Gå til innhold

Er russen så ille som enkelte mener?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Leste i Adresseavisen her i Trondheim at en mann var i harnisk over at noen russ hadde pisset på en murvegg om natten. Er f eks russen verre en fulle 40-50 åringer på byen?  Ja, de spiller høy musikk i russebussene. Skjønner at det er irriterende 

Anonymkode: 606f8...1c6

Endret av Admin
Innlegget er ryddet for bilder med opphavsrett. Admin
Videoannonse
Annonse
Skrevet

å sette inn forsvaret mot russen var vel å trekke det litt langt 😄 

Skrevet
Sommerkroppen 2029 skrev (32 minutter siden):

Litt overdrevet kanskje 😁

Skrevet
1 hour ago, Sommerkroppen 2029 said:

Holder med Heimevernet😂

Anonymkode: 2ba20...954

Skrevet
Anonym bruker skrev (29 minutter siden):

Holder med Heimevernet😂

Anonymkode: 2ba20...954

Litt morsomt at han klikker pga de pisser på en mur 🤣

Skrevet

At folk som bor i nærheten av plassene de parkerer bussene og fester hele natten med vannvittig høy lyd blit slitne skjønner jeg, men utover det skjønner jeg ikke all klagingen.

Det er 19 åringer som tar seg en liten pause med fest og moro før sommerjobber, militæret og videre studier tar over. Det må da være greit.

Anonymkode: 76495...5a3

Skrevet
Anonym bruker skrev (5 minutter siden):

At folk som bor i nærheten av plassene de parkerer bussene og fester hele natten med vannvittig høy lyd blit slitne skjønner jeg, men utover det skjønner jeg ikke all klagingen.

Det er 19 åringer som tar seg en liten pause med fest og moro før sommerjobber, militæret og videre studier tar over. Det må da være greit.

Anonymkode: 76495...5a3

Skjønner også det med musikken. Spesielt hvis det skjer hver natt 

Skrevet

Jeg er så drittlei russehelvete som kun evner å tenke på seg selv uten tanke for at andre har jobb, eksamen, skal på skolen mm. Jævla drittmennesker!

Anonymkode: 9026c...919

Skrevet

Russefeiring er en ufattelig tragisk greie. Ungdom som sløser bort hundretusener på busser, merch og totalt grenseløs festing i ukesvis. Fantastisk idioti. 

Hadde det vært en ukes tid, uten busser og kjøpepresset fra firmaer som Russeservice og lignende, så hadde det vært lettere å akseptere, men dagens "feiring" går over alle støvleskaft. Og dessuten, i dag er "alle" rødruss eller blåruss. Hvor ble det av svartrussen? Grønnrussen? Det er pinlig, hele greia. 

Anonymkode: 52693...2ee

Skrevet

Sånn som russefeiringen har utviklet seg, så burde den egentlig avvikles.

Anonymkode: 5e651...82a

Skrevet

Syns det er såpass kort tid av året, men skjønner det er pes å være nærmeste nabo til rulleplassene, samt at det er helt bak mål at de roter så jævlig der de er. Når det er sagt ser det ikke ut i byen her hver helg, året rundt. 

Sønnen min er russ, en kjedelig en sådan. Vært på to-tre fester, hjemme før midnatt småbrisen. Han er for fornuftig til at han roter vekk skole og jobb nå, samt penger 

Anonymkode: 8ca56...a3a

Skrevet

En ting er fyll og pissing, en annen ting er russegutta på buss og måten de bruker 1. klasse jentene🤮

Det er meg en gåte at foreldre lar 16-åringene sine rulle med russen.

Anonymkode: 9778d...b87

Skrevet

Når russen tror det bare er å drite i alt, drikke seg fulle og ikke ikke bry seg , er det ikke ok.

Å pisse på muren er kanskje ok, men fytti det kan stinke og er utrolig uhygienisk.

De plukker ikke opp søppla etter seg heller, det flyter i naturen etter dem ( og andre som heller ikke tenker).

Pengebruk og festing er en ting, det må de bare gjøre, men mange blir dårlig behandlet/mobbet/får ikke bli inkludert i dette. Og vett at tidligere år, var det guttebusser som satte opp badevekt utfor, og alle jentene som ville på måtte veie seg, i tillegg til å få beskjed om de var flotte eller stygge…..

Hva lærere ungdom av denne oppførselen.

Er bare blitt verre enn før, og bør kanskje tenke på å kutte ut dette. 
Heller ta en avslutning slik som sverige

Anonymkode: 07e25...4ca

Skrevet
Anonym bruker skrev (16 timer siden):

Litt morsomt at han klikker pga de pisser på en mur 🤣

Ja, mye verre om vinteren, med hunder som pisser de hvite snøfonnene gule etter en dag. Det er disgusting.

Anonymkode: bdb58...192

Skrevet
Anonym bruker skrev (7 timer siden):

Ja, mye verre om vinteren, med hunder som pisser de hvite snøfonnene gule etter en dag. Det er disgusting.

Anonymkode: bdb58...192

100% enig. I nabolaget her er snøen gul overalt om vinteren 

Skrevet

Syns det stort sett er fin ungdom. Ingen ting å utsette på dem jeg har truffet i hvert fall. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...