Anonym bruker Skrevet søndag kl 19:19 #1 Skrevet søndag kl 19:19 Hvordan gikk dagen? Jeg tenker spesielt på dere som gruet dere og var bekymret for mye stress, ble det like ille som dere var redd for? Her gikk det greit, barn i korps, men de begynte ikke så skrekkelig tidlig. De verste regnbygene kom heller ikke før etter at toget var over. Litt mer kake, pølse og is enn ernæringsekspertene anbefaler, men i det minste fikk ingen vondt i magen. Anonymkode: 5591d...fe8
Anonym bruker Skrevet søndag kl 19:31 #2 Skrevet søndag kl 19:31 Gikk bra her og, mulig ernæringsekspertene som du sier er uenig med meg om mitt inntak🫣 Anonymkode: 3afd0...be7
Anonym bruker Skrevet søndag kl 19:53 #3 Skrevet søndag kl 19:53 Gikk som forventet. Anonymkode: 67ea8...2c8
Anonym bruker Skrevet mandag kl 09:37 #4 Skrevet mandag kl 09:37 Sykt barn, så satt i sofaen og så 17. mai på TV'n. Ble litt grilling, is, kake og jordbær utover dagen Anonymkode: 99587...225
Anonym bruker Skrevet mandag kl 22:10 #5 Skrevet mandag kl 22:10 Jeg hadde gruet meg til 17.mai pga jeg har hatt veldig høyt angstnivå hele denne måneden egentlig. Men det gikk overraskende bra! Jeg valgte faktisk å bli med familien min å se på 17.mai toget også,å det fikk fint kjente ikke på overveldende angst. Anonymkode: 07123...961
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå