Anonym bruker Skrevet 25. mai #1 Skrevet 25. mai Fint at russen har fått ha eksamen og utsatt russetida til nå.. Det politikerne ikke tenkte på er jo at nå som de er rundt i russebussene (vi bor rett ved Oslo-grensa), og kjører høy musikk og er 40 busser i sleng, forstyrrer det alle andre som skal ha eksamen. Som 10. klasse , og studentene. Hele natta. Men det er helt greit, for det er jo en elite-menneskerett å være russ på buss…. Anonymkode: 388db...792
Anonym bruker Skrevet 26. mai #2 Skrevet 26. mai Har ikke sett snurten av russen i år. Ikke sett og ikke hørt. Anonymkode: dda2d...6e6
Anonym bruker Skrevet 26. mai #3 Skrevet 26. mai Anonym bruker skrev (2 timer siden): Har ikke sett snurten av russen i år. Ikke sett og ikke hørt. Anonymkode: dda2d...6e6 Jeg har heller ikke sett en eneste russ, men har hørt de spiller når de kjører fordi. Glad for at de ikke står i nærheten med det lydvolumet. Anonymkode: a64a4...1e3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå