Gå til innhold

Russ og eksamen for andre


Anbefalte innlegg

Skrevet

Fint at russen har fått ha eksamen og utsatt russetida til nå.. Det politikerne ikke tenkte på er jo at nå som de er rundt i russebussene (vi bor rett ved Oslo-grensa), og kjører høy musikk og er 40 busser i sleng, forstyrrer det alle andre som skal ha eksamen. Som 10. klasse , og studentene. Hele natta. Men det er helt greit, for det er jo en elite-menneskerett å være russ på buss…. 

Anonymkode: 388db...792

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke sett snurten av russen i år. Ikke sett og ikke hørt. 

Anonymkode: dda2d...6e6

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Har ikke sett snurten av russen i år. Ikke sett og ikke hørt. 

Anonymkode: dda2d...6e6

Jeg har heller ikke sett en eneste russ, men har hørt de spiller når de kjører fordi. Glad for at de ikke står i nærheten med det lydvolumet.

Anonymkode: a64a4...1e3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...