Gå til innhold

Menns profilbilder Tinder

Anbefalte innlegg

Skrevet

Altså, hva er det menn tenker på når de lager Tinder profil? Mange setter inn bilde av motorsykkel, bil, båt eller hund, WHY?? Jeg har 0 interesse av å se dette. Er det for å skryte?

Og bilder av dem, mange tar bilder nedenfra, med skikkelig dobbelthake, for nærme og lite flatterende, men det er greit nok, ikke lett å ta bra selfie.

Det verste er likevel alle treningsbilder, i bar overkropp og med samme unaturlige bøy på arm og håndledd for å flexe biceps. Og så gjerne 12 like bilder. Med åpen do og rot i bakgrunnen...

Jeg blir stressa av mange av disse profilene for det er tydeligvis om å gjøre å være mest mulig aktiv. Sykle ned fjell, ski opp fjell, kajakk, gjørmeløp, you name it. Er dette også for å skryte?

Det meste av dette gjør jo at de bare sveipes bort med en gang. Og de få som ser ok ut, jeg er 50, så utvalget er litt njæææ, det er falske profiler. 

Giiiiir oppp😅

Anonymkode: c9287...f5a

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Altså, hva er det menn tenker på når de lager Tinder profil? Mange setter inn bilde av motorsykkel, bil, båt eller hund, WHY?? Jeg har 0 interesse av å se dette. Er det for å skryte?

Og bilder av dem, mange tar bilder nedenfra, med skikkelig dobbelthake, for nærme og lite flatterende, men det er greit nok, ikke lett å ta bra selfie.

Det verste er likevel alle treningsbilder, i bar overkropp og med samme unaturlige bøy på arm og håndledd for å flexe biceps. Og så gjerne 12 like bilder. Med åpen do og rot i bakgrunnen...

Jeg blir stressa av mange av disse profilene for det er tydeligvis om å gjøre å være mest mulig aktiv. Sykle ned fjell, ski opp fjell, kajakk, gjørmeløp, you name it. Er dette også for å skryte?

Det meste av dette gjør jo at de bare sveipes bort med en gang. Og de få som ser ok ut, jeg er 50, så utvalget er litt njæææ, det er falske profiler. 

Giiiiir oppp😅

Sånn er damer og har jeg hørt. De må posere på en fjelltopp. 

Anonymkode: d6828...661

Skrevet
Anonym bruker skrev (5 minutter siden):

Seriøst? Ja, jeg ser jo ikke damenes profil da. Herlighet så desperat. Hvem vil date en mann med et dårlig biceps bilde hvor han glemmer at ansiktet er med på bildet og ser ut som en forbanna unge som bæsjer på seg, sånn jeg strammer alt jeg har av muskler for å se kul ut og ender opp med å se dritsint ut, og så 8 bilder av bilen i ulike settinger?

Skrevet
Anonym bruker skrev (54 minutter siden):

Seriøst? Ja, jeg ser jo ikke damenes profil da. Herlighet så desperat. Hvem vil date en mann med et dårlig biceps bilde hvor han glemmer at ansiktet er med på bildet og ser ut som en forbanna unge som bæsjer på seg, sånn jeg strammer alt jeg har av muskler for å se kul ut og ender opp med å se dritsint ut, og så 8 bilder av bilen i ulike settinger?

Haha Det er så dumt !

Ja, en kompis fortalte om hvordan damene gjør det. Fjelltopp og hund på de fleste 😅

Skrevet

En forsøker vel etter beste evne å fortelle noe om seg med bilder. Det er nok enklere og bedre, å forholde seg til det virkelige livet og fysisk kontakt. Vi er den vi er, og den er vi best i virkeligheten, ikke på Tinder. 

Anonymkode: e766c...c73

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Jeg har sett venninners bilder. De ser morsomme, hyggelige, varme ut. Menn er bare stive, triste, tydelig iscenesatt, performative. Menn tar bare ikke bra bilder!

Anonymkode: 3a59b...272

Skrevet
Anonym bruker skrev (3 timer siden):

Giiiiir oppp😅

Jeg er 50 og har ikke våget meg på Tinder, finner du noe annet enn frosk? Jeg er ikke på utkikk etter en prins heller, men kunne trengt en elsker. 

Anonymkode: daefc...e63

Skrevet

En forsøker vel etter beste evne å fortelle noe om seg med bilder. Det er nok enklere og bedre, å forholde seg til det virkelige livet og fysisk kontakt. Vi er den vi er, og den er vi best i virkeligheten, ikke på Tinder. 

Anonymkode: e766c...c73

Ja, hvis de viser hvem de virkelig er med disse bildene er det litt trist. Muskelflexing blir bare flaut, spesielt når du har bikka 30?

Hvem viser de at de er med bilde av bil og motorsykkel? Hvis det er det viktigste i livet, så nei takk liksom. Jeg vil jo se dem, gjerne med et koselig smil istedenfor desperat holde pusten så magen ikke synes anstrengt tryne.

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Jeg er 50 og har ikke våget meg på Tinder, finner du noe annet enn frosk? Jeg er ikke på utkikk etter en prins heller, men kunne trengt en elsker. 

Anonymkode: daefc...e63

Nei, det er jo ikke frosk engang... Men elsker finner du der, er jo stort sett det de er ute etter der. Og får de ikke napp på det spør de om å få kjøpt brukt BH eller noe....altså...!?

Må bare si at profiler på menn over 50, egentlig over 45 er bare sørgelig. Men er man så gammal så er man jo det. Når det er sagt er det folk helt fra 20 åra, mange i 30 åra også som sveiper til høyre på meg. Så enten sveiper de på alt, ellers så er det mange yngre menn som liker litt eldre damer. Nå er jeg igrunn ute etter et forhold og da kan jeg jo ikke satse på en sånn ung en. Men de kan sikkert du ha glede av da🫣😉

Skrevet

Jeg har sett venninners bilder. De ser morsomme, hyggelige, varme ut. Menn er bare stive, triste, tydelig iscenesatt, performative. Menn tar bare ikke bra bilder!

Jeg har bare bilder av meg, med litt ulik sveis, med og uten briller og ulike antrekk. Tenkte å vise hvordan jeg ser ut var viktigst, ikke hvordan bilen min ser ut😅

Skrevet

Så rart at du ak skrev om dette. Meldte meg inn i Tinder over jul og makan til dumme menn skal en lete etter. Noen starter bare med Hei.... Ok, andre spør hva jeg er ute etter - det står i profilen og hvor vanskelig er det å lese? Skorter det på leseferdigheter?

Også har du de som ikke har profilbilde - garantert ute etter sidesprang noe som viser seg å stemme. Fikk en meld i dag av en kjekk mann i militeret som var plassert her. Var fra USA og ville ha meg inn på Whatsapp.... BLOKKER!!!

Og noe starter med at jeg ser deilig ut....det forbinder jeg med knulledukke eller ei som er lett på tråden Vet, stigmatiserende) Men jeg har ingen bilder hvor jeg premprovoserer deilighet. Blir matt....

Hvor treffer man en oppegående mann?

Anonymkode: 15bf4...cb8

Skrevet
Anonym bruker skrev (6 timer siden):

Giiiiir oppp😅

Hvis du tror kvinner er noe bedre, tro om igjen. 

Anonymkode: 886dc...4aa

Skrevet
Anonym bruker skrev (16 minutter siden):

Hvis du tror kvinner er noe bedre, tro om igjen. 

Anonymkode: 886dc...4aa

Kvinner er flinkere til å ta bilder, kvinner er flinkere til å skrive om seg selv, kvinner er flinkere til å være åpne om seg selv. Kvinner er bedre.

Skrevet
Anonym bruker skrev (57 minutter siden):

Så rart at du ak skrev om dette. Meldte meg inn i Tinder over jul og makan til dumme menn skal en lete etter. Noen starter bare med Hei.... Ok, andre spør hva jeg er ute etter - det står i profilen og hvor vanskelig er det å lese? Skorter det på leseferdigheter?

Også har du de som ikke har profilbilde - garantert ute etter sidesprang noe som viser seg å stemme. Fikk en meld i dag av en kjekk mann i militeret som var plassert her. Var fra USA og ville ha meg inn på Whatsapp.... BLOKKER!!!

Og noe starter med at jeg ser deilig ut....det forbinder jeg med knulledukke eller ei som er lett på tråden Vet, stigmatiserende) Men jeg har ingen bilder hvor jeg premprovoserer deilighet. Blir matt....

Hvor treffer man en oppegående mann?

Anonymkode: 15bf4...cb8

Ja, jeg prøvde Møteplassen i fjor, men det var jo reine aldershjemmet, med en og annen idiot innimellom som utga seg for å være noen andre enn de var. Umulig å få kontakt med noen normal der.

Facebook dating er bedre, men der også er det jo umulig å finne noen synes jeg.

Tinder der akkurat som ryktet, sikkert greit for ons, men ikke for forhold... 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...