Gå til innhold

Familiemedlem som styrer med konfirmasjonsgave.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hun er på alle med spørsmål med hva vi vil gi, og hvis det er penger så må vi oppgi beløp. Noen får gi på vipps og andre på konto. INGEN FÅR GI KONTANTER. Og så kommer det idiotiske. 
Vi som skal overføre på konto må sørge for at de er på konto fredag FØR konfirmasjon. 😂🤷🏻‍♀️
Jeg flira og sa at jeg så ingen forskjell på fredag eller mandag dagen etter konfirmasjon. 
Hun ble drit grinete. Ok, dette er en person jeg sliter med, men er ikke dette litt frekt?

Samme dame sender mail til jul, hver eneste som gir gaver til ungene må oppgi beløp så sender hun link, dere SKAL kjøpe denne tingen til jul. 
Det er jo greit nok, vi vil jo gi de ting de blir glade for så jeg gjør som hun sier. 
Men den siste greia her synes jeg var over streken. 

Anonymkode: 7c943...540

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Henne og instruksene hadde jeg glatt ignorert. Gærne kjerring.

Skrevet

Hjelpes, er det mor til konfirmanten?

Sier det samme som sug lut, hadde ignorert og gjort det som passet meg best. Hadde blitt veldig fristet til å gi kontanter. Det er jo skamfrekt at folk må oppgi hva de skal kjøpe eller hvor mye de skal gi.

Anonymkode: d3057...35b

Skrevet

Å milde ... Da hadde jeg fort blitt litt vrang, kjenner jeg. 

Anonymkode: da256...37f

Skrevet (endret)
Anonym bruker skrev (3 timer siden):

Hun er på alle med spørsmål med hva vi vil gi, og hvis det er penger så må vi oppgi beløp. Noen får gi på vipps og andre på konto. INGEN FÅR GI KONTANTER. Og så kommer det idiotiske. 
Vi som skal overføre på konto må sørge for at de er på konto fredag FØR konfirmasjon. 😂🤷🏻‍♀️
Jeg flira og sa at jeg så ingen forskjell på fredag eller mandag dagen etter konfirmasjon. 
Hun ble drit grinete. Ok, dette er en person jeg sliter med, men er ikke dette litt frekt?

Samme dame sender mail til jul, hver eneste som gir gaver til ungene må oppgi beløp så sender hun link, dere SKAL kjøpe denne tingen til jul. 
Det er jo greit nok, vi vil jo gi de ting de blir glade for så jeg gjør som hun sier. 
Men den siste greia her synes jeg var over streken. 

Anonymkode: 7c943...540

Men kan det være så enkelt som at hun vil føre en oversikt over hvem som har gitt gave, og hva de har gitt slik at hun vet det i etterkant til andres konfirmanter. Vi skrev ned dette, noe som var veldig kjekt for jeg har stadig måtte ta fram den lille notat-blokken for å sjekke om vi fikk gave fra ***** eller *****. Sånt er jo ikke noe jeg går og husker på. 

Og det er da også vanlig at gavene gis til konfirmasjons-dagen og ikke i etterkant? 

Endret av Sommerkroppen 2029
Skrevet

Vi i familien sender linker til jul osv. Ønskeskyen blir også brukt. Så alle får det de ønsker seg. Jeg blir glad for tips, også konkrete ting. 

Syns det var rart at hun skal diktere dette. Det får de ordne med etter konfirmasjon. Hva som skal på hvilke kontoer. 

Anonymkode: 7a82c...bab

Skrevet

"Hva vi gir har vi ikke bestemt enda, men gave blir det."

Anonymkode: 15bfc...c39

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...