Anonym bruker Skrevet 3. juni #1 Skrevet 3. juni Flere enn meg som er drittlei allerede? 😂 Anonymkode: 3313a...1fc
Anonym bruker Skrevet 3. juni #2 Skrevet 3. juni Da er det jo bare å unngå det. Anonymkode: 332a9...827
Anonym bruker Skrevet 3. juni #3 Skrevet 3. juni Nei gleder meg stort til det er i gang Anonymkode: 06cbf...3d6
*Miss Marple* Skrevet 3. juni #9 Skrevet 3. juni Hvordan er det mulig da? Jeg er bare sånn passe interessert i fotball og har ikke fått med meg annet enn at landslaget reiste til USA i dag. De skal til alt overmål stort sett spille om natta, så det blir superenkelt å unngå hele VM om det er ønskelig.
Lagertha Skrevet 3. juni #10 Skrevet 3. juni Åh søren. Trodde du skulle si at du gledet deg! 🤩🤩 Jeg teller ned!
Anonym bruker Skrevet 3. juni #11 Skrevet 3. juni Jeg gjør det enkelt. Leser resultater i en eller annen nettavis, og scroller stort sett forbi alt sludderet. Anonymkode: bad67...ff6
Anonym bruker Skrevet 3. juni #12 Skrevet 3. juni *Miss Marple* skrev (27 minutter siden): Hvordan er det mulig da? Jeg er bare sånn passe interessert i fotball og har ikke fått med meg annet enn at landslaget reiste til USA i dag. De skal til alt overmål stort sett spille om natta, så det blir superenkelt å unngå hele VM om det er ønskelig. Jeg er og sånn passelig interessert, og er egentlig overrasket over hvor lite det er hauset opp. Fant ut tilfeldig i går at det faktisk er skrevet en ny VM sang. har ikke hørt den en eneste gang på radio. Mens jeg kan mye av "Alt for Norge" fremdeles. At Kong Harald "tok ut troppen" så jeg tilfeldig hos en utenlandsk youtuber. Anonymkode: 332a9...827
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå