Anonymkode: d1736...dc5
Anonym bruker Skrevet 8. juni #11 Skrevet 8. juni Anonym bruker skrev (5 timer siden): Men du gir ikke opp. Du skriver om dette forholdet hele tiden og tar ikke til deg noe som blir skrevet til deg. Du lar han styre deg helt, stiller opp ved hvert minste vink. Så du får bare fortsette til han blir lei deg på ordentlig Anonymkode: d1736...dc5 Han kommer aldri til å bli lei av meg ❤️😅 Anonymkode: 196d2...f1f
Anonym bruker Skrevet 8. juni #12 Skrevet 8. juni Anonym bruker skrev (4 timer siden): Han kommer aldri til å bli lei av meg ❤️😅 Anonymkode: 196d2...f1f Å herre! Anonymkode: d1736...dc5
Anonym bruker Skrevet 8. juni #13 Skrevet 8. juni Anonym bruker skrev (4 timer siden): Han kommer aldri til å bli lei av meg ❤️😅 Anonymkode: 196d2...f1f Men han vil fremdeles ikke forplikte seg til deg, så da er du like langt. Han venter på en kvinne som han ønsker å dele resten av livet med. Hvis du synes det er greit å være en midlertidig ventestasjon så er jo alt i orden ♥️ Anonymkode: b3834...62f
Anonym bruker Skrevet 9. juni #14 Skrevet 9. juni Anonym bruker skrev (9 timer siden): Men han vil fremdeles ikke forplikte seg til deg, så da er du like langt. Han venter på en kvinne som han ønsker å dele resten av livet med. Hvis du synes det er greit å være en midlertidig ventestasjon så er jo alt i orden ♥️ Anonymkode: b3834...62f Jeg har vært gift før jeg. Det er aldri noen garantier ❤️ hi Anonymkode: 196d2...f1f
Anonym bruker Skrevet 9. juni #15 Skrevet 9. juni Anonym bruker skrev (15 timer siden): Han kommer aldri til å bli lei av meg ❤️😅 Anonymkode: 196d2...f1f Han virker da virkelig ikke særlig opptatt av deg pr d.d, så det var en spenstig antagelse, synes jeg. Anonymkode: b2d5d...9ed
Anonym bruker Skrevet 9. juni #16 Skrevet 9. juni Anonym bruker skrev (16 timer siden): Han kommer aldri til å bli lei av meg ❤️😅 Anonymkode: 196d2...f1f Joda. Han har bare ikke møtt henne enda Anonymkode: 043d7...a2c
Anonym bruker Skrevet 9. juni #17 Skrevet 9. juni Anonym bruker skrev (1 time siden): Han virker da virkelig ikke særlig opptatt av deg pr d.d, så det var en spenstig antagelse, synes jeg. Anonymkode: b2d5d...9ed Hva ? Hvordan? Anonymkode: 196d2...f1f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå