Anonym bruker Skrevet fredag kl 04:35 #1 Skrevet fredag kl 04:35 Fikk spiralen august ifjor og blødde litt etter. Så stoppet det og jeg har vært 5-6mnd uten. Igår kom det plutselig igjen. Hvorfor? 😵💫 Anonymkode: 939b5...7d2
Anonym bruker Skrevet fredag kl 05:06 #2 Skrevet fredag kl 05:06 Det er vanlig å bli mindre, og noen mister mensen helt, men det er helt vanlig å bli litt av og til. Anonymkode: 3fabf...eb9
Anonym bruker Skrevet fredag kl 06:20 #3 Skrevet fredag kl 06:20 Anonym bruker skrev (1 time siden): Det er vanlig å bli mindre, og noen mister mensen helt, men det er helt vanlig å bli litt av og til. Anonymkode: 3fabf...eb9 Ja det ble mindre og mindre, så helt stopp i flere mnd. Nå kom det igjen igår, vwldig rosaaktig. Burde jeg ta en test/sjekk? Eller helt normalt at blødninger starter igjen. Var ikke forbredt på denne. Anonymkode: 939b5...7d2
Anonym bruker Skrevet fredag kl 07:38 #4 Skrevet fredag kl 07:38 Anonym bruker skrev (1 time siden): Ja det ble mindre og mindre, så helt stopp i flere mnd. Nå kom det igjen igår, vwldig rosaaktig. Burde jeg ta en test/sjekk? Eller helt normalt at blødninger starter igjen. Var ikke forbredt på denne. Anonymkode: 939b5...7d2 Det er helt normalt å ha en blødning av og til. Jeg har også det, småblør litt hver tredje til fjerde måned. Gynekologen sa noe om at det er forskjell fra kvinne til kvinne hvor lenge man kan gå uten å blø. Noen mister mensen helt, noen har det hver måned (men blør mindre enn uten spiral). Alt mellom er innenfor normalen. Anonymkode: 3fabf...eb9
Anonym bruker Skrevet fredag kl 20:21 #5 Skrevet fredag kl 20:21 Jeg hadde Kyleena før, da spottet jeg så vidt et par ganger i året. Har gått over til Mirena pga. hormonterapi, nå blør jeg nesten hver mnd. Ikke så mye som da jeg hadde vanlig mens, holder med truseinnlegg, men irriterende etter å nesten ikke ha hatt mensen på 25 år. Står egentlig at Mirena gir mindre mens, håper fortsatt det skal gi seg, noen mnd. siden jeg byttet. Anonymkode: 0eb07...8b6
Anonym bruker Skrevet fredag kl 20:46 #6 Skrevet fredag kl 20:46 Anonym bruker skrev (13 timer siden): Det er helt normalt å ha en blødning av og til. Jeg har også det, småblør litt hver tredje til fjerde måned. Gynekologen sa noe om at det er forskjell fra kvinne til kvinne hvor lenge man kan gå uten å blø. Noen mister mensen helt, noen har det hver måned (men blør mindre enn uten spiral). Alt mellom er innenfor normalen. Anonymkode: 3fabf...eb9 Ja ok, da tar jeg det med ro. Det var som å gå fra helt mensen fri til å plutselig ha blødninger igjen. Snodig! Men da er vi flere. 😇🙉 Anonymkode: 939b5...7d2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå