Anonym bruker Skrevet 2. juni #1 Skrevet 2. juni Eller rettere sagt, han du trodde du datet.. :Jeg vil ikke bli kjæresten din, vil ikke si grunnen... for vil ikke såre deg. Men jeg vil fremdeles ha sex med deg og sier at vi har det så godt i lag. .." Jeg syns det er enda mer sårende å ikke vite hva som er galt med meg.. jeg blir usikker på alt. Anonymkode: b89da...fc1
Anonym bruker Skrevet 2. juni #2 Skrevet 2. juni Han vil kun pule deg. Verre er det ikke. Anonymkode: 7a7f4...df9
Anonym bruker Skrevet 2. juni #3 Skrevet 2. juni Enkel løsning: «Det er ikke nok for meg, takk for tiden, men jeg går videre herfra». Han vil ha sex, uten forpliktelser, det virker ikke som det er det du ønsker, da er det ikke forenelig å fortsette. Anonymkode: 86f1f...ee6
Anonym bruker Skrevet 2. juni #4 Skrevet 2. juni Anonym bruker skrev (1 time siden): Eller rettere sagt, han du trodde du datet.. :Jeg vil ikke bli kjæresten din, vil ikke si grunnen... for vil ikke såre deg. Men jeg vil fremdeles ha sex med deg og sier at vi har det så godt i lag. .." Jeg syns det er enda mer sårende å ikke vite hva som er galt med meg.. jeg blir usikker på alt. Anonymkode: b89da...fc1 Dette har jeg vært borti mange mange ganger. Han har ikke følelser for deg, vil kun ha sex. Menn kan ha sex med omtrent alle damer de syntes er helt ok hvis det kun er sex de vil ha. Beklager å måtte si det. Det har nok ikke noe med deg å gjøre ❤️ Gå videre å finn en mann som vil ha deg, hele deg. Klem meg på 39. Anonymkode: 988ed...5f2
MissSaigon Skrevet 2. juni #5 Skrevet 2. juni Hvor lenge skal du fortsette med denne selvskadingen? Han vil kun har deg for sex. Når det ikke er nok for deg så MÅ du kutte han ut. I dag. Nå.
Anonym bruker Skrevet 2. juni #6 Skrevet 2. juni Han vil ha en elskerinne til uforpliktende sex, du vil ha en kjæreste Dere kan ikke være sammen for dere ønsker forskjellige ting. Anonymkode: f362f...633
Anonym bruker Skrevet 2. juni #7 Skrevet 2. juni 1. han vil ikke ha deg som kjæreste, og det er greit. Hvis du vil noe mer, lar du være å treffe han mer. 2. Han er dust og kjip. «Vil ikke si grunnen fordi jeg vil ikke såre deg» er en idiotisk setning som sårer. En mann som er enten så slem at han sier dette eller så dum at han ikke skjønner hvor ræva det er å si det, hadde ikke jeg vært interessert i uansett. Konklusjon: han er ikke verdt tiden din med mindre du kun vil ha sex med ham. Anonymkode: eca0b...5de
Anonym bruker Skrevet 2. juni #8 Skrevet 2. juni Anonym bruker skrev (7 timer siden): Enkel løsning: «Det er ikke nok for meg, takk for tiden, men jeg går videre herfra». Han vil ha sex, uten forpliktelser, det virker ikke som det er det du ønsker, da er det ikke forenelig å fortsette. Anonymkode: 86f1f...ee6 Jeg har et komplisert liv. Kan ikke ha kjæreste nå. Men det betyr ikke at jeg ikke har følelser. Er det som er dritt Anonymkode: b89da...fc1
Anonym bruker Skrevet 2. juni #9 Skrevet 2. juni Anonym bruker skrev (6 timer siden): Dette har jeg vært borti mange mange ganger. Han har ikke følelser for deg, vil kun ha sex. Menn kan ha sex med omtrent alle damer de syntes er helt ok hvis det kun er sex de vil ha. Beklager å måtte si det. Det har nok ikke noe med deg å gjøre ❤️ Gå videre å finn en mann som vil ha deg, hele deg. Klem meg på 39. Anonymkode: 988ed...5f2 Hadde det vært så enkelt. Men takk for klem ❤️ Anonymkode: b89da...fc1
Anonym bruker Skrevet 2. juni #10 Skrevet 2. juni Anonym bruker skrev (3 timer siden): 1. han vil ikke ha deg som kjæreste, og det er greit. Hvis du vil noe mer, lar du være å treffe han mer. 2. Han er dust og kjip. «Vil ikke si grunnen fordi jeg vil ikke såre deg» er en idiotisk setning som sårer. En mann som er enten så slem at han sier dette eller så dum at han ikke skjønner hvor ræva det er å si det, hadde ikke jeg vært interessert i uansett. Konklusjon: han er ikke verdt tiden din med mindre du kun vil ha sex med ham. Anonymkode: eca0b...5de Ja, det var faktisk enda mer sårende ! Jeg sa til han, bare si det, og bli ferdig! Men det kan han jo ikke. Da mister han tilgangen. Anonymkode: b89da...fc1
Anonym bruker Skrevet 2. juni #11 Skrevet 2. juni Anonym bruker skrev (47 minutter siden): Ja, det var faktisk enda mer sårende ! Jeg sa til han, bare si det, og bli ferdig! Men det kan han jo ikke. Da mister han tilgangen. Anonymkode: b89da...fc1 Det handler ikke om han sier hva «det» er eller ikke. Det handler om at han med den setningen enten prøver å mindfucke deg eller er for dum til å forstå hva som ligger i den. Begge deler er veldig, veldig usexy. Anonymkode: eca0b...5de
Anonym bruker Skrevet 2. juni #12 Skrevet 2. juni Ved å fortsette å "date" - les ha sex på hans premisser - så selvskader du, Ts! Hvorfor selvskader du på denne måten og unnlater å kvitte deg med en mann som ikke vil deg vel, ikke har respekt eller omtanke for deg? Denne mannen er trolig en manipulator, eller mindre intelligent. Begge typer menn bør man unngå! Anonymkode: 2abad...64c
Anonym bruker Skrevet 2. juni #13 Skrevet 2. juni Anonym bruker skrev (5 timer siden): Det handler ikke om han sier hva «det» er eller ikke. Det handler om at han med den setningen enten prøver å mindfucke deg eller er for dum til å forstå hva som ligger i den. Begge deler er veldig, veldig usexy. Anonymkode: eca0b...5de Ja, det var forferdelig vondt 💔 følte meg bare såååå fæl og kjedelig. Anonymkode: b89da...fc1
Anonym bruker Skrevet 2. juni #14 Skrevet 2. juni Anonym bruker skrev (4 timer siden): Ved å fortsette å "date" - les ha sex på hans premisser - så selvskader du, Ts! Hvorfor selvskader du på denne måten og unnlater å kvitte deg med en mann som ikke vil deg vel, ikke har respekt eller omtanke for deg? Denne mannen er trolig en manipulator, eller mindre intelligent. Begge typer menn bør man unngå! Anonymkode: 2abad...64c Helt sant! Jeg vet jo det. Må bare holde meg unna. Anonymkode: b89da...fc1
Anonym bruker Skrevet 2. juni #15 Skrevet 2. juni Anonym bruker skrev (5 minutter siden): Ja, det var forferdelig vondt 💔 følte meg bare såååå fæl og kjedelig. Anonymkode: b89da...fc1 Kjære du, stå opp for deg selv og la være å møte han mer. Dette fører bare til sorger for deg.det er det virkelig ikke verdt. Anonymkode: 50428...45b
Anonym bruker Skrevet 2. juni #16 Skrevet 2. juni Anonym bruker skrev (2 minutter siden): Kjære du, stå opp for deg selv og la være å møte han mer. Dette fører bare til sorger for deg.det er det virkelig ikke verdt. Anonymkode: 50428...45b Men det har vi jo sagt i månedsvis men hun går jo ikke 💔 Anonymkode: 98b2d...dac
Anonym bruker Skrevet 2. juni #17 Skrevet 2. juni Anonym bruker skrev (1 time siden): Kjære du, stå opp for deg selv og la være å møte han mer. Dette fører bare til sorger for deg.det er det virkelig ikke verdt. Anonymkode: 50428...45b Det er sant ❤️ Anonymkode: b89da...fc1
Anonym bruker Skrevet 3. juni #18 Skrevet 3. juni Grunnen er at dere allerede har sex, og da er det ingenting mer igjen å være nysgjerrig på. Sånn, da vet du det. Anonymkode: 57a82...57b
