Anonym bruker Skrevet 21. mai #1 Skrevet 21. mai Noen som vet om man sender inn søknadsskjema som før når man skal leie ut til ONS, eller om man bare lager annonse selv på Finn, eller booking.com og så videre? Ser at folk bruker Finn og annonserer der men noen er for høye i pirs. Jeg vet ikke hva jeg skal legge meg på med to soverom. Noen som vet hvordan jeg går frem? Anonymkode: a3b61...ff8
Anonym bruker Skrevet 21. mai #2 Skrevet 21. mai Leie ut til one night stand?? Anonymkode: a4812...9b8
Anonym bruker Skrevet 21. mai #3 Skrevet 21. mai Hm. Er det en festival eller noe? Eller mener du faktisk one night stand?? Anonymkode: 76b57...559
Anonym bruker Skrevet 21. mai #4 Skrevet 21. mai Offshore Northern Seas 24.-27.aug 26. Bra forkortelse de har 😂 Anonymkode: 8dc81...07b
Anonym bruker Skrevet 22. mai #5 Skrevet 22. mai Anonym bruker skrev (3 timer siden): Offshore Northern Seas 24.-27.aug 26. Bra forkortelse de har 😂 Anonymkode: 8dc81...07b Kunne de forkortet det annerledes? Det heter ikke "one night stand" i Norge, bare for å ha det sagt. Det er noe ungdommer har begynt å si. Akkurat som FF, det heter ikke "fuck friends" i Norge. Anonymkode: d92b6...01a
Anonym bruker Skrevet 22. mai #6 Skrevet 22. mai Anonym bruker skrev (44 minutter siden): Det heter ikke "one night stand" i Norge, bare for å ha det sagt. Anonymkode: d92b6...01a Jo, det gjør det. ONS 2026 derimot…hehehe! Anonymkode: 15aa6...bd0
Anonym bruker Skrevet 22. mai #7 Skrevet 22. mai Fantastisk. Jeg gikk inn på tråden bare for å sjekke at disse kommentarene kom. Voksne folk som altså tror at ONS26 står for one night stand… Det er faktisk både morsomt og litt skremmende. Følger dere ikke med på samfunnet rundt dere? Utenfor forum og snap? https://www.ons.no Anonymkode: 39c62...5de
Anonym bruker Skrevet 22. mai #8 Skrevet 22. mai Anonym bruker skrev (3 timer siden): Jo, det gjør det. ONS 2026 derimot…hehehe! Anonymkode: 15aa6...bd0 Nei Anonymkode: d92b6...01a
Anonym bruker Skrevet 22. mai #9 Skrevet 22. mai Anonym bruker skrev (35 minutter siden): Fantastisk. Jeg gikk inn på tråden bare for å sjekke at disse kommentarene kom. Voksne folk som altså tror at ONS26 står for one night stand… Det er faktisk både morsomt og litt skremmende. Følger dere ikke med på samfunnet rundt dere? Utenfor forum og snap? https://www.ons.no Anonymkode: 39c62...5de Jeg vet, det er så lavpannet og dumt. Etter å ha vært her i mange år, så har innsett at veldig få her er voksne. Anonymkode: d92b6...01a
Anonym bruker Skrevet 22. mai #10 Skrevet 22. mai Anonym bruker skrev (28 minutter siden): Nei Anonymkode: d92b6...01a https://ordbokene.no/nno/bm/one-night-stand Kanskje du skal være litt forsiktig med å kritisere andre? Anonymkode: 39c62...5de
Anonym bruker Skrevet 22. mai #11 Skrevet 22. mai Jeg bor ikke i Stavanger, men i Arendal. Her har vi en egen facebook-side med til leie under arendalsuka. Noen går via arrangørens kanaler, men de fleste leier ut privat. Både Finn, airbnb og facebook brukes. Anonymkode: f5791...e53
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå