Gå til innhold

Er dette egentlig ok ? (Eiendom)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Naboen har brukt min eiendom som arbeidsområde. De har satt opp midlertidig gjerde langt inn på min eiendom,.og lesset masse steiner og jordmasser på min eiendom. Uten å spørre! 

Anonymkode: a1878...d38

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, selvfølgelig er det ikke lov. 

Anonymkode: 6c8ca...ae0

Skrevet
Anonym bruker skrev (10 minutter siden):

Nei, selvfølgelig er det ikke lov. 

Anonymkode: 6c8ca...ae0

Hva gjør jeg med det?

Anonymkode: a1878...d38

Skrevet

Sier fra 🤷‍♀️

Anonymkode: 6697c...3e0

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Sier fra 🤷‍♀️

Anonymkode: 6697c...3e0

Skjønner det. Og be de fikse opp i det asap ? 

Anonymkode: a1878...d38

Skrevet
2 minutes ago, Anonym bruker said:

Skjønner det. Og be de fikse opp i det asap ? 

Anonymkode: a1878...d38

Ja

Og hvis de ikke gjør det så andmelder du de og kontakter kommunen

Anonymkode: c9bc1...164

Skrevet
Anonym bruker skrev (52 minutter siden):

Ja

Og hvis de ikke gjør det så andmelder du de og kontakter kommunen

Anonymkode: c9bc1...164

Takk

Anonymkode: a1878...d38

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...