Gå til innhold

Eksamen og fri

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal snart ha en reklamen og har krav på betalt fri eksamensdagen. Nå viser  det seg at jeg er ferdig til 11.00. Ville dere gått på jobb etterpå?

Anonymkode: 36ef6...0d7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, absolutt. 

Anonymkode: 0a60b...950

Skrevet

Nei. Men jeg kunne kanskje tatt litt hjemmekontor resten av dagen

Anonymkode: 3d3c8...d76

Skrevet

Ja. Men så har jeg arbeidsmoral og samvittighet også. 

Anonymkode: d3929...92f

Skrevet

Ja, og jeg håper også mine ansatte trives så godt på jobb at de hadde gjort det samme 😊

Anonymkode: 4a1d7...575

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Ja, bevares. 

Anonymkode: 33a7c...6aa

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Ja, og jeg håper også mine ansatte trives så godt på jobb at de hadde gjort det samme 😊

Anonymkode: 4a1d7...575

Ja for å unne noen en fridag de har rett på,hadde jo krevet at du faktisk bryr deg om noen andre enn deg selv.

Eksamen er veldig krevende så ta fri etterpå med GOD samvitighet! 

Anonymkode: 22efa...da4

Skrevet
Anonym bruker skrev (3 timer siden):

For en martyr du er

Anonymkode: 5c545...734

Skrevet

Nei, det hadde jeg nok ikke. Eksamen er krevende og jeg hadde nok ikke hatt så mye på jobb å gjøre da jeg hadde vært ganske utladet. 

Jeg elsker jobben min og er aldri borte unødvendig, men i denne situasjonen hadde jeg tatt det jeg hadde rett på med god samvittighet- og med full støtte fra sjefen. 

Anonymkode: 17432...235

Skrevet
Anonym bruker skrev (7 timer siden):

Nei, det hadde jeg nok ikke. Eksamen er krevende og jeg hadde nok ikke hatt så mye på jobb å gjøre da jeg hadde vært ganske utladet. 

Jeg elsker jobben min og er aldri borte unødvendig, men i denne situasjonen hadde jeg tatt det jeg hadde rett på med god samvittighet- og med full støtte fra sjefen. 

Samme her. Det kan bli en sen natt i forkant. 

Anonymkode: 372c3...d59

Skrevet

Jeg er leder, og forventer ikke at mine ansatte som har hatt eksamen kommer på jobb etter eksamen selv om eksamen er ferdig tidlig. Fri dagen eksamen avholdes er en rettighet man har på vår arbeidsplass, og det gjelder hele dagen uansett hvor kort eksamen er.

Anonymkode: 37858...78c

Skrevet

Antagelig ikke, hadde nok vært ganske utladet etter eksamen. 

Anonymkode: 55b7c...a97

Skrevet

Om du har en jobb du trives med og engasjert i med ventende arbeidsoppgaver som du har lyst å ta unna: Ja

Om ikke: Nei

Anonymkode: 698c2...eb7

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Om du har en jobb du trives med og engasjert i med ventende arbeidsoppgaver som du har lyst å ta unna: Ja

Om ikke: Nei

Anonymkode: 698c2...eb7

Som sagt så har elsker jeg jobben min, noe som også er grunnen til at jeg hele tiden utvikler meg faglig. Likevel har jeg aldri dratt på jobb etter eksamen fordi jeg da er mentalt tom. Å troppe opp på jobb bare for å vise at jeg er dedikert gidder jeg ikke, det er ingen der som tror at jeg skulker unna uansett. 

Jeg lider heldigvis ikke av flink pike syndromet. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...