Iiiiik Skrevet torsdag kl 21:52 #1 Skrevet torsdag kl 21:52 Er det noen andre som ser og som synes Sarah er irriterende? Sandwich uten brød? Frokostblanding til dessert? Liker ikke pasta når det er italiensk? Sukk!
Anonym bruker Skrevet fredag kl 05:01 #2 Skrevet fredag kl 05:01 Jeg begynte å se, men ble så skuffet når det var gamle deltagere som kom tilbake. Konseptet er jo flinke uskolerte hjemmekontor. Nå er det jo folk som har jobbet som kokk i mange år som konkurrerer, blir et helt annet konsept. Anonymkode: f3aca...a8c
sug lut Skrevet fredag kl 06:02 #3 Skrevet fredag kl 06:02 Jeg har ikke kanalen lenger, men nå kjente jeg at jeg savna det. Inkl irritasjonen over enkeltdeltakere.
*Miss Marple* Skrevet fredag kl 06:19 #4 Skrevet fredag kl 06:19 Er enig i at Sarah er litt for høy på seg selv, og det samme med Ben. Heier på Depinder og Callum. Det er jo et annet konsept når det er tidligere deltakere, men jeg følger med enda. Til og med Poh har vokst på meg.
frk Nilsen Skrevet fredag kl 06:51 #5 Skrevet fredag kl 06:51 Sarah er som fargen beige, helt flat og intetsigende. Andrè er bare irriterende og veldig rotete(men han elsker i alle fall pasta!) I år liker jeg Callum (som alltid), Laura og Theo
Iiiiik Skrevet fredag kl 08:27 Forfatter #6 Skrevet fredag kl 08:27 Jeg liker også Callum og Laura, og Depinder.
Anonym bruker Skrevet fredag kl 22:05 #7 Skrevet fredag kl 22:05 Sarah har blitt skrekkelig tynn, ser anorektisk ut 😟. Anonymkode: 2150f...106
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå