Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Flere enn meg som er drittlei allerede? 😂

Anonymkode: 3313a...1fc

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da er det jo bare å unngå det.

Anonymkode: 332a9...827

Skrevet

Nei gleder meg stort til det er i gang

Anonymkode: 06cbf...3d6

Skrevet

Næsj, det blir så kult!

Anonymkode: 162c0...490

Skrevet

Hvorfor det? Du velger selv hva du ser og leser og hører. 

Skrevet

Nei, jeg gleder meg!

Skrevet

Gleder meg stort!

Anonymkode: 785d0...751

Skrevet

Nei. 😁

Anonymkode: 3448c...bc2

Skrevet

Hvordan er det mulig da? 
 

Jeg er bare sånn passe interessert i fotball og har ikke fått med meg annet enn at landslaget reiste til USA i dag. De skal til alt overmål stort sett spille om natta, så det blir superenkelt å unngå hele VM om det er ønskelig. 

Skrevet

Åh søren. Trodde du skulle si at du gledet deg! 🤩🤩 Jeg teller ned! 

Skrevet

Jeg gjør det enkelt. Leser resultater i en eller annen nettavis, og scroller stort sett forbi alt sludderet. 

Anonymkode: bad67...ff6

Skrevet
*Miss Marple* skrev (27 minutter siden):

Hvordan er det mulig da? 
 

Jeg er bare sånn passe interessert i fotball og har ikke fått med meg annet enn at landslaget reiste til USA i dag. De skal til alt overmål stort sett spille om natta, så det blir superenkelt å unngå hele VM om det er ønskelig. 

Jeg er og sånn passelig interessert, og er egentlig overrasket over hvor lite det er hauset opp. Fant ut tilfeldig i går at det faktisk er skrevet en ny VM sang. har ikke hørt den en eneste gang på radio. Mens jeg kan mye av "Alt for Norge" fremdeles. At Kong Harald "tok ut troppen" så jeg tilfeldig hos en utenlandsk youtuber.

Anonymkode: 332a9...827

Skrevet

Nei... 

Anonymkode: e7891...45f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...