TheWitch Skrevet 25. mai #1 Skrevet 25. mai Det er på tide at innvandrer-miljøer tar tak i det problemene med gjenger og spesielt det med at en hel gjeng som angrpier en person. I tillegg bør de ta tak i selve brutaliteten i det hele, det skal ikke mye til før et spark mot hodet kan gi alvorlige skader for resten av livet. Jeg tenker også at de to etter volden i Bergen som har anmeld Helgheim har gjort seg selv en bjørnetjenste. For blir den saken etterforsket og ikke andre voldlige saker så er jeg redd at de gjør Helgheim til en slags martyr.
Lus Skrevet 25. mai #2 Skrevet 25. mai TheWitch skrev (1 time siden): Det er på tide at innvandrer-miljøer tar tak i det problemene med gjenger og spesielt det med at en hel gjeng som angrpier en person. I tillegg bør de ta tak i selve brutaliteten i det hele, det skal ikke mye til før et spark mot hodet kan gi alvorlige skader for resten av livet. Jeg tenker også at de to etter volden i Bergen som har anmeld Helgheim har gjort seg selv en bjørnetjenste. For blir den saken etterforsket og ikke andre voldlige saker så er jeg redd at de gjør Helgheim til en slags martyr. For å bruke en forslitt frase; Hvor er rosetoget!?! Anmeldelsen viser dessverre med all tydelighet hva slags holdning, som rører seg i disse innvandrergjengene. Det er en fullstendig mangel på empati, og refleksjon over egen handling, Fullstendig mangel på skamvett. Og det er vel derfor slike voldshandlinger skjer også. Man kan jo bare tenke seg. hvis situasjonen hadde vært omvendt. Fire etnisk norske gutter, som banker opp en mørkhudet. De hadde blitt lynsjet. Og ingen ville ha løftet en finger for å sikre deres ønske om å unngå publisering. Du vet det. Jeg vet det. Og hele den innvandringsliberale mobben vet det.
Lessismore Skrevet 25. mai #3 Skrevet 25. mai Helt enig med dere begge. Noe av det mest skremmende med denne saken er venstresidens behov for å forsvare guttene. De kamuflerer det under identifisering av mindreårige, og tar med det fokus vekk fra den alvorlige kriminaliteten de begår. Noe sier meg at det aldri ville skjedd dersom fire etnisk norske gutter hadde angrepet en mørk.
Lus Skrevet 25. mai #4 Skrevet 25. mai Lessismore skrev (4 timer siden): Helt enig med dere begge. Noe av det mest skremmende med denne saken er venstresidens behov for å forsvare guttene. De kamuflerer det under identifisering av mindreårige, og tar med det fokus vekk fra den alvorlige kriminaliteten de begår. Noe sier meg at det aldri ville skjedd dersom fire etnisk norske gutter hadde angrepet en mørk. Helt enig i det du skrivert. Det fremstår jo i utgangspunktet, som helt absurd når enkelte fremstår mer opprørte over publiseringen, enn selve voldshandlingen. Hvis man ser dette som en avledningsmanøver, hvilket det trolig er, gir det jo imidlertid mening.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå