Anonym bruker Skrevet 16. mai #1 Skrevet 16. mai Mannen min og sønnen min følger med, for et freak show og umusikalske greier???? Verste jeg har hørt!! tidkigere har det vært en og annen sang man kan nynne til i etterkant, men dette her var jævlig til bråk Anonymkode: 8c0df...dd5
Anonym bruker Skrevet 16. mai #2 Skrevet 16. mai Nei slutta å se det for mange år siden. Anonymkode: f51be...bb1
Anonym bruker Skrevet 16. mai #3 Skrevet 16. mai Litt sånn sporadisk, men det er stort sett bare ræl synes jeg. Anonymkode: efd26...29c
Anonym bruker Skrevet 16. mai #4 Skrevet 16. mai Synes Israel og Finland var gode. Resten… næh. Må jo heie på Norge selv om stemmen til Jonas dessverre ikke holdt helt opp på de høyeste tonene. 🎶 Anonymkode: d22da...6b5
Anonym bruker Skrevet 16. mai #5 Skrevet 16. mai Nei. Kaster ikke bort mange timer på det Anonymkode: 39967...c15
Anonym bruker Skrevet 16. mai #6 Skrevet 16. mai Har det på, mens jeg styrer med andre ting. Anonymkode: ac22d...b74
Anonym bruker Skrevet 16. mai #7 Skrevet 16. mai Naturligvis ser vi ikke på det. Det er det største møkket som går på tv. Elendig musikk. Playback. Unormale mennesker. Useriøs konkurranse. Flere grunner til å legge ned hele konseptet. Anonymkode: 1f7f4...947
Anonym bruker Skrevet 16. mai #8 Skrevet 16. mai Anonym bruker skrev (1 time siden): Nei slutta å se det for mange år siden. Anonymkode: f51be...bb1 Her også. Mistet totalt respekten for hele konseptet da Ukraina vant. Anonymkode: 1f7f4...947
Anonym bruker Skrevet 16. mai #9 Skrevet 16. mai Nå er det krig på kvinneguiden fordi Israel nesten vant 😂 Anonymkode: efd26...29c
Anonym bruker Skrevet 17. mai #10 Skrevet 17. mai Nei, har ikke sett på dette siden jeg var barn. Totalt uinteressant. Anonymkode: d18ab...d43
Anonym bruker Skrevet 17. mai #11 Skrevet 17. mai Boikottet pga Israel, men jeg pleier å ha det på i bakgrunnen. Det er fascinerende å se hvor mye elendig musikk og sceneshow det er mulig å kreere. Liker NRK sin kommentator da, Marte et-eller-annet. Hun er 100 hakk bedre enn de nissene de har hatt før. Anonymkode: 6f0b8...e2d
Anonym bruker Skrevet 17. mai #12 Skrevet 17. mai Så mye hat mot mgp her inne? Trodde det var noe alle så på? Det er jo underholdende selv om det ikke er verdens beste musikk bestandig, og millioner av mennesker liker konseptet. Rart ingen av de er her. Anonymkode: d22da...6b5
Anonym bruker Skrevet 17. mai #13 Skrevet 17. mai Anonym bruker skrev (2 timer siden): Så mye hat mot mgp her inne? Trodde det var noe alle så på? Det er jo underholdende selv om det ikke er verdens beste musikk bestandig, og millioner av mennesker liker konseptet. Rart ingen av de er her. Anonymkode: d22da...6b5 Jeg liker det, men synes det var så mye dårlig i år. Anonymkode: efd26...29c
Anonym bruker Skrevet 17. mai #14 Skrevet 17. mai Visste ikke at det var i går før jeg leste VG i dag tidlig 😅 Anonymkode: 08fc2...c3b
Anonym bruker Skrevet 17. mai #15 Skrevet 17. mai 18 hours ago, Anonym bruker said: Nå er det krig på kvinneguiden fordi Israel nesten vant 😂 Anonymkode: efd26...29c Hahahahaha😂 Anonymkode: 725d4...fba
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå