Anonym bruker Skrevet 7. juni #1 Skrevet 7. juni Kan jeg ha åpent vindu som maks kan åpnes en cm uten at en katt kommer ut? Det er en sånn gammelt vindu jeg låser låsen på sånn at det maks er luft en cm. Det er ikke den som er barnesperre på men jeg har brukt også håndtaket som sperre. Kun luft en cm. Anonymkode: 4eec0...191
Anonym bruker Skrevet 7. juni #2 Skrevet 7. juni Er katten din mindre enn 1 cm nei. Er katten som andre vanlige katter i str så tenk deg om…klarer katten å smyge seg et ut at åpent vindu på 1 cm tror du? Anonymkode: 8eff5...a1e
Anonym bruker Skrevet 7. juni #3 Skrevet 7. juni 2 hours ago, Anonym bruker said: Kan jeg ha åpent vindu som maks kan åpnes en cm uten at en katt kommer ut? Det er en sånn gammelt vindu jeg låser låsen på sånn at det maks er luft en cm. Det er ikke den som er barnesperre på men jeg har brukt også håndtaket som sperre. Kun luft en cm. Anonymkode: 4eec0...191 Hva tror du selv? Anonymkode: 4e50c...c3e
Anonym bruker Skrevet 8. juni #4 Skrevet 8. juni Hva er du redd for? At katten skal få av haspen eller at den skal klare å bli en slange i kroppen og snike seg ut gjennom en 1 cm stor åpning? Anonymkode: c6d03...782
Anonym bruker Skrevet 8. juni #5 Skrevet 8. juni Jeg er ikke helt sikker på hva slags type vindu du har, men du skal ikke se bort fra at katten kan klare å åpne hvis det er hasper som bare skal vippes opp. Mange katter er utrolig gode på sånt. Men det er heller ikke sikker katten bryr seg det minste. Anonymkode: b9284...07a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå