Gå til innhold

Han ble sur på fordi jeg fotalte om oss.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har rota med en fyr i en lang periode, vi holder ikke på. Vi damer prater såklart, å jeg møtte ei bekjent av han her. Jeg kjenner henne ganske godt fra før, har vært i et forhold med broren hennes for mange herrens år siden. Da jeg møtte hun på fest så spurte jo hun om jeg hadde noe på gang med noen, jeg sa nei men at jeg rota med en fyr. Vi kom inn på hans navn og hun sa ikke så mye. Dette er ei uke siden, å siden jeg ikke har noe særlig kontakt med henne lengre, så ville jeg fortelle han at det glapp ut av meg at jeg sa meg og han rota til henne . 

Da ble han så sur. Nesten så jeg merket det ulmet over på mld over tlf. Er det en hemmelighet at man roter? Kan man virkelig ikke stå for sakene man gjør idag? Jeg ble helt matt.... 

Anonymkode: efcb8...822

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er dere fjorten? Dette får dere løse på mandag i skolegården.

Anonymkode: 58988...1a2

Skrevet
Anonym bruker skrev (12 minutter siden):

Er dere fjorten? Dette får dere løse på mandag i skolegården.

Anonymkode: 58988...1a2

Mulig vi er 14 ja. 

Syntes det var urimelig å bli sur for slikt

Skrevet

Han ble vel sur fordi du lager en sak ut av det. Det er superrart å 1 - fortelle noen at dere har rota og 2 - kontakte han for å fortelle det. 

Du må virkelig begynne å oppføre deg som et voksent menneske 

Anonymkode: a1bea...0bb

Skrevet
Anonym bruker skrev (10 minutter siden):

Han ble vel sur fordi du lager en sak ut av det. Det er superrart å 1 - fortelle noen at dere har rota og 2 - kontakte han for å fortelle det. 

Du må virkelig begynne å oppføre deg som et voksent menneske 

Så jeg skulle latt vær å sagt det til han? Han mente det var bra jeg sa det men han syntes det var unødvendig å si det til folk. Han fortalte visst aldri om meg til andre 

Skrevet
Anonym bruker skrev (20 minutter siden):

Så jeg skulle latt vær å sagt det til han? Han mente det var bra jeg sa det men han syntes det var unødvendig å si det til folk. Han fortalte visst aldri om meg til andre 

Enig med han, det er unødvendig.

Anonymkode: a4d30...74c

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Alt var unødvendig. Du er voksen, slutt med drama!

Skrevet

Du legger for mye følelser i dette. Dere roter ikke.. dere har bare sex. Det gjelder ikke! Er bare et behov som blir dekket 

Anonymkode: e9f7a...6ab

Skrevet

Det er da ingen voksne som sier at man roter med en fyr 

Anonymkode: 49c1d...26c

Skrevet
Anonym bruker skrev (3 timer siden):

Jeg har rota med en fyr i en lang periode, vi holder ikke på. Vi damer prater såklart, å jeg møtte ei bekjent av han her. Jeg kjenner henne ganske godt fra før, har vært i et forhold med broren hennes for mange herrens år siden. Da jeg møtte hun på fest så spurte jo hun om jeg hadde noe på gang med noen, jeg sa nei men at jeg rota med en fyr. Vi kom inn på hans navn og hun sa ikke så mye. Dette er ei uke siden, å siden jeg ikke har noe særlig kontakt med henne lengre, så ville jeg fortelle han at det glapp ut av meg at jeg sa meg og han rota til henne . 

Da ble han så sur. Nesten så jeg merket det ulmet over på mld over tlf. Er det en hemmelighet at man roter? Kan man virkelig ikke stå for sakene man gjør idag? Jeg ble helt matt.... 

Ja, det er fanken ikke noe poeng å sladre på den måten. 

Anonymkode: 9fb0b...251

Skrevet

Unn deg selv bedre enn en fyr som ikke egentlig vil stå for at han har kontakt med deg.

God nok til å p*le, men ikke god nok til å vedkjenne deg offentlig.

Du fortjener langt bedre, Hi!

Anonymkode: c56a8...b2a

Skrevet

Man forteller ikke mennesker hvem man puler med, altså. 

Anonymkode: 15009...1b7

Skrevet
Anonym bruker skrev (3 timer siden):

Unn deg selv bedre enn en fyr som ikke egentlig vil stå for at han har kontakt med deg.

Så du synes det er greit at hun forteller at de har pult? Hun er jo helt fjern, og ikke minst barnslig. 

Anonymkode: 9fb0b...251

Skrevet
Anonym bruker skrev (7 timer siden):

Eneste ordentlige innlegget her. Han gir akkurat passe, elsker å være med meg, men da må han nesten stå for det også. 

- Kjære vene, er dette sladring å si det til ei venninne/eks "svigerinne"? Jeg plaprer ikke rundt, men man må vel få liv til å si til ei venninne hvem man har sex med. 

Skrevet

Eneste ordentlige innlegget her. Han gir akkurat passe, elsker å være med meg, men da må han nesten stå for det også. 

- Kjære vene, er dette sladring å si det til ei venninne/eks "svigerinne"? Jeg plaprer ikke rundt, men man må vel få liv til å si til ei venninne hvem man har sex med. 

Jeg skjønner han godt å det er jo tydelig at du legger for mye i det, dere har jo bare sex men i overskriften står det (oss) det er jo ikke noe oss når det kun er sex 

Det er tydelig at du trenger å vokse opp, en voksen person hadde snakket med den det gjelder istedenfor å lage et fjortiss tråd 

Anonymkode: 49c1d...26c

Skrevet

Herlighet, dette er bare flaut hi. Du er altså furt fordi folk ikke er enig med deg.

Skrevet
Anonym bruker skrev (48 minutter siden):

Herlighet, dette er bare flaut hi. Du er altså furt fordi folk ikke er enig med deg.

Han elsker dessverre ikke å være med deg. Du er et ligg. Det er ingen "oss"... 

Skrevet
Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Sorry. Svarte feil person 

Skrevet

Ettersom du har fortalt om det betyr det noe for deg. Ettersom han vil holde det hemmelig betyr det ikke noe for han.. Evt han holder deg varm mens han leter etter noe bedre. 

Anonymkode: ad009...c8b

Skrevet
Anonym bruker skrev (41 minutter siden):

Det vet jeg. Det er helt greit. Han er blid igjen, varte ikke så lenge. Jeg sa at han må stå for det han gjør, å ikke legge skjul på verken ligg, kos eller møter. Ingen hensikt i det når man er singel vel. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Ettersom du har fortalt om det betyr det noe for deg. Ettersom han vil holde det hemmelig betyr det ikke noe for han.. Evt han holder deg varm mens han leter etter noe bedre. 

Anonymkode: ad009...c8b

Det virker som han holder meg varm ja. Jeg har tidligere sagt til han at han kan droppe å treffe meg, jeg kan gå videre. Men nei, han vil ikke helt det 😅

Skrevet
Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

Det virker som han holder meg varm ja. Jeg har tidligere sagt til han at han kan droppe å treffe meg, jeg kan gå videre. Men nei, han vil ikke helt det 😅

Selvsagt vil han ikke miste tilgangen til sex. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (4 timer siden):

Men altså, hvordan kan du tenne på en mann som ikke vil vedkjenne seg at han har kontakt med deg? 

Han har jo ikke respekt for deg. 

Respekter deg selv mer. Du kan få langt bedre enn dette!

Skrevet

Men altså, hvordan kan du tenne på en mann som ikke vil vedkjenne seg at han har kontakt med deg? 

Han har jo ikke respekt for deg. 

Respekter deg selv mer. Du kan få langt bedre enn dette!

Jeg vet 🥹 det er pinlig, - at jeg har orket dette i nesten ett år. Jeg ville gi han en klem ei gang, men nei, da kunne folk se oss. Farlig farlig..

Skrevet
Anonym bruker skrev (14 minutter siden):

Jeg vet 🥹 det er pinlig, - at jeg har orket dette i nesten ett år. Jeg ville gi han en klem ei gang, men nei, da kunne folk se oss. Farlig farlig..

Så du fortalte det for å sette han på plass.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...