Anonym bruker Skrevet 14. mai #1 Skrevet 14. mai Her regner det for mye til at jeg og vi kan jobbe ute i hagen som var planlagt. Gjør litt husarbeid inne, leser litt og tiden går jo. Men føler det er litt bortkastet. Hva gjør dere med fri denne dagen enten det er regn eller ikke?? Anonymkode: f1507...4d1
Anonym bruker Skrevet 14. mai #2 Skrevet 14. mai Akkurat i dag så sitter jeg i sofaen, drikker te og ser på TV. Var konfirmasjon på søndag, og veldig hektisk på jobb mandag-onsdag. Trenger å slappe av. Anonymkode: 141b9...43a
Anonym bruker Skrevet 14. mai #3 Skrevet 14. mai Regner her. Løpte en tur i dag morges, har vasket huset og skal gå en langtur i regnet etter hvert. Drikke et par øl i kveld. Deilig fridag! Anonymkode: bb22e...211
Anonym bruker Skrevet 14. mai #4 Skrevet 14. mai Har bakt tre brød, vasket og ordnet litt, vært på loftet og funnet frem den gamle tripp trapp stolen og bøylen til den for nå er barnebarnet stort nok til å sitte i den, og akkurat nå har jeg begynt på middagen. Anonymkode: 1b69f...f38
Anonym bruker Skrevet 14. mai #5 Skrevet 14. mai Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Har bakt tre brød, vasket og ordnet litt, vært på loftet og funnet frem den gamle tripp trapp stolen og bøylen til den for nå er barnebarnet stort nok til å sitte i den, og akkurat nå har jeg begynt på middagen. Anonymkode: 1b69f...f38 Også har jeg gått tur med bikkja da, det må gjøres selv om det regner... Anonymkode: 1b69f...f38
KellyTaylor Skrevet 14. mai #6 Skrevet 14. mai Bestilt meg en sydentur, gått med hunden og nyter fridagen
Anonym bruker Skrevet 14. mai #7 Skrevet 14. mai Har ikke sovet i natt så er helt ødelagt. Men har jo til gjengjeld 3 unger hjemme så har vaska bad, vaska kjøkken, støvsugd ei trapp, rydda rommet til ene ungen… kunne tenkt meg å sove, men det utgår på mange timer Anonymkode: 88f34...a6d
Anonym bruker Skrevet 14. mai #8 Skrevet 14. mai Slapper av hjemme, tusler med litt husarbeid sånn innimellom. Surfer litt på nett, har sett en gammel "Monsen på Villspor"-episode sammen med yngste mann. Skal snart ut å gå en tur. Ellers blir det minst mulig i dag, tenker jeg. Men hvem vet, kanskje dukker det plutselig opp en trang til å gjøre noe. Jeg burde f.eks vurdere å finne fram bunaden og se om den har krøpet siden sist, og ev stryke skjorte. Vi får se. Deilig med sånn gørr-late dager innimellom. Anonymkode: a68ef...c15
Anonym bruker Skrevet 14. mai #9 Skrevet 14. mai Regner og er kaldt, men har planta og ordna en del ute, gjort rent inne, nå koser jeg med kaffe og bok. Skal ut og gå tur etterpå. Anonymkode: a220f...e66
Anonym bruker Skrevet 14. mai #10 Skrevet 14. mai Datteren min meldte om 17. mai frokost så da ble det mer grundig husvask enn tenkt. Hadde gledet meg til noen dager uten noe stress. Jeg velger det jo selv, hadde sikkert funket fint å være litt spontan og avslappet, men jeg kimser ikke av en slik dag. Vi er to da.. Så er det trening og årets prøving av bunad 😬 Anonymkode: f7f61...525
Anonym bruker Skrevet 15. mai #13 Skrevet 15. mai Jobber. Endelig fred å få, ingen studenter eller kolleger som maser. Får skrivefred. Det er fri for meg Anonymkode: 82cad...144
Anonym bruker Skrevet 15. mai #14 Skrevet 15. mai Anonym bruker skrev (7 timer siden): Jobber. Endelig fred å få, ingen studenter eller kolleger som maser. Får skrivefred. Det er fri for meg Anonymkode: 82cad...144 Så du jobber i sommerferien også da eller? Anonymkode: 764ec...8b2
Anonym bruker Skrevet 16. mai #15 Skrevet 16. mai Anonym bruker skrev (14 timer siden): Så du jobber i sommerferien også da eller? Anonymkode: 764ec...8b2 haha, tatt på fersken. Ja, jeg gjør faktisk det. Jeg er kunstner og akademiker, så det jeg gjør er alltid drevet av stor motivasjon og lyst, særlig det kunstneriske kan man si. Det er en måte å leve på som gir livet mening, stort sett å jobbe noe hver dag i tillegg til å balansere det med resten av livet, selvsagt. Så lenge jeg elsker det, ser jeg ikke på det som et problem. (Og at det går opp med folk rundt meg, mann og barn). Anonymkode: 82cad...144
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå