Anonym bruker Skrevet 31. mai #1 Skrevet 31. mai Hva synes dere om caps på kvinner? Er det fint? Hva synes menn om det? Anonymkode: 64e28...ce3
Anonym bruker Skrevet 31. mai #2 Skrevet 31. mai Caps er for alle! Skulle ønske jeg hadde motet til å bruke det selv. Anonymkode: 18242...89b
Anonym bruker Skrevet 31. mai #3 Skrevet 31. mai Sier som forrige taler, caps er for alle. Bruker caps endel selv. Anonymkode: b201a...8c5
Anonym bruker Skrevet 1. juni #4 Skrevet 1. juni Er det også en sak? Caps er praktisk og jeg bruker det på tur når det regner eller er sterk sol, og jeg er over 50 år. Anonymkode: 29ee2...639
Anonym bruker Skrevet 1. juni #5 Skrevet 1. juni Anonym bruker skrev (1 time siden): Er det også en sak? Caps er praktisk og jeg bruker det på tur når det regner eller er sterk sol, og jeg er over 50 år. Anonymkode: 29ee2...639 Hvilken farge har du på capsen? Hilsen kvinne på 52 som ønsker meg caps til turer i regnet med hunden. Anonymkode: 8fe0a...660
Anonym bruker Skrevet 1. juni #6 Skrevet 1. juni Bruker caps stadig vekk, jeg. Anonymkode: 68ff7...611
Anonym bruker Skrevet 1. juni #7 Skrevet 1. juni Anonym bruker skrev (7 timer siden): Caps er for alle! Skulle ønske jeg hadde motet til å bruke det selv. Anonymkode: 18242...89b Er bare å manne seg opp. Anonymkode: 68ff7...611
Anonym bruker Skrevet 1. juni #8 Skrevet 1. juni Anonym bruker skrev (26 minutter siden): Hvilken farge har du på capsen? Hilsen kvinne på 52 som ønsker meg caps til turer i regnet med hunden. Anonymkode: 8fe0a...660 Jeg har grønn fra Twenty four, rosa Nike og hvit Adidas. Hver til sitt bruk. Anonymkode: 29ee2...639
Anonym bruker Skrevet 1. juni #10 Skrevet 1. juni Anonym bruker skrev (8 timer siden): Caps er for alle! Skulle ønske jeg hadde motet til å bruke det selv. Anonymkode: 18242...89b Hvorfor er du redd for å bruke caps? Det er da et helt vanlig plagg. Anonymkode: f9ad0...902
Anonym bruker Skrevet 1. juni #11 Skrevet 1. juni Jeg bruker det når jeg går rir med bikkja i regnvær, orker ikke ha regndråper rennende nedover ansiktet. Ligger flere caps i gangen, men alle er mørke. Anonymkode: 8cd13...bf8
Anonym bruker Skrevet 1. juni #12 Skrevet 1. juni https://www.minmote.no/mote/a/5pLop6/slik-bruker-kjendisene-caps-i-sommer Anonymkode: cd249...8a1
prekæs Skrevet 1. juni #13 Skrevet 1. juni Et praktisk plagg som passer livsstilen min. Brukes for å holde regn og sol vekk fra brilleglassene. Hva menn syns, er meg klinkende likegyldig.
