Anonym bruker Skrevet torsdag kl 20:40 #1 Skrevet torsdag kl 20:40 Vi har verdens mest tålmodige og godlynte hund. Man kan gjøre alt med han uten at han viser tegn til aggresjon i det daglige. Men nå har det skjedd tre ganger det siste halve året at han glefser og knurrer hvis han blir forstyrret når han ligger ved beina mine oppi sofaen. Jeg tror han sover og støkker når jeg beveger beina, for han skammer seg etterpå. Jeg er urolig for om dette skjer med andre i husstanden. Så om det er noen hundefolk her, er dette bekymringsfullt, eller kan det avskrives med at han er i halvsøvne og handler på impuls, men at han faktisk ikke har intensjon om å bite? Det er en ukastrert hannhund på fem år. Anonymkode: 8c48e...7d4
Anonym bruker Skrevet torsdag kl 20:55 #2 Skrevet torsdag kl 20:55 Hunder glefser ikke selv om de skvetter litt Men ta han med til dyrlegen for en skikkelig sjekk, jeg tenker det kan være alt fra svulst på hjernen eller smerter, til at han er i ferd med å bli døv eller blind. Det bør sjekkes opp. Anonymkode: 50b8a...b12
Anonym bruker Skrevet i går, 05:27 #3 Skrevet i går, 05:27 Alder? Vil tatt en tur til dyrlegen og få sett over hunden og utelukk smerter Anonymkode: 29ea5...528
Anonym bruker Skrevet i går, 09:56 #4 Skrevet i går, 09:56 Hunder som endrer adferd slik skal alltid undersøkes av veterinær. Jeg har tre hunder, den ene er en glefser. Alltid vært, men med erfaring har jeg skjønt at han «bare er høyrøstet» når han skvetter. Det høres innmari stygt ut, men det «er bare sånn han er». Han er undersøkt og hatt adferdstrening. Konklusjonen er at han «er jævlig stygg i kjeften» det var adferdssprsialisten sine ord. Han ble testet og utsatt for mye og han var helt rolig. Men, når de endrer seg slik i voksen alder hadde jeg nok stressa litt. Det høres så skummelt ut. Men, han ene min som er slik, jeg setter han heller på hundepensjonat enn å la venner passe. For jeg er litt redd for at han en dag drar den for langt også. Hadde jeg hatt små barn hadde jeg trolig forsøkt omplassering. Anonymkode: afca5...b08
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå