Anonym bruker Skrevet 18. mai #1 Skrevet 18. mai Jeg kan egentlig ikke ha elsker/kosevenn, fordi jeg alltid får følelser for vedkommende og jeg blir nyskjerrig på hva de gjør. Men han her har jeg nå i ett helt år ligget, litt sånn av og på helt siden i fjor sommer. Helt utrolig, bor i nærområdet å alt (gåavstand). Vi fant hverandre på tinder og jeg kjente han igjen, han jobbet på en butikk like ved huset mitt for endel år siden og har alltid syntes han har vært fin. Da vi skrev, var han helt tydelig på at han var casual og ikke ville ha noe mer enn sex. Jeg var innforstått med det og ukene gikk... Jeg har til og med fortalt han om en mann jeg har holdt på med tidligere, det så ikke ut til å bry han om jeg traff andre. Ikke om han traff andre damer heller, men han treffer sjeldent andre, aldri ute på byen og fester ikke. De to siste gangene har han endret seg og vært voldsomt kosete, kysser meg konstant og vil jeg skal være lenge. Begynt å se hvem jeg dater og skriver med, på en god måte, vi ler når han switcher gjennom de som liker meg. Vi drakk litt vin og han sa litt rød/het i ansiktet at han ville si noe... Men jeg avbrøt han og jeg begynte å fortelle han om han jeg har likt en stund og at jeg ble såret av han nettopp. Da spurte han ; har du følelser for han? Jeg svarte ikke med en gang og jeg så han ble litt rar. Han sa i forsvar at "jeg kunne aaldri blitt forelsket i deg, for da hadde han blitt det til nå". Men da spurte jeg er det sant? Han sa mja men d er pga du har barn, jeg vil egentlig ha egne barn. Og han kunne tenkt d med meg, og antageligvis ville hatt med i livet om jeg ikke hadde barn. Så jeg ble litt betenkt etter dette. Han hsr tydelig tenkt på meg og dette. Vi skulle vel bare være kosevenner? Vi sees annenhver uke alltid. En periode kunne det gå 2mnd uten, å vi er like happy hver gang. Det er null stress med han, kjenner ingen sjalusi eller vondt inni meg etterpå. Jeg er 5år eldre enn han og vi er i 30-årene. Liker han meg eller blir jeg lurt trill rundt av meg selv her? Jeg var kansje fæl mot han som snakket om han jeg har likt lenge. Anonymkode: 7db9f...d09
Anonym bruker Skrevet 18. mai #2 Skrevet 18. mai Se der var du igjen, gitt... Hvor mange tråder skal du egentlig lage om akkurat det samme? Anonymkode: 74eab...277
Anonym bruker Skrevet 18. mai #3 Skrevet 18. mai Anonym bruker skrev (1 time siden): Se der var du igjen, gitt... Hvor mange tråder skal du egentlig lage om akkurat det samme? Anonymkode: 74eab...277 Har da vel ikke laget noen? Anonymkode: 7db9f...d09
Anonym bruker Skrevet 18. mai #4 Skrevet 18. mai Anonym bruker skrev (2 timer siden): Se der var du igjen, gitt... Hvor mange tråder skal du egentlig lage om akkurat det samme? Anonymkode: 74eab...277 Er ikke meg som har laget tråen om elskeren som ba henne ut på middag. Jeg leste den jeg også 🙂 Anonymkode: 7db9f...d09
Anonym bruker Skrevet 18. mai #5 Skrevet 18. mai Anonym bruker skrev (12 minutter siden): Er ikke meg som har laget tråen om elskeren som ba henne ut på middag. Jeg leste den jeg også 🙂 Anonymkode: 7db9f...d09 Men du har laget ørten andre tråder om dette, Anonymkode: 7ba5b...65b
Anonym bruker Skrevet 18. mai #6 Skrevet 18. mai Du laget den tråden om "jeg fortalte om oss" Anonymkode: 59ec9...c15
Anonym bruker Skrevet 18. mai #7 Skrevet 18. mai Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Du laget den tråden om "jeg fortalte om oss" Anonymkode: 59ec9...c15 Nope. Ikke laget, da hadde jeg sagt det. Aldri skrevet om denne mannen. Anyways, er det tegn på at han har fått noe for meg eller er det bare for å holde meg i spenning? Anonymkode: 7db9f...d09
Anonym bruker Skrevet 18. mai #8 Skrevet 18. mai Anonym bruker skrev (12 minutter siden): Nope. Ikke laget, da hadde jeg sagt det. Aldri skrevet om denne mannen. Anyways, er det tegn på at han har fått noe for meg eller er det bare for å holde meg i spenning? Anonymkode: 7db9f...d09 Måten du skriver på, avslører at det er du som skrev den tråden. Jeg aner ingenting om hva den mannen føler. Men hvis du er i tvil... så er det ingen tvil. Han er ikke intressert Anonymkode: 59ec9...c15
Anonym bruker Skrevet 19. mai #9 Skrevet 19. mai Anonym bruker skrev (7 timer siden): Måten du skriver på, avslører at det er du som skrev den tråden. Jeg aner ingenting om hva den mannen føler. Men hvis du er i tvil... så er det ingen tvil. Han er ikke intressert Anonymkode: 59ec9...c15 Nei det er ikke meg som ble bedt ut på middag. Hvor mange ganger skal jeg si det? Anonymkode: 7db9f...d09
Anonym bruker Skrevet 19. mai #10 Skrevet 19. mai Anonym bruker skrev (1 time siden): Nei det er ikke meg som ble bedt ut på middag. Hvor mange ganger skal jeg si det? Anonymkode: 7db9f...d09 Joda, det er deg. Men det er bare å blånekte. Anonymkode: 74eab...277
Anonym bruker Skrevet 19. mai #11 Skrevet 19. mai Anonym bruker skrev (41 minutter siden): Joda, det er deg. Men det er bare å blånekte. Anonymkode: 74eab...277 Kunne håpt hun som skrev den andre tråden dukket opp her da, så kunne du sett at jeg pratet sant. Anonymkode: 7db9f...d09
Anonym bruker Skrevet 19. mai #12 Skrevet 19. mai Anonym bruker skrev (10 timer siden): Måten du skriver på, avslører at det er du som skrev den tråden. Jeg aner ingenting om hva den mannen føler. Men hvis du er i tvil... så er det ingen tvil. Han er ikke intressert Anonymkode: 59ec9...c15 Denne tråden handler på ingen måte at han ba meg ut for å spise? Han her har ikke gjort det og vi har kun vært hjemme hos han. Anonymkode: 7db9f...d09
Anonym bruker Skrevet 19. mai #13 Skrevet 19. mai Anonym bruker skrev (53 minutter siden): Denne tråden handler på ingen måte at han ba meg ut for å spise? Han her har ikke gjort det og vi har kun vært hjemme hos han. Anonymkode: 7db9f...d09 Og du lurer på om han er intressert? Han ble og sur fordi du fortalte om "dere" Anonymkode: 59ec9...c15
Anonym bruker Skrevet 19. mai #14 Skrevet 19. mai Menn får ikke følelser av å knulle. Det er det kvinner som gjør. Anonymkode: 8d56d...12b
Anonym bruker Skrevet 19. mai #15 Skrevet 19. mai Anonym bruker skrev (1 time siden): Menn får ikke følelser av å knulle. Det er det kvinner som gjør. Anonymkode: 8d56d...12b Jeg tror det stemmer bedre at menn får følelser bare ved tanken på å knulle. Så følelsene til menn kommer før sex. Hurtige lite gjennomtenkte ekteskap er oftest mannens påfunn. Sex og følelser er ikke to forskjellige ting for de fleste menn. Menn ser ikke poenget i romantikk uten sex. Romantikk er følelser. Kvinner blir romantiske av følelser, menn blir romantiske av å se for seg sex. Så det er bare å holde de varme, da holder følelsene. Menn kan bli veldig stresset uten sex, da kan de ha sex med kvinner som kan fjerne stress. Derfor tror mange at sex ikke involverer særlig mye følelser for menn. Anonymkode: 5195c...f33
Anonym bruker Skrevet 19. mai #16 Skrevet 19. mai Anonym bruker skrev (45 minutter siden): Jeg tror det stemmer bedre at menn får følelser bare ved tanken på å knulle. Så følelsene til menn kommer før sex. Hurtige lite gjennomtenkte ekteskap er oftest mannens påfunn. Sex og følelser er ikke to forskjellige ting for de fleste menn. Menn ser ikke poenget i romantikk uten sex. Romantikk er følelser. Kvinner blir romantiske av følelser, menn blir romantiske av å se for seg sex. Så det er bare å holde de varme, da holder følelsene. Menn kan bli veldig stresset uten sex, da kan de ha sex med kvinner som kan fjerne stress. Derfor tror mange at sex ikke involverer særlig mye følelser for menn. Anonymkode: 5195c...f33 Men det finnes jo menn som blir forelsket i elskerinnen, så det er jo fullt mulig. Han her har bare endret seg veldig. Vil tilbringe mer tid med meg og koser på meg enormt hele tiden. Sånn var han ikke i begynnelsen. Anonymkode: 7db9f...d09
Anonym bruker Skrevet 19. mai #17 Skrevet 19. mai Anonym bruker skrev (48 minutter siden): Men det finnes jo menn som blir forelsket i elskerinnen, så det er jo fullt mulig. Han her har bare endret seg veldig. Vil tilbringe mer tid med meg og koser på meg enormt hele tiden. Sånn var han ikke i begynnelsen. Anonymkode: 7db9f...d09 Nei, han er ikke forelsket i deg, nei, han kommer ikke til å bli forelsket i deg. Når skal du skjønne det. Anonymkode: 7ba5b...65b
Anonym bruker Skrevet 19. mai #18 Skrevet 19. mai Anonym bruker skrev (24 minutter siden): Nei, han er ikke forelsket i deg, nei, han kommer ikke til å bli forelsket i deg. Når skal du skjønne det. Anonymkode: 7ba5b...65b Hvorfor svarer du meg som om du har svart meg tidligere? Du vet ikke detnri. Jeg har selv hatt sex med en fyr tidligere som fikk følelser for meg. Anonymkode: 7db9f...d09
Anonym bruker Skrevet 19. mai #19 Skrevet 19. mai Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Hvorfor svarer du meg som om du har svart meg tidligere? Du vet ikke detnri. Jeg har selv hatt sex med en fyr tidligere som fikk følelser for meg. Anonymkode: 7db9f...d09 Fordi du har laget mange tråder om dette. Vi alle ser dette som du lukker øynene fullstendig for. Du drømmer om en som kun vil ligge med deg. Anonymkode: 7ba5b...65b
Anonym bruker Skrevet 19. mai #20 Skrevet 19. mai Nei. Svaret er nei. Gå videre. Sats heller på en som vil ha et forhold, og som liker barna dine. Anonymkode: b51d0...1cb
Anonym bruker Skrevet 19. mai #21 Skrevet 19. mai Virker som du har bestemt deg for hva han føler for deg. Hvorfor spør du her ? Anonymkode: 59ec9...c15
Anonym bruker Skrevet 19. mai #22 Skrevet 19. mai Jeg syns det er flut med disse fjortiss trådene men det er også veldig flut med dere som hele tiden skal ødlegge tråder ved å være så skråsikker på at det er samme person som har laget lignende innlegg uten å klarer å tenke at det faktisk er mulig det er flere lignende tråder Anonymkode: 0ea83...434
Anonym bruker Skrevet 19. mai #23 Skrevet 19. mai Anonym bruker skrev (32 minutter siden): Jeg syns det er flut med disse fjortiss trådene men det er også veldig flut med dere som hele tiden skal ødlegge tråder ved å være så skråsikker på at det er samme person som har laget lignende innlegg uten å klarer å tenke at det faktisk er mulig det er flere lignende tråder Anonymkode: 0ea83...434 Ts her. Ja enig i det. Når jeg sier jeg ikke har laget tråd om denne mannen før, så har jeg ikke det. Han er en jeg egentlig ikke har vært særlig betatt av, men merket noe rart sist, kjente det kriblet og merker jo han liker meg. Får veldig god energi av han og han gjør meg mer glad enn jeg har innrømmet selv. Anonymkode: 7db9f...d09
Anonym bruker Skrevet 19. mai #24 Skrevet 19. mai Anonym bruker skrev (3 timer siden): Virker som du har bestemt deg for hva han føler for deg. Hvorfor spør du her ? Anonymkode: 59ec9...c15 Orker ikke sånne sure svar. Anonymkode: 7db9f...d09
Anonym bruker Skrevet 19. mai #25 Skrevet 19. mai Virker som om du har sagt til ham at du ikke vil ha flere barn? Eller er det han som ikke vil ha barn med noen som har barn fra før? Uansett synes jeg det var uhøflig av deg, og ja, også ganske stygt, å avbryte ham da han forsøkte å fortelle deg noe! Ironien er jo at hadde du ikke valgt å avbryte ham, så hadde du trolig hatt svar på spørsmålet ditt... Hva er du redd for i denne relasjonen? For du virker å stadig skyve ham unna? Anonymkode: 5610f...414
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå