Anonym bruker Skrevet 4. juni #1 Skrevet 4. juni Pleier ikke Barbie å være flinke til å følge med i tiden? En sterk og selvstendig Barbie som er OnlyFans hvorfor har de ikke laget det? Hadde du kjøpt en til din datter? Eller helt ærlig kjøpt selv? 😂 Anonymkode: b560d...90a
Anonym bruker Skrevet 4. juni #2 Skrevet 4. juni Barbie er da flere tiår foran. Det er jo Barbie alle på OnlyFans prøver å etterligne. Barbie er the queen, hun trenger ikke sosiale medier. Anonymkode: 62867...413
Anonym bruker Skrevet 4. juni #3 Skrevet 4. juni Bare fordi en liten tragisk gruppe er der betyr ikke det at man ikke følger med i tiden og onlyfanc er jo ikke noe man kan lage en dukke av det er jo ikke noen spesefikk utseende Det er mange Barbie varianter som har blitt tilbake kaldt siden dem har fått mange klager Anonymkode: a4650...396
MissSaigon Skrevet 4. juni #4 Skrevet 4. juni Prostitusjon har da funnes til alle tider, hvorfor skal dagens Barbie fremme det? Dette er altså noe du tenker på i de sene nattetimer? Det syns jeg er rimelig spesielt, må jeg si.
Anonym bruker Skrevet 4. juni #5 Skrevet 4. juni Only fans er bare ytterkanten av influencerne, det er for smalt. Influencerne har Barbie allerede et godt grep om. Anonymkode: 57dd5...a3d
Sommerkroppen 2029 Skrevet 4. juni #6 Skrevet 4. juni Barbie er helt sikkert på Only-fans, bak lukkede dører hos enkelte småjenter og smågutter som fortsatt leker med Barbie 😉
Anonym bruker Skrevet 4. juni #7 Skrevet 4. juni Anonym bruker skrev (48 minutter siden): Only fans er bare ytterkanten av influencerne, det er for smalt. Influencerne har Barbie allerede et godt grep om. Anonymkode: 57dd5...a3d Er man influenser om man viser fitta nå? Anonymkode: d71a5...c71
Anonym bruker Skrevet 4. juni #8 Skrevet 4. juni Kjente plutselig på at jeg er glad jeg har gutter og at de er opphengt i fotball Anonymkode: 5034a...ef5
Sommerkroppen 2029 Skrevet 4. juni #9 Skrevet 4. juni Anonym bruker skrev (5 timer siden): Er man influenser om man viser fitta nå? Anonymkode: d71a5...c71 ikke meg du svarer her, men du er jo over middels oppmerksomhets-syk hvis du har behov for å vise fitta di til offentligheten. Så en slags influenser (som også er oppmerksomhets-syke) er man vel da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå