Anonym bruker Skrevet torsdag kl 10:37 #1 Skrevet torsdag kl 10:37 Hva er det med folk og priser på Finn.no ? Annonserer en var til din 800, og får mld, du kan få 400, henter i dag. Altså, halve prisen? Og det er mange sånne. Og mange som spør om alt mulig, masse ekstra bilder, må ta ekstra mål osv, også hører man bare ikke mer fra dem. De kan jo si fra at de ombestemte seg? Jeg orker snart ikke svare alle som kommer med skambud lengre, for varene blir jo solgt til prisen jeg setter etterhvert. Anonymkode: be691...a8e
Anonym bruker Skrevet torsdag kl 10:43 #2 Skrevet torsdag kl 10:43 Anonym bruker skrev (5 minutter siden): Hva er det med folk og priser på Finn.no ? Annonserer en var til din 800, og får mld, du kan få 400, henter i dag. Altså, halve prisen? Og det er mange sånne. Og mange som spør om alt mulig, masse ekstra bilder, må ta ekstra mål osv, også hører man bare ikke mer fra dem. De kan jo si fra at de ombestemte seg? Jeg orker snart ikke svare alle som kommer med skambud lengre, for varene blir jo solgt til prisen jeg setter etterhvert. Anonymkode: be691...a8e Skriv i annonsen at prisen ikke er diskuterbar, og ikke svar de. Anonymkode: f63c8...853
Anonym bruker Skrevet torsdag kl 10:50 #3 Skrevet torsdag kl 10:50 Jeg har opplevd det samme, de skriver: Jeg gir deg kr 200 og henter kveld. De spør ikke engang om du godtar prisen. Jeg gir aldri adressen til slike, så vet jeg at de ikke kommer på døra. Jeg svarer dem heller ikke. Finn er ellers meget gøy synes jeg men det er noen særinger der ute. Ellers er det alle de som oppfører seg helt eksemplarisk og de er det mange av. Jeg skulle kjøpe en bok engang. Den koster kr 199,- ny i butikken. Varen var annonsert for kr 99 med fiks ferdig og da ble det kr 299 i frakt. Jeg tilbudte meg å hente varen, fordi det var 2 km unna huset mitt. Da skreiv hun at hun foretrakk fiks ferdig. Det endte med at jeg kjøpte av en annen. Prøvde å forklare at frakten var for dyr men hun mente at forskjellen var liten. Jeg ble helt matt. Anonymkode: d6464...bf8
Anonym bruker Skrevet torsdag kl 12:37 #4 Skrevet torsdag kl 12:37 Slik er jo markedsplasser; selger ønkser å få mest mulig for varen og kjøper ønsker å betale minst mulig. Får jeg bud som jeg ikke ønsker å selge til så svarer jeg bare "nei takk" Anonymkode: 67ee0...51d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå