Gå til innhold

Alltid plass til 1 til! Helt til ja.. 17 mai

Anbefalte innlegg

Skrevet

Feks 17 mai frokost/middag med bestemt gjeng osv tingen er at det aldri blir bare 1 fordi da vil alle invitere med seg 1-2 til. Og til slutt blir arrangementet med flere randome en dine egne folk eller gjeng. Jeg vet 17 mai er en tid for mange for å inkludere ensome men hvor går grensa? Og det høres vell veldig ego sentrert for de fleste om verten bare ønsker helst sine nærmeste folk og venner en mange de ikke kjenner til der me må punge ut med mer penger eller be randome om å bli med på spleising. Noen har feks ikke nok plass eller stoler så vet ikke hvor alltid plass til en til passer hos alt og alle. Hva er deres meining om det?

Anonymkode: 3f1e4...a02

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg syns ikke det høres ego ut i det hele tatt, jeg hadde ikke funnet meg i det der i det hele tatt 

Å det blir jo ikke noe hyggelig for dem heller da må man sitte på gulvet å se på oss spise. Jeg lager kun mat til dem som faktisk er invitert ikke hele nabolaget 

Anonymkode: 05161...927

Skrevet

Tegnsetting, menneske!

Grensa går der verten synes den skal. 

Anonymkode: cfc4b...cca

Skrevet

Hvem i all verden tar med seg en person eller to ekstra? Aldri opplevd.

Blir man invitert et sted takker man ja eller nei, man dukker da ikke opp med noen elstra.

Den som inviterer velger selv hvor mange som skal inviteres.

Anonymkode: 32903...d5e

Skrevet

Aldri opplevd at folk bare tar med seg ekstra gjester. Kanskje det har skjedd på en fest eller to i ungdommen, men da har man spurt enten før eller når man har kommet og vært åpen for et nei. Til mer offisielle selskap som inkluderer mat har jeg ikke hørt om det. 

Ettersom ingen jeg kjenner bare tar med seg folk, er det ingen problem å være inkluderende og raus. Får man spørsmål eller vet om en som er alene så inkluderer man selvsagt. Vi har alle et ansvar for å inkludere og bekjempe utenforskap og ensomhet. 

Anonymkode: d41e5...18d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...