Anonym bruker Skrevet 1. juni #14 Skrevet 1. juni Hva menn synes?? Skal vel drite i hva noen synes. Jeg bruker caps når jeg har lyst, men har ett ganske stort hode så det er ikke alle capser som kler meg. Kjøper de med den "ny"-logoen (eller hva det er) på xxl Anonymkode: 32dbf...b9d
Anonym bruker Skrevet 1. juni #15 Skrevet 1. juni Jeg bruker caps når jeg går tur med hunden og det regner. Svart ullcaps om vinteren, litt forskjellig om sommeren. Jeg bruker briller og synes det er greit å kunne se. Jeg bruker av og til caps om sommeren hvis det er sterk sol. Jeg er over 50 år gammel og visste ikke at caps er et kontroversielt hodeplagg. Jeg har aldri tenkt over hva menn synes, men kjæresten min synes selvfølgelig jeg ser fantastisk ut uansett hva jeg går med, det inkluderer ullundertøy, regntøy og redningsvest 😉 Anonymkode: e483f...48b
Anonym bruker Skrevet 1. juni #16 Skrevet 1. juni Anonym bruker skrev (1 time siden): Jeg bruker det når jeg går rir med bikkja i regnvær, orker ikke ha regndråper rennende nedover ansiktet. Ligger flere caps i gangen, men alle er mørke. Anonymkode: 8cd13...bf8 Haha, jeg rir ikke med bikkja da, så plutselig for meg at jeg red på den lille stakkaren 🙈 Jeg GÅR med bikkja 😅 Anonymkode: 8cd13...bf8
Anonym bruker Skrevet 1. juni #17 Skrevet 1. juni Anonym bruker skrev (9 timer siden): Caps er for alle! Skulle ønske jeg hadde motet til å bruke det selv. Anonymkode: 18242...89b Folk bryr seg ikke så mye som du tydeligvis tror. De fleste bruker caps fordi det er nyttig, både mot sol og regn, og rusk, om du går i skogen. Jeg er mann og tenker ikke over det, selv om jeg synes at kvinner stort sett ser best ut uten caps, fordi håret er oftest mye finere! Anonymkode: 21eda...577
Anonym bruker Skrevet 1. juni #18 Skrevet 1. juni Anonym bruker skrev (56 minutter siden): Haha, jeg rir ikke med bikkja da, så plutselig for meg at jeg red på den lille stakkaren 🙈 Jeg GÅR med bikkja 😅 Anonymkode: 8cd13...bf8 😂😂 Anonymkode: 75d10...01a
Anonym bruker Skrevet 1. juni #19 Skrevet 1. juni Anonym bruker skrev (5 timer siden): Hvilken farge har du på capsen? Hilsen kvinne på 52 som ønsker meg caps til turer i regnet med hunden. Anonymkode: 8fe0a...660 Jeg er nesten like gammel som deg og har flere farger - blå, sort, rosa, beige, hvit og grå . Kjøp deg en caps du liker. Anonymkode: b201a...8c5
Anonym bruker Skrevet 1. juni #20 Skrevet 1. juni Jeg ser ikke på det som et moteplagg, men et praktisk plagg, noe man bruker når det trengs. Vet mange (unge) gutter bruker det som et moteplagg, en imitch, men for oss gamle kjærringer er det ikke sånn 😅 Vi bruker vanntette sko når det er vått, vindtett jakke når det blåser, solbriller når det er skarpt lys og caps når det regner. Anonymkode: 8cd13...bf8
Anonym bruker Skrevet 1. juni #21 Skrevet 1. juni Jeg er 45 og bruker caps når jeg løper i regnet. I tillegg bruker jeg caps og pannebånd sammen når jeg løper i sludd om vintern. Bruker da capsen for å hindre sludd i øynene og pannebåndet for å ikke fryse på ørene. Kunne ikke brydd meg mindre om at jeg ser ut som en pøkk da🤣🤣🤣 Anonymkode: 4fcf8...5b4
Anonym bruker Skrevet 1. juni #22 Skrevet 1. juni Caps er ikke fint på noen. Men både mannen og jeg bruker det fordi det er praktisk, spesielt i sola, men også under hette på regnfrakken eller andre ytterjakker noen ganger. Anonymkode: 3944b...98d
Anonym bruker Skrevet 1. juni #23 Skrevet 1. juni Anonym bruker skrev (1 time siden): Caps er ikke fint på noen. Men både mannen og jeg bruker det fordi det er praktisk, spesielt i sola, men også under hette på regnfrakken eller andre ytterjakker noen ganger. Anonymkode: 3944b...98d Jeg er fin med caps. Anonymkode: 68ff7...611
Anonym bruker Skrevet 1. juni #24 Skrevet 1. juni Jeg kler ikke caps. Likte caps før, men har aldri kledd det. men de siste årene forbinder jeg caps med Trump og feite maga-supportere. Og også med glorete rappere med usunne verdier som forherliger narkotika og vold. så nei takk 🧢 🤮 Anonymkode: 66d72...37d
Anonym bruker Skrevet 1. juni #25 Skrevet 1. juni Caps som er så inn for tiden? Det er bare rødstrømpene på venstresiden som sutrer over at noen har på seg caps. Anonymkode: 85de1...f28
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå