Anonym bruker Skrevet 31. mai #1 Skrevet 31. mai Naboen har brukt min eiendom som arbeidsområde. De har satt opp midlertidig gjerde langt inn på min eiendom,.og lesset masse steiner og jordmasser på min eiendom. Uten å spørre! Anonymkode: a1878...d38
Anonym bruker Skrevet 31. mai #2 Skrevet 31. mai Nei, selvfølgelig er det ikke lov. Anonymkode: 6c8ca...ae0
Anonym bruker Skrevet 31. mai #3 Skrevet 31. mai Anonym bruker skrev (10 minutter siden): Nei, selvfølgelig er det ikke lov. Anonymkode: 6c8ca...ae0 Hva gjør jeg med det? Anonymkode: a1878...d38
Anonym bruker Skrevet 31. mai #5 Skrevet 31. mai Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Sier fra 🤷♀️ Anonymkode: 6697c...3e0 Skjønner det. Og be de fikse opp i det asap ? Anonymkode: a1878...d38
Anonym bruker Skrevet 31. mai #6 Skrevet 31. mai 2 minutes ago, Anonym bruker said: Skjønner det. Og be de fikse opp i det asap ? Anonymkode: a1878...d38 Ja Og hvis de ikke gjør det så andmelder du de og kontakter kommunen Anonymkode: c9bc1...164
Anonym bruker Skrevet 31. mai #7 Skrevet 31. mai Anonym bruker skrev (52 minutter siden): Ja Og hvis de ikke gjør det så andmelder du de og kontakter kommunen Anonymkode: c9bc1...164 Takk Anonymkode: a1878...d38
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå