Himmel og hav Skrevet 19. mai #1 Skrevet 19. mai Finnes det? Jeg har brukt spilebh'er siden tidenes morgen og jeg kunne egentlig tenke meg en uten. Jeg har prøvd et par tre forskjellige, men enten får jeg monopupp eller så er det like lite hold i den som det er i ei t-skjorte og puppene mine lever sine egne liv. Finnes det en god, spileløs bh som funker til C-cup og som allikevel holder puppene omtrent der de var for noen år siden?
Anonym bruker Skrevet 19. mai #2 Skrevet 19. mai Himmel og hav skrev (6 minutter siden): Finnes det? Jeg har brukt spilebh'er siden tidenes morgen og jeg kunne egentlig tenke meg en uten. Jeg har prøvd et par tre forskjellige, men enten får jeg monopupp eller så er det like lite hold i den som det er i ei t-skjorte og puppene mine lever sine egne liv. Finnes det en god, spileløs bh som funker til C-cup og som allikevel holder puppene omtrent der de var for noen år siden? Har samme problem, bare at jeg har H-cup. Slank og enorme hengepupper. Jeg har gitt fullstendig opp. Går uten bh så ofte jeg kan, og bruker sports-bh ellers. Da holder de seg i hvert fall på plass. Er verst nå om sommeren. Anonymkode: 0a6a1...f17
Anonym bruker Skrevet 20. mai #3 Skrevet 20. mai De har flere som ser fine ut hos Miss Mary, men jeg har ikke testet noen av dem (enda). Om noen andre har prøvd må de gjerne dele erfaringer. https://www.missmary.com/no/non-wired-bra?utm_source=google&utm_medium=cpc&utm_campaign=10173820013&utm_id=10173820013&utm_gads=BRAND&gclid=CjwKCAjwt7XQBhBkEiwAtStpp10EP0NHkHKqTrJYPmzmQc7mB9tqZLTr7qtdpQgjJuIgfHQ2EhnAexoCRfcQAvD_BwE De rimelige spilefri de har på KappAhl o.l funker overhodet ikke ihvertfall. Anonymkode: 5fa66...6b1
Anonym bruker Skrevet 21. mai #4 Skrevet 21. mai Jeg synes Cubus sine funker https://cubus.com/no/p/spilelos-t-skjorte-bh-tan-undertoy-spilelos-bh-dameklar/7364479_F815 Men prøv flere størrelser i butikken så det blir akkurat riktig størrelse, blir den hakket for stor her så føles det som den henger og slenger Anonymkode: 2266c...fc6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå