Anonym bruker Skrevet 23. mai #1 Skrevet 23. mai Flere som sliter med dette? Jeg er 45 og har mye verking i brystene hver dag, veldig få dager uten smerter. Har tatt mammografi flere ganger de siste årene, og de viser ikke noe. Jeg tok en brystreduksjon for mange år siden - kan det være årsaken? Går på østrogen. Anonymkode: 3ba3e...555
Anonym bruker Skrevet 23. mai #2 Skrevet 23. mai Akkurat som brystene kan bli ømme og vonde under menstruasjon, så kan det bli ømme og vonde når man er i overgangsalderen. Brystkreft gjør normalt ikke vondt, i alle fall ikke før det eventuelt har kommet veldig langt, men det trenger ikke å gjøre vondt da heller. Bruk av østrogen kan gi smerter i brystene, men det må ikke gjøre det. Anonymkode: 52563...bf0
Anonym bruker Skrevet 23. mai #3 Skrevet 23. mai Anonym bruker skrev (3 minutter siden): Akkurat som brystene kan bli ømme og vonde under menstruasjon, så kan det bli ømme og vonde når man er i overgangsalderen. Brystkreft gjør normalt ikke vondt, i alle fall ikke før det eventuelt har kommet veldig langt, men det trenger ikke å gjøre vondt da heller. Bruk av østrogen kan gi smerter i brystene, men det må ikke gjøre det. Anonymkode: 52563...bf0 Takk, det er dette jeg har lest også. Er bare så håpløst å gå å ha vondt hele tiden. Anonymkode: 3ba3e...555
Anonym bruker Skrevet 23. mai #4 Skrevet 23. mai Anonym bruker skrev (3 timer siden): Går på østrogen. Anonymkode: 3ba3e...555 Mest sannsynlig er det dette. Går du på progesteron også? Det kan også spille inn. Anonymkode: b29e1...4b7
Anonym bruker Skrevet 23. mai #5 Skrevet 23. mai Anonym bruker skrev (12 minutter siden): Mest sannsynlig er det dette. Går du på progesteron også? Det kan også spille inn. Anonymkode: b29e1...4b7 Jeg har hormonspiral, så det er vel det ja. Da er det vel å avgjøre hva som er verst, sinnsyke mensenplager eller dette. Ikke lett å være kvinne. Anonymkode: 3ba3e...555
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå