Anonym bruker Skrevet 25. mai #1 Skrevet 25. mai Jeg har en slektning som har begynt å se dårlig. Hun liker fortsatt å følge med på snap, insta osv, men det blir for smått på en mobil til at hun ser skikkelig. Om man har disse appene på et nettbrett, vil det bli større da, eller vil bilder og lignende være like smått og bare med svart kant rundt? Hva slags nettbrett kan være bra til denne bruken? Anonymkode: 44825...ba3
Anonym bruker Skrevet 25. mai #2 Skrevet 25. mai Jeg har en pc som jeg kan jeg forstørrer skjermen på. Nettbrett har vanlig skjerm så jeg bruker ikke den så mye Anonymkode: 208e4...11c
Anonym bruker Skrevet 25. mai #3 Skrevet 25. mai På iPad fyller bildene hele skjermen. Anonymkode: 04a4d...398
Anonym bruker Skrevet 29. mai #4 Skrevet 29. mai Det er ingen svart kant rundt iPad. Bruker iPad hver eneste dag. Alt blir som en forstørre mobil iPhone som du ikke kan ringe med. Ellers er alt likt her. Anonymkode: 893a6...8f3
Anonym bruker Skrevet 30. mai #5 Skrevet 30. mai Jeg ville kjøpt samme merke på nettbrett som hun har på telefon. Da kan alle apper lett brukes begge steder om hverandre og hun skipet å lære et nytt system. Har hun iPhone, kjøp ipad og har hun f.eks Samsung telefon, kjøper dere også det i nettbrett. Anonymkode: 0720b...8d7
Anonym bruker Skrevet 1. juni #6 Skrevet 1. juni Alt kan forstørres på nettbrett, så det er en god ide. Jeg ser ikke dårlig, men synes alt blir så smått på mobilen. Bruker derfor nettbrett hver dag. Anonymkode: afa8a...8a7
Anonym bruker Skrevet 1. juni #7 Skrevet 1. juni Takk for gode råd. Da blir det nok et nettbrett om hun vil ha. Anonymkode: 44825...ba3
☆☆☆ Skrevet 1. juni #8 Skrevet 1. juni Eg nyttar nettbrett mykje, spesielt til scrolling på instagram og lesing av aviser. Nettopp fordi skjermen er større.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå