Anonym bruker Skrevet 15. mai #1 Skrevet 15. mai Har kjøpt hus med ny type ? Har ikke hun nettopp skilt seg og fått tvillinger? Anonymkode: 1769a...d83
Anonym bruker Skrevet 15. mai #2 Skrevet 15. mai Ikke ny nei, er faren til barna. Anonymkode: c3724...65d
Anonym bruker Skrevet 15. mai #3 Skrevet 15. mai Anonym bruker skrev (1 time siden): Ikke ny nei, er faren til barna. Anonymkode: c3724...65d Å så bra. Er de sammen igjen? Anonymkode: 1769a...d83
Anonym bruker Skrevet 15. mai #4 Skrevet 15. mai Anonym bruker skrev (14 minutter siden): Å så bra. Er de sammen igjen? Anonymkode: 1769a...d83 Har det vært slutt mellom de da? De har kjøpt hus sammen i hvert fall. Anonymkode: c3724...65d
Anonym bruker Skrevet 15. mai #5 Skrevet 15. mai Hvem faen bryr seg om «jeg hørte på bussen» Halvorsen. Jeg prøver å være tolerant men hu der, sorry. Ikke NOE å bidra med men tror selv hun er over gjennomsnittet smart. Kan noen bare fortelle henne at hun aldri har vært inn., og nå, uten diskusjon er hun nå en vi ikke tåler trynet på. Pliiiiis kan noen ta fra henne internett privilegier. Ikke ofte jeg misliker folk egentlig. Anonymkode: 4a8ec...826
Anonym bruker Skrevet 15. mai #6 Skrevet 15. mai Anonym bruker skrev (25 minutter siden): Hvem faen bryr seg om «jeg hørte på bussen» Halvorsen. Jeg prøver å være tolerant men hu der, sorry. Ikke NOE å bidra med men tror selv hun er over gjennomsnittet smart. Kan noen bare fortelle henne at hun aldri har vært inn., og nå, uten diskusjon er hun nå en vi ikke tåler trynet på. Pliiiiis kan noen ta fra henne internett privilegier. Ikke ofte jeg misliker folk egentlig. Anonymkode: 4a8ec...826 Hvem har gjort deg til talsperson for ‘vi’? Anonymkode: 52ea0...bd5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå