Anonym bruker Skrevet 13. mai #1 Skrevet 13. mai Kan noen forklare meg en ting her? For jeg har to venninner som alltid har vært svake for menn som viser dem oppmerksomhet. Det er liksom ikke noen spesielle typer heller, det kan være hvem som helst og de blir betatt. Hun ene ringte meg og fortalte om en spesiell hun hadde blitt så smigret av. Han er en sånn som prøver seg på alle, også meg. Jeg hadde ikke tenkt to ganger på dette, men venninnen min la ut i det vide og brede om hva han hadde sagt. Fikk meg ikke helt til å si at han sa det samme til meg, men jeg svarte at han var en type som la inn aksjer hos mange. Nei, hun trodde hun var spesiell. Så er det hun andre. Vi kjenner alle en viss fyr her vi bor som har prøvd seg på alle, og til slutt nå min venninne. Og selvfølgelig biter hun på. Hun er nå blitt sammen med han. Hyggelig for dem altså, men jeg blir så overrasket over hvor lite som skal til for at disse mennene får innpass. Hva skyldes at enkelte faller for hvem som helst som ser i deres retning og som lirer av seg de riktige frasene for å få dem på kroken? Når vi andre har avvist samme menn flere ganger fordi vi gjennomskuer dem (og som heller ikke er spesielt glupe eller kjekke). Anonymkode: 1f686...fa9
Anonym bruker Skrevet 13. mai #2 Skrevet 13. mai Folk er forskjellige. Det er årsaken. Jeg synes du har et nokså negativt syn på hva andre tenker og gjør. Menn kan like mer enn bare en de også, og alle er vi spesielle på vårt vis. Kanskje trenger de du nevner, ja begge sidene faktisk, bare noen å være med? Da må det være lov til å flørte, og respondere på det. Anonymkode: d50ab...14a
Anonym bruker Skrevet 13. mai #3 Skrevet 13. mai Anonym bruker skrev (3 minutter siden): Folk er forskjellige. Det er årsaken. Jeg synes du har et nokså negativt syn på hva andre tenker og gjør. Menn kan like mer enn bare en de også, og alle er vi spesielle på vårt vis. Kanskje trenger de du nevner, ja begge sidene faktisk, bare noen å være med? Da må det være lov til å flørte, og respondere på det. Anonymkode: d50ab...14a jo jo ikke misforstå. Men mine to venninner faller for ALL flørting og komplimenter, og det er fra hvem som helst. Det er det jeg synes er så rart. Det er som om de kjenner seg viktige, og ikke har fått med seg hvordan visse menn opererer. Anonymkode: 1f686...fa9
Anonym bruker Skrevet 13. mai #4 Skrevet 13. mai Anonym bruker skrev (1 time siden): jo jo ikke misforstå. Men mine to venninner faller for ALL flørting og komplimenter, og det er fra hvem som helst. Det er det jeg synes er så rart. Det er som om de kjenner seg viktige, og ikke har fått med seg hvordan visse menn opererer. Anonymkode: 1f686...fa9 De er vel mer usikre enn deg da. Da kan oppmerksomhet bli avhengighetsskapende Anonymkode: 80b35...9df
Anonym bruker Skrevet 14. mai #5 Skrevet 14. mai Noen er bare slik. Kjenner ei dame som nå er 61 år, vært singel siste 10-12 år, før det inn og ut av utrolig mange forhold. Hun blir veldig fort superforelska og selvsagt går det ikke lang tid før hun blir misfornøyd med typene. Hun faller fort og naivt for smiger og tullete "sjekkereplikker" fra fulle mannfolk. De fleste andre skjønner at slikt er bare fyllerør og tull. F eks om en mann hun møter tilfeldig på byen sier at hun er verdens vakreste, så tror hun blindt på det, og snakker om det indagevis som om det er alvorlig ment. Og blir såå skuffa og deprimert når han plutselig er mer interessert i en annen. En gang på 80-tallet var det en som hadde sagt at hun hadde verdens blåeste øyne, og det snakker hun enda om. Da hun var 16 år var det en som hadde sagt at hun var så flink å danse, det flyter hun enda på 😂 Hun er litt slitsom, men går greit å omgås henne en sjelden gang. Anonymkode: 8d93c...4cc
Anonym bruker Skrevet 15. mai #6 Skrevet 15. mai Anonym bruker skrev (På 14.5.2026 den 15.36): En gang på 80-tallet var det en som hadde sagt at hun hadde verdens blåeste øyne, og det snakker hun enda om. Da hun var 16 år var det en som hadde sagt at hun var så flink å danse, det flyter hun enda på 😂 Hun er litt slitsom, men går greit å omgås henne en sjelden gang. Hun kan ikke være spesielt intelligent... Anonymkode: d295b...735
Anonym bruker Skrevet 15. mai #7 Skrevet 15. mai Har ei sånn venninne jeg og. Helt ekstremt. Og moren min er helt lik, det er enda verre.. Anonymkode: f1fbf...464
Anonym bruker Skrevet 15. mai #8 Skrevet 15. mai Anonym bruker skrev (6 minutter siden): Har ei sånn venninne jeg og. Helt ekstremt. Og moren min er helt lik, det er enda verre.. Anonymkode: f1fbf...464 Det er vel derfor det er lett for mange menn å få seg noe her til lands... Sånne kvinner øker statistikken vil jeg tro. Anonymkode: d295b...735
Anonym bruker Skrevet 15. mai #9 Skrevet 15. mai Anonym bruker skrev (6 minutter siden): Det er vel derfor det er lett for mange menn å få seg noe her til lands... Sånne kvinner øker statistikken vil jeg tro. Anonymkode: d295b...735 Ja garantert. Venninna mi tar absolutt alt som interesse. Alt. Spurte henne om hun ville ha en kopp kakao og da var det ikke måte på hvor mye hun takka og satt pris på omtanken og at jeg måtte være sååå glad i henne som tilbø… da er ikke lista så høy hvis en mann viser interesse Anonymkode: f1fbf...464
Anonym bruker Skrevet 15. mai #10 Skrevet 15. mai Anonym bruker skrev (1 time siden): Ja garantert. Venninna mi tar absolutt alt som interesse. Alt. Spurte henne om hun ville ha en kopp kakao og da var det ikke måte på hvor mye hun takka og satt pris på omtanken og at jeg måtte være sååå glad i henne som tilbø… da er ikke lista så høy hvis en mann viser interesse Anonymkode: f1fbf...464 Unnskyld at jeg spør. Men kjenner du din far? Er litt stygg nå, men du nevnet din mor. Anonymkode: d295b...735
Anonym bruker Skrevet lørdag kl 15:15 #11 Skrevet lørdag kl 15:15 Anonym bruker skrev (16 timer siden): Unnskyld at jeg spør. Men kjenner du din far? Er litt stygg nå, men du nevnet din mor. Anonymkode: d295b...735 Haha, ja. Det gjør jeg 😆 Hun var fryktelig ung da hun fikk meg, og hatt lange forhold etter det. Virka som hu mista det helt når hun gikk ut av ett 15 år langt forhold som var litt dødt Anonymkode: