Anonym bruker Skrevet 10 timer siden #1 Skrevet 10 timer siden Fars foreldre var i konfirmasjon til barnet forrige helg - skrev i kortet at de skulle overføre en sum. Oppga kontonummer på mandag- er fortsatt ikke overført. Far er for svak til å tørre ta dette opp- hvordan skal jeg purre på en høflig måte? Dette er meget pengesterke mennesker, de sosiale evnene er derimot meget begrenset. Bare så det er sagt, så bryr jeg meg lite om hva de tenker om meg, men ønsker ikke å spørre altfor uhøflig av hensyn til barnet. Anonymkode: 64893...069
Himmel og hav Skrevet 9 timer siden #2 Skrevet 9 timer siden Vent en stund til, og så ringer du eller sender en melding om at du ikke kan se at det har kommet inn noen penger enda og at du lurer på om de har fått meldingen med kontonummeret eller om det er noe annet som har gått galt.
Anonym bruker Skrevet 9 timer siden #3 Skrevet 9 timer siden Om de har overført penger uten den hurtigmetoden tar det noen dager. Men kamufler "masingen" med bekymring for om pengene er overført til feil konto, så vil ingen reagere negativt på at du følger det opp. Anonymkode: 2d658...d6b
Anonym bruker Skrevet 8 timer siden #4 Skrevet 8 timer siden Her har ikke konfirmasjonsgaven kommet inne hverken fra min far eller far til min sønn ennå......konfirmasjonen var for 10 år siden så har gitt opp. Anonymkode: 44abe...25f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå