Anonym bruker Skrevet 27. mai #1 Skrevet 27. mai Og er du fornøyd? Hvor ofte må du lade? Jeg er ikke ute etter noe veldig avansert, men trenger noe som teller skritt, måler puls, som kan gi varsler og meldinger fra telefonen og som er litt feminin og pen. Anonymkode: 491d8...624
Anonym bruker Skrevet 27. mai #2 Skrevet 27. mai Jeg har samsung watch 6. Er fornøyd med den. Må lade hver 2 dag Anonymkode: 2d110...f19
TheWitch Skrevet 27. mai #3 Skrevet 27. mai Garmin Venu sq2 er veldig fornøyd. Lader den ca hver 14. Dag. Grei app på mobilen som har alt jeg trenger. Jeg ser at det med batteri er er stor fordel.
Anonym bruker Skrevet 27. mai #4 Skrevet 27. mai Garmin Lader hver 7-9 dag omtrent, litt mer enn en uke mellom hver gang Anonymkode: 94ab3...7e3
Anonym bruker Skrevet 27. mai #5 Skrevet 27. mai Har Apple iWatch. Funker ikke som treningsklokke, men funker gull på det du nevner. Må lades en gang pr. døgn, da, dessverre. Men er ganske pen. Anonymkode: c4c19...c4c
Anonym bruker Skrevet 27. mai #6 Skrevet 27. mai 2 hours ago, Anonym bruker said: Og er du fornøyd? Hvor ofte må du lade? Jeg er ikke ute etter noe veldig avansert, men trenger noe som teller skritt, måler puls, som kan gi varsler og meldinger fra telefonen og som er litt feminin og pen. Anonymkode: 491d8...624 Apple Watch er løsningen😊 Anonymkode: 10d69...475
TheWitch Skrevet 28. mai #7 Skrevet 28. mai Husk at de fleste klokker kan bytte reim for å se yndigere ut.
Anonym bruker Skrevet 28. mai #8 Skrevet 28. mai Jeg har også garmin venu. Superfornøyd med den, da den er bra til trening og diverse målinger feks av søvn. Den viser også alle meldinger og slikt man fpr. Det aller beste er batteritiden som er på godt over en uke selv om jeg bruker mye gps. I tillegg er den ikke så alt for dyr. Min er feminin - hvil og rosegull. Anonymkode: e1a24...d84
Anonym bruker Skrevet 28. mai #9 Skrevet 28. mai Har en Garmin Vivomove. Har alle de funksjonene du ønsker, og jeg valgte den siden den i tillegg er feminin og fin. Ladet ca en gang i uken. Anonymkode: bb1fd...b43
Anonym bruker Skrevet 28. mai #10 Skrevet 28. mai Har en Apple iWatch. Lader ca. hver 3-4 dag. Fungerer greit med å båle både skritt, kilometer, trening utendørs eller innendørs osv. Har skrudd av det meste av varsler, bortsett fra trening, telefon og sms. Gidder ikke noe mer enn det Anonymkode: 7678d...ea6
Anonym bruker Skrevet 28. mai #11 Skrevet 28. mai Garmin vivoactive 5. Eneste jeg irriterer meg over at jeg ikke sjekka er at den ikke teller høydemeter. Lader den ikke så ofte, men jeg trener ikke heller. Kan gå opptil 14 dager før den må lade. Litt oftere om jeg har brukt den mye til å tracke turer og sånt Anonymkode: e2141...77d
Anonym bruker Skrevet 28. mai #12 Skrevet 28. mai Tusen takk for alle tips! Jeg sjekker alle dere har foreslått. Anonymkode: 491d8...624
Anonym bruker Skrevet 28. mai #13 Skrevet 28. mai Har en Garmin som ligger i skuffen. Største bomkjøpene ever. Anbefaler din indre pulsklokke, den er ganske avansert. Da slipper du flere apper og skjermer. Nok tid av livet går i det sluket Anonymkode: 30dd5...a32
Anonym bruker Skrevet 29. mai #14 Skrevet 29. mai Polar her, den ser lekker ut . Lader ca 1-2 ganger uka. Anonymkode: 2796c...f95
Anonym bruker Skrevet 29. mai #15 Skrevet 29. mai Har Apple Watch og er kjempefornøyd! Bruker den som treningsklokke og alt annet. Lader den hver kveld i ca 15-20 min før jeg legger meg. Får søvnen målt selvsagt Anonymkode: e8a00...8f5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå