Anonym bruker Skrevet 17. mai #1 Skrevet 17. mai Men lukter det ikke alltid litt der nede ? Blir så usikker.. burde jeg dra til legen ? Anonymkode: 6177a...a37
Anonym bruker Skrevet 17. mai #2 Skrevet 17. mai 23 minutes ago, Anonym bruker said: burde jeg dra til legen ? Ja... Anonymkode: 439bb...3a6
Anonym bruker Skrevet 17. mai #3 Skrevet 17. mai Anonym bruker skrev (40 minutter siden): Men lukter det ikke alltid litt der nede ? Blir så usikker.. burde jeg dra til legen ? Anonymkode: 6177a...a37 Nei skal ikke lukte. Dra til legen Anonymkode: ba9cb...340
Anonym bruker Skrevet 17. mai #4 Skrevet 17. mai Trenger man å dra til legen for det? Jeg hadde hørt med apoteket først, for å muligens spare fastlegen for en unødvendig konsultasjon. Det finnes jo mye reseptfritt for dette. Anonymkode: 4ef29...94d
Anonym bruker Skrevet 17. mai #5 Skrevet 17. mai Anonym bruker skrev (9 minutter siden): Trenger man å dra til legen for det? Jeg hadde hørt med apoteket først, for å muligens spare fastlegen for en unødvendig konsultasjon. Det finnes jo mye reseptfritt for dette. Anonymkode: 4ef29...94d Det hadde vært fantastisk. Men trodde man måtte ha antibiotika for det? Anonymkode: 6177a...a37
Anonym bruker Skrevet 17. mai #6 Skrevet 17. mai Lukter du vondt går du til legen. Enkel regel. Man skal ikke lukte vondt der nede om du vasker deg daglig. Anonymkode: 50821...121
Anonym bruker Skrevet 17. mai #7 Skrevet 17. mai Du kan og lukte vondt hvis du drikker veldig lite. Anonymkode: 6b31d...4c8
Anonym bruker Skrevet 17. mai #8 Skrevet 17. mai Jeg har mye tyntflytende utflod og... Anonymkode: 6177a...a37
Anonym bruker Skrevet 18. mai #9 Skrevet 18. mai Anonym bruker skrev (11 timer siden): Det hadde vært fantastisk. Men trodde man måtte ha antibiotika for det? Anonymkode: 6177a...a37 Du kan få vagitorer mot dette uten resept nå, samme type som er på resept ( Donaxyl). Men da bør en vite at det er bakteriell vaginose, lukter litt fiskeaktig Anonymkode: 73566...aab
Anonym bruker Skrevet 18. mai #10 Skrevet 18. mai Anonym bruker skrev (34 minutter siden): Du kan få vagitorer mot dette uten resept nå, samme type som er på resept ( Donaxyl). Men da bør en vite at det er bakteriell vaginose, lukter litt fiskeaktig Anonymkode: 73566...aab Er det farlig å prøve uten å være sikker på at det er bakteriell vaginose? Anonymkode: 6177a...a37
Anonym bruker Skrevet 18. mai #11 Skrevet 18. mai Anonym bruker skrev (1 time siden): Er det farlig å prøve uten å være sikker på at det er bakteriell vaginose? Anonymkode: 6177a...a37 Står som alltid at en bør være sikker , eventuelt få time hos lege først. Må tenke på at dette faktisk er en type antibiotika, og det er ikke noe noen vil eller bør ta uten grunn. Eventuelt kan du prøve melkesyrebakterier i vagitorier, kan jo vær bare ubalanse og? Anonymkode: 73566...aab
Anonym bruker Skrevet 18. mai #12 Skrevet 18. mai Anonym bruker skrev (30 minutter siden): Står som alltid at en bør være sikker , eventuelt få time hos lege først. Må tenke på at dette faktisk er en type antibiotika, og det er ikke noe noen vil eller bør ta uten grunn. Eventuelt kan du prøve melkesyrebakterier i vagitorier, kan jo vær bare ubalanse og? Anonymkode: 73566...aab Takk for tips Anonymkode: 6177a...a37
Anonym bruker Skrevet 18. mai #13 Skrevet 18. mai Jeg trodde jeg hadde det, var hos spesialist, han sa at hvis man har jevnlig samleie med sædutløsning i vagina blir det ofte ubalanse der nede og det kan lukte, han anbefalte å ta en sånn lactal balanse vagitorie etter hvert samleie for å hjelpe ph verdien der nede. Anonymkode: ab6e1...d40
Anonym bruker Skrevet 18. mai #14 Skrevet 18. mai Anonym bruker skrev (16 timer siden): Trenger man å dra til legen for det? Jeg hadde hørt med apoteket først, for å muligens spare fastlegen for en unødvendig konsultasjon. Det finnes jo mye reseptfritt for dette. Anonymkode: 4ef29...94d dette Anonymkode: 64c3d...a57
Anonym bruker Skrevet 18. mai #15 Skrevet 18. mai Anonym bruker skrev (8 timer siden): Er det farlig å prøve uten å være sikker på at det er bakteriell vaginose? Anonymkode: 6177a...a37 Selvsagt ikke farlig å prøve. Ingen farlige medikamenter selges reseptfritt i Norge. Det verste som kan skje er at du ikke merker noe bedring. Anonymkode: cb349...74b
Anonym bruker Skrevet 18. mai #16 Skrevet 18. mai Anonym bruker skrev (1 time siden): Selvsagt ikke farlig å prøve. Ingen farlige medikamenter selges reseptfritt i Norge. Det verste som kan skje er at du ikke merker noe bedring. Anonymkode: cb349...74b Det verste som kan skje er at vi får resistente bakterier som antibiotika ikke kan ta knekken på, men deg personlig skader det selvfølgelig ikke. Anonymkode: 26ce2...dd2
Anonym bruker Skrevet 19. mai #17 Skrevet 19. mai Anonym bruker skrev (12 timer siden): Selvsagt ikke farlig å prøve. Ingen farlige medikamenter selges reseptfritt i Norge. Det verste som kan skje er at du ikke merker noe bedring. Anonymkode: cb349...74b Tror du bør tenke deg litt om her, selv om ting selges reseptfritt i små pakker, kan det være farlig. Er utrolig mange som har fått f eks paracetamol forgiftning i dette landet, og det kan være skikkelig farlig. Du snakker om skader som ikke kan fikses, avhengighet, resistens, forgiftninger, død osv osv Legemiddel er legemiddel uansett om det er på resept eller uten, skummelt med denne holdningen din her. Anonymkode: 73566...aab
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå