Himmel og hav Skrevet 27. mai #1 Skrevet 27. mai Jeg skal ha en del gjester på reker og trenger tips til tilbehør som jeg kanskje ikke har tenkt på selv😊🦐
Hønemor35 Skrevet 27. mai #2 Skrevet 27. mai Masse godt du kan ha til. F.eks. salat, rødløk, dill, sitronpepper, egg, skagenrøre, ulike typer majones , aioli , avokado el guacamole
Iiiiik Skrevet 27. mai #3 Skrevet 27. mai Jeg har omtrent det samme som Hønemor: finhakket sjalottløk, avokado, aioli, dill, pepper og en god briocheloff.
Anonym bruker Skrevet 27. mai #4 Skrevet 27. mai Himmel og hav skrev (1 time siden): Jeg skal ha en del gjester på reker og trenger tips til tilbehør som jeg kanskje ikke har tenkt på selv😊🦐 Sitron, majones og dill Anonymkode: 72ee7...ea7
Anonym bruker Skrevet 27. mai #5 Skrevet 27. mai Godt, lyst brød. Smør (ikke margarin), en god majones, sitron og dill. Enkelt og greit. Anonymkode: 84ab5...dc3
Anonym bruker Skrevet 27. mai #6 Skrevet 27. mai Jeg ødelegger ikke gode reker med tilbehør. Sitron og dill, lyst brød og smør, majones. Anonymkode: c13a1...933
Anonym bruker Skrevet 28. mai #7 Skrevet 28. mai Jeg foretrekker bare majones og sitron, ikke noe mer. Fint med noe grønt på bordet, men godt er det ikke til reker😜. Pariserloff må det være. Halvparten ristet, noen foretrekker det. Jeg liker fersk med sprø skorpe. Anonymkode: 63c0c...fca
Anonym bruker Skrevet 28. mai #8 Skrevet 28. mai Avokado! Paprika. Sitron. Dill. Løk. Majones Anonymkode: 1ad07...d06
amandine Skrevet 28. mai #9 Skrevet 28. mai Godt lyst brød, en god majones og sitron. Jeg er en klassiker.
Anonym bruker Skrevet 28. mai #10 Skrevet 28. mai Overrasker meg hvor mange som liker dill til reker! Dere kan umulig like reker når dere overdøver all den gode smaken med dill😂 Anonymkode: 63c0c...fca
Anonym bruker Skrevet 28. mai #11 Skrevet 28. mai Anonym bruker skrev (3 timer siden): Jeg foretrekker bare majones og sitron, ikke noe mer. Fint med noe grønt på bordet, men godt er det ikke til reker😜. Pariserloff må det være. Halvparten ristet, noen foretrekker det. Jeg liker fersk med sprø skorpe. Anonymkode: 63c0c...fca Oi, ristet brød har jeg aldri sett til reker før. Det skal jeg jammen meg prøve, elsker ristet brød 😊 Jeg liker det enkelt, en god loff, reker, majones og et eller annet smør/margarin. Anonymkode: bc27e...6e7
Himmel og hav Skrevet 28. mai Forfatter #13 Skrevet 28. mai Løk og paprika har jeg ikke vært borti før, men det er nå på lista. Selv bruker jeg bare majones, sitron, dill og grovmalt pepper.
Anonym bruker Skrevet 28. mai #14 Skrevet 28. mai Det viktigste er at rekene er ferske, ikke fryste. Deretter må det være en god loff, salatblader, smør, majones og dill. Anonymkode: 05d5f...98c
Anonym bruker Skrevet 28. mai #15 Skrevet 28. mai Loff, majones, helst hvitløksmajones, sitron, salat ved siden av, salt og pepper Skyllebolle og mange servietter Anonymkode: 18136...e6f
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 28. mai #16 Skrevet 28. mai Egg er godt og fint om du vil drøye kosten.
Anonym bruker Skrevet 29. mai #17 Skrevet 29. mai Anonym bruker skrev (15 timer siden): Det viktigste er at rekene er ferske, ikke fryste. Anonymkode: 05d5f...98c Det sier seg jo selv når de skal skrelle reker… Anonymkode: c13a1...933
Anonym bruker Skrevet 29. mai #18 Skrevet 29. mai Anonym bruker skrev (21 timer siden): Oi, ristet brød har jeg aldri sett til reker før. Det skal jeg jammen meg prøve, elsker ristet brød 😊 Jeg liker det enkelt, en god loff, reker, majones og et eller annet smør/margarin. Anonymkode: bc27e...6e7 Rekesmørbrød på restauranter er av og til på toast. Så det bør du prøve, det er knasende godt! Anonymkode: 63c0c...fca
Rhapsody in blue Skrevet 29. mai #20 Skrevet 29. mai Egg, majones, sitron, grovkvernet fersk pepper, rød løk, dill, og agurk.
Anonym bruker Skrevet 29. mai #21 Skrevet 29. mai Anonym bruker skrev (11 timer siden): Det sier seg jo selv når de skal skrelle reker… Anonymkode: c13a1...933 Gjør det det? Anonymkode: 0eeba...a75
Anonym bruker Skrevet 29. mai #22 Skrevet 29. mai Anonym bruker skrev (30 minutter siden): Gjør det det? Anonymkode: 0eeba...a75 Jeg bruker oftest fryste, men jeg tiner dem. Har sjeldent råd til ferske Anonymkode: 18136...e6f
Anonym bruker Skrevet 29. mai #23 Skrevet 29. mai Anonym bruker skrev (12 timer siden): Det sier seg jo selv når de skal skrelle reker… Anonymkode: c13a1...933 Hæ? Skreller man ikke reker som har vært fryste? Anonymkode: 05d5f...98c
Anonym bruker Skrevet 3. juni #24 Skrevet 3. juni God loff, smør, aioli og paprika Anonymkode: 41e2e...257
MissSaigon Skrevet 3. juni #25 Skrevet 3. juni Det jeg må ha er loff og majones. Det som er godt er avokado, egg og grovkvernet pepper. Sitron og dill liker jeg ikke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå