Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Finnes det? Jeg har brukt spilebh'er siden tidenes morgen og jeg kunne egentlig tenke meg en uten. Jeg har prøvd et par tre forskjellige, men enten får jeg monopupp eller så er det like lite hold i den som det er i ei t-skjorte og puppene mine lever sine egne liv. Finnes det en god, spileløs bh som funker til C-cup og som allikevel holder puppene omtrent der de var for noen år siden?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Himmel og hav skrev (6 minutter siden):

Finnes det? Jeg har brukt spilebh'er siden tidenes morgen og jeg kunne egentlig tenke meg en uten. Jeg har prøvd et par tre forskjellige, men enten får jeg monopupp eller så er det like lite hold i den som det er i ei t-skjorte og puppene mine lever sine egne liv. Finnes det en god, spileløs bh som funker til C-cup og som allikevel holder puppene omtrent der de var for noen år siden?

Har samme problem, bare at jeg har H-cup. Slank og enorme hengepupper. Jeg har gitt fullstendig opp. Går uten bh så ofte jeg kan, og bruker sports-bh ellers. Da holder de seg i hvert fall på plass. Er verst nå om sommeren.

Anonymkode: 0a6a1...f17

Skrevet

De har flere som ser fine ut hos Miss Mary, men jeg har ikke testet noen av dem (enda). Om noen andre har prøvd må de gjerne dele erfaringer.

https://www.missmary.com/no/non-wired-bra?utm_source=google&utm_medium=cpc&utm_campaign=10173820013&utm_id=10173820013&utm_gads=BRAND&gclid=CjwKCAjwt7XQBhBkEiwAtStpp10EP0NHkHKqTrJYPmzmQc7mB9tqZLTr7qtdpQgjJuIgfHQ2EhnAexoCRfcQAvD_BwE

De rimelige spilefri de har på KappAhl o.l funker overhodet ikke ihvertfall.

Anonymkode: 5fa66...6b1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...