Anonym bruker Skrevet 3. juni #19 Skrevet 3. juni Anonym bruker skrev (53 minutter siden): Grunnen er at dere allerede har sex, og da er det ingenting mer igjen å være nysgjerrig på. Sånn, da vet du det. Anonymkode: 57a82...57b For en merkelig holdning. Gjelder det alle par som har sex? Anonymkode: aea1c...681
Anonym bruker Skrevet 3. juni #20 Skrevet 3. juni Anonym bruker skrev (17 timer siden): Hadde det vært så enkelt. Men takk for klem ❤️ Anonymkode: b89da...fc1 Jeg er litt i din sitiasjon selv ser du. Har vært kosevenn/sex med en i ett år snart. Gått helt fint, sett hverandre når det hqr gått alt ifra 2uker til 1mnd. Alltid hoodt "flyten", helt til nå den siste tiden da han ville se hvem som liket meg på tinder og han sa han kunne falt for meg om jeg ikke hadde barn. Det rota d litt til for meg og jeg har tenkt litt på han. Mer og mer... veldig irriterende. Han er på tinder og vil date damer, men han har jo meg da. Komplisert. Anonymkode: 988ed...5f2
Anonym bruker Skrevet 7. juni #21 Skrevet 7. juni Anonym bruker skrev (På 3.6.2026 den 8.50): Jeg er litt i din sitiasjon selv ser du. Har vært kosevenn/sex med en i ett år snart. Gått helt fint, sett hverandre når det hqr gått alt ifra 2uker til 1mnd. Alltid hoodt "flyten", helt til nå den siste tiden da han ville se hvem som liket meg på tinder og han sa han kunne falt for meg om jeg ikke hadde barn. Det rota d litt til for meg og jeg har tenkt litt på han. Mer og mer... veldig irriterende. Han er på tinder og vil date damer, men han har jo meg da. Komplisert. Anonymkode: 988ed...5f2 Fy søren! Hvorfor skal det være så vanskelig?! Anonymkode: b89da...fc1
Anonym bruker Skrevet 7. juni #22 Skrevet 7. juni Jeg tipper at om du kutter han helt ut så kommer han krypende etter et par uker. Men det betyr å ikke svare på meldinger eller noe. Jeg hadde nok helt mistet gnisten på en fyr som sa slike ting. Anonymkode: 2f776...8f5
Anonym bruker Skrevet 8. juni #23 Skrevet 8. juni Anonym bruker skrev (På 2.6.2026 den 21.10): Men det har vi jo sagt i månedsvis men hun går jo ikke 💔 Anonymkode: 98b2d...dac Dette er ikke samme person. Det er flere av de vettu. Anonymkode: 988ed...5f2
Anonym bruker Skrevet 8. juni #24 Skrevet 8. juni Anonym bruker skrev (7 timer siden): Jeg tipper at om du kutter han helt ut så kommer han krypende etter et par uker. Men det betyr å ikke svare på meldinger eller noe. Jeg hadde nok helt mistet gnisten på en fyr som sa slike ting. Anonymkode: 2f776...8f5 Jeg gjorde det med min nå. Ikke sendt han på ei uke, ikke fått noe tilbake heller. Anonymkode: 988ed...5f2
Anonym bruker Skrevet 8. juni #25 Skrevet 8. juni Anonym bruker skrev (På 3.6.2026 den 8.50): Jeg er litt i din sitiasjon selv ser du. Har vært kosevenn/sex med en i ett år snart. Gått helt fint, sett hverandre når det hqr gått alt ifra 2uker til 1mnd. Alltid hoodt "flyten", helt til nå den siste tiden da han ville se hvem som liket meg på tinder og han sa han kunne falt for meg om jeg ikke hadde barn. Det rota d litt til for meg og jeg har tenkt litt på han. Mer og mer... veldig irriterende. Han er på tinder og vil date damer, men han har jo meg da. Komplisert. Anonymkode: 988ed...5f2 Men er ikke det helt stuerent da? Han vil ikke inn i et forhold med noen som har barn fra før, orker ikke bli stefar. Derfor er han ærlig om det og lar være. Skjønner ikke hvorfor det er så galt? Dere er ikke kjærester, bare elskere. Anonymkode: f362f...633
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå