Anonym bruker Skrevet 29. mai #1 Skrevet 29. mai Dere som har utekatt. Er dere bekymret om katten er ute om natten? Om den skal skade seg ute? Påkjørt? Tatt av rovdyr? At noen skal skade katten? At den skal bli borte over uker? Måneder? År? Er dere bekymret om katten er ute om dagen? At den detter og ligger skadet ett sted? At den skal gå i garasje eller kjellere eller andre kriker og kroker uten at noen ser den før det er for sent? Redd den skal være i krangel med en annen katt? Går dere da ute å roper på katten? Anonymkode: 4e2c0...216
Anonym bruker Skrevet 29. mai #2 Skrevet 29. mai jeg har ikke katt lenger. Men min var nesten alltid inne om nettene. Hvis hun ikke kom inn på kvelden gikk jeg ut og ropte på henne. Kom hun ikke inn da heller, så ble jeg nervøs, men hun sto alltid på døra om morgenen og ville inn da. Bor innerst i en blindvei, så var aldri redd for påkjørsel, var mer redd for hissige nabokatter og grevling. Jeg var egentlig sjelden veldig bekymret, hun var hjemmekjær og ingen slosskjempe. Anonymkode: ecac9...d1e
Anonym bruker Skrevet 30. mai #4 Skrevet 30. mai Nei. Katten kan være borte i mange timer. Har vi lagt oss så kommer hun til ytterdøra og sier ifra at hun er hjemme. Vi har vårt soverom rett ved ytterdøra. Prøver å ha hun inne på natta, men det er ikke alltid hun kommer før vi legger oss Anonymkode: 12a15...cb5
Anonym bruker Skrevet 30. mai #5 Skrevet 30. mai På vinteren og kalde dager da kan jeg rope på kattene, og da er de inne om natta. Vår, sommer og høst er de stort sett bare ute. Kommer hjem for å spise, sove litt og få kos. Bor på bygda så jeg er ikke særlig bekymret. Kun for gaupa om vinteren. Anonymkode: b6c46...139
gale damen Skrevet 30. mai #6 Skrevet 30. mai Nei. jeg ville ha blitt bekymret om jeg ikke så henne på et par dager og mat ikke ble spist. Hun kommer og går som hun vil.
Anonym bruker Skrevet 30. mai #7 Skrevet 30. mai Jeg har katteluke. Vår og sommer er hun gjerne ute litt på natten, om vinteren er hun stort sett inne. Hun er aldri langt unna. Hvis du blir veldig bekymret kan du ha gps på henne? Anonymkode: 09de1...b8c
Anonym bruker Skrevet 30. mai #8 Skrevet 30. mai Er bekymra, mest for biler men også for ørn. Ørna har tatt mange katter i onrådet. De er alltid inne om natta. Anonymkode: 845b6...69d
Anonym bruker Skrevet 30. mai #9 Skrevet 30. mai Har katteluke, så våre to katter kommer og går som de vil. Men jeg ser de jo hver dag, og bekymrer meg litt om det går en dag jeg ikke ser de. Det skjer ikke så ofte da, og veldig bekymret blir jeg ikke. De er katter, og katter koser seg ute når det er varmt, gjemmer seg under en veranda om det regner osv. Anonymkode: 55576...134
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå