Anonym bruker Skrevet i går, 05:21 #1 Skrevet i går, 05:21 Med den mengden annonser og tilbud så er det neppe bare menn på samfunnets skyggeside som benytter seg av tilbudet. Hva får en vanlig Ola Nordmann med jobb, familie og sosialt nettverk til å lukke øynene for menneskeskjebner for å få seg en utløsning? Hva får en vanlig mann til å nedverdige seg selv ved å bli horekunde og risikere sosialt stigma for livet om det blir oppdaget? Min forakt for horekunder er grenseløs. https://www.nrk.no/norge/stor-okning-av-colombianske-unge-kvinner-pa-det-norske-sex-markedet-1.17882765 Anonymkode: 1ee78...527
Anonym bruker Skrevet i går, 06:39 #2 Skrevet i går, 06:39 Alltid flust med menn som er villig til å betale for utnyttelse av kvinner, og barn Anonymkode: 941ae...890
Anonym bruker Skrevet 23 timer siden #3 Skrevet 23 timer siden Anonym bruker skrev (6 timer siden): Med den mengden annonser og tilbud så er det neppe bare menn på samfunnets skyggeside som benytter seg av tilbudet. Hva får en vanlig Ola Nordmann med jobb, familie og sosialt nettverk til å lukke øynene for menneskeskjebner for å få seg en utløsning? Hva får en vanlig mann til å nedverdige seg selv ved å bli horekunde og risikere sosialt stigma for livet om det blir oppdaget? Min forakt for horekunder er grenseløs. https://www.nrk.no/norge/stor-okning-av-colombianske-unge-kvinner-pa-det-norske-sex-markedet-1.17882765 Anonymkode: 1ee78...527 Tror ikke menn tenker slik, eller på andre I det hele tatt sånn generelt. Har lyst, gjør det. Sånn, ikke noe mer tanker rundt det. Empati tas frem om det setter dem i et godt lys, eller fraværende. Anonymkode: 6250c...482
Anonym bruker Skrevet 23 timer siden #4 Skrevet 23 timer siden Anonym bruker skrev (6 timer siden): Med den mengden annonser og tilbud så er det neppe bare menn på samfunnets skyggeside som benytter seg av tilbudet. Hva får en vanlig Ola Nordmann med jobb, familie og sosialt nettverk til å lukke øynene for menneskeskjebner for å få seg en utløsning? Hva får en vanlig mann til å nedverdige seg selv ved å bli horekunde og risikere sosialt stigma for livet om det blir oppdaget? Min forakt for horekunder er grenseløs. https://www.nrk.no/norge/stor-okning-av-colombianske-unge-kvinner-pa-det-norske-sex-markedet-1.17882765 Anonymkode: 1ee78...527 Hva er en vanlig mann? Finnes han? Er det en stabil tilstand? Hva er årsaken(e) til at en mann blir horekunde? En mann som besøker en hore er ikke lenger en vanlig mann. Ett svakt øyeblikk er nok. Det er lett å rasjonalisere bort ubehagelige tanker. Å ha forakt for horekunder er et enkelt standpunkt. Det er mange som har skyld i denne elendigheten. Horekundene er langt i fra eneste årsak til prostitusjon. Anonymkode: f3ffa...00b
Anonym bruker Skrevet 22 timer siden #5 Skrevet 22 timer siden Anonym bruker skrev (1 time siden): Hva er en vanlig mann? Finnes han? Er det en stabil tilstand? Hva er årsaken(e) til at en mann blir horekunde? En mann som besøker en hore er ikke lenger en vanlig mann. Ett svakt øyeblikk er nok. Det er lett å rasjonalisere bort ubehagelige tanker. Å ha forakt for horekunder er et enkelt standpunkt. Det er mange som har skyld i denne elendigheten. Horekundene er langt i fra eneste årsak til prostitusjon. Anonymkode: f3ffa...00b En vanlig mann finnes selvsagt. De er tilogmed flest av dem. Mitt spørsmål er jo hva som får menn til å kaste alle moralske prinsipper på sjøen for å få seg et ligg. Jeg kjøper ikke argumentet om at det skjer i et svakt øyeblikk. Man må være ganske dedikert for å lete opp, kontakte, oppsøke og gjennomføre. Det er mange steg på veien hvor man har sjans til å stoppe opp for å tenke seg om. Jeg tror heller ikke at menn flest mangler moralsk kompass og at de kun oppfører seg greit fordi de må. Så mitt spørsmål står seg - hvem er disse mennene? Er det min mann, din mann eller naboen? hi Anonymkode: 1ee78...527
Anonym bruker Skrevet 20 timer siden #6 Skrevet 20 timer siden 1 hour ago, Anonym bruker said: En vanlig mann finnes selvsagt. De er tilogmed flest av dem. Mitt spørsmål er jo hva som får menn til å kaste alle moralske prinsipper på sjøen for å få seg et ligg. Jeg kjøper ikke argumentet om at det skjer i et svakt øyeblikk. Man må være ganske dedikert for å lete opp, kontakte, oppsøke og gjennomføre. Det er mange steg på veien hvor man har sjans til å stoppe opp for å tenke seg om. Jeg tror heller ikke at menn flest mangler moralsk kompass og at de kun oppfører seg greit fordi de må. Så mitt spørsmål står seg - hvem er disse mennene? Er det min mann, din mann eller naboen? hi Anonymkode: 1ee78...527 Det kan være alle menn Anonymkode: cd98e...6dc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå