Gå til innhold

Hvilken aktivitetsklokke/smartklokke har du?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og er du fornøyd? Hvor ofte må du lade?

Jeg er ikke ute etter noe veldig avansert, men trenger noe som teller skritt, måler puls, som kan gi varsler og meldinger fra telefonen og som er litt feminin og pen. 

Anonymkode: 491d8...624

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har samsung watch 6. Er fornøyd med den. Må lade hver 2 dag 

Anonymkode: 2d110...f19

Skrevet

Garmin Venu sq2 er veldig fornøyd. Lader den ca hver 14. Dag. Grei app på mobilen som har alt jeg trenger. 

Jeg ser at det med batteri er er stor fordel. 

Skrevet

Garmin 

Lader hver 7-9 dag omtrent, litt mer enn en uke mellom hver gang 

Anonymkode: 94ab3...7e3

Skrevet

Har Apple iWatch. Funker ikke som treningsklokke, men funker gull på det du nevner. Må lades en gang pr. døgn, da, dessverre. Men er ganske pen. 

Anonymkode: c4c19...c4c

Skrevet
2 hours ago, Anonym bruker said:

Og er du fornøyd? Hvor ofte må du lade?

Jeg er ikke ute etter noe veldig avansert, men trenger noe som teller skritt, måler puls, som kan gi varsler og meldinger fra telefonen og som er litt feminin og pen. 

Apple Watch er løsningen😊

Anonymkode: 10d69...475

Skrevet

Husk at de fleste klokker kan bytte reim for å se yndigere ut. 

Skrevet

Jeg har også garmin venu. Superfornøyd med den, da den er bra til trening og diverse målinger feks av søvn. Den viser også alle meldinger og slikt man fpr. Det aller beste er batteritiden som er på godt over en uke selv om jeg bruker mye gps. I tillegg er den ikke så alt for dyr. Min er feminin - hvil og rosegull. 

Anonymkode: e1a24...d84

Skrevet

Har en Garmin Vivomove.

Har alle de funksjonene du ønsker, og jeg valgte den siden den i tillegg er feminin og fin.

Ladet ca en gang i uken.

image.jpeg.306eb1b84d8e6a30b4fe722385ba5927.jpeg

Anonymkode: bb1fd...b43

Skrevet

Har en Apple iWatch. Lader ca. hver 3-4 dag. Fungerer greit med å båle både skritt, kilometer, trening utendørs eller innendørs osv.

Har skrudd av det meste av varsler, bortsett fra trening, telefon og sms. Gidder ikke noe mer enn det

Anonymkode: 7678d...ea6

Skrevet

Garmin vivoactive 5. Eneste jeg irriterer meg over at jeg ikke sjekka er at den ikke teller høydemeter. Lader den ikke så ofte, men jeg trener ikke heller. Kan gå opptil 14 dager før den må lade. Litt oftere om jeg har brukt den mye til å tracke turer og sånt

Anonymkode: e2141...77d

Skrevet

Tusen takk for alle tips! Jeg sjekker alle dere har foreslått. 

Skrevet

Har en Garmin som ligger i skuffen. Største bomkjøpene ever. Anbefaler din indre pulsklokke, den er ganske avansert. Da slipper du flere apper og skjermer. Nok tid av livet går i det sluket

Anonymkode: 30dd5...a32

Skrevet

Polar her, den ser lekker ut . Lader ca 1-2 ganger uka.

Anonymkode: 2796c...f95

Skrevet

Har Apple Watch og er kjempefornøyd! Bruker den som treningsklokke og alt annet. Lader den hver kveld i ca 15-20 min før jeg legger meg. Får søvnen målt selvsagt

Anonymkode: e8a00...8f5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...