Gå til innhold

Beste serum.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Brukt Neostrata i mange år, lyst å prøve noe nytt. Leste om estee lauder night repair. Er den så god eller er det bare skjult markedsføring og reklame?

Noen du kan anbefale?

Anonymkode: 48af2...335

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg sverger til daily powerdefense fra ZO. Svindyrt men jeg synes jeg får så fin hud av det. 

Anonymkode: 3b26b...aa2

Skrevet

Hæ? Hvorfor bruker dere det?

Anonymkode: ca985...e6c

Skrevet

Hudpleieserie til Dr.Ankerstjerne 🤩 

Sverger til den!

Anonymkode: dca59...055

Skrevet
Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Hudpleieserie til Dr.Ankerstjerne 🤩 

Sverger til den!

Og selv om den er dyr, er den veldog drøy. Jeg har ett sett i 3 mnd 🤩

Skrevet
Anonym bruker skrev (9 timer siden):

Hæ? Hvorfor bruker dere det?

Det gjør ting med huden som vanlige fuktighetskremer ikke får til.

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Det gjør ting med huden som vanlige fuktighetskremer ikke får til.

Ok? Som ikke kroppen klarer å regulere helt av seg selv? Hvordan er kjemikalier bedre enn naturen?

Skrevet
Anonym bruker skrev (41 minutter siden):

Ok? Som ikke kroppen klarer å regulere helt av seg selv? Hvordan er kjemikalier bedre enn naturen?

Ja, det gir en helt annen glød og hudkvalitet. Huden stråler på en helt annen måte. Jeg får mye komplimenter for huden min. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (6 timer siden):

Ja, det gir en helt annen glød og hudkvalitet. Huden stråler på en helt annen måte. Jeg får mye komplimenter for huden min. 

Jeg tror ikke du trenger noenting som helst. Huden er et fantastisk organ som klarer seg ypperlig uten masse greier. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Jeg tror ikke du trenger noenting som helst. Huden er et fantastisk organ som klarer seg ypperlig uten masse greier. 

Nope, jeg har veldig tørr hud og uten fuktighetskremer så flasser den og får skorper. Vært slik siden jeg var liten. Og nå når jeg bruker endel penger på hudpleie, stråler huden. Det er virkelig stor forskjell. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (4 timer siden):

Du tror vel heller ikke på solfaktor, som beviselig beskytter mot hudens aldringsprosess?

Skrevet
Anonym bruker skrev (34 minutter siden):

Du tror vel heller ikke på solfaktor, som beviselig beskytter mot hudens aldringsprosess?

Hey! Ti poeng til deg. Når dukket hudkreft opp? Jo, når folk begynte å soake seg inn i solkrem og andre hudkremer.

Sola har alltid vært der for oss mennesker. Vi er helt avhengige av den. Sola er bra for oss. 

Skrevet

Men kjør på! La latterliggjøringen begynne. Jeg tar den, og jeg tåler det. Dere skjønner det snart ❤️

Skrevet
16 minutes ago, Anonym bruker said:

Hey! Ti poeng til deg. Når dukket hudkreft opp? Jo, når folk begynte å soake seg inn i solkrem og andre hudkremer.

Sola har alltid vært der for oss mennesker. Vi er helt avhengige av den. Sola er bra for oss. 

Nei det gjorde det ikke

Anonymkode: 0b326...f7e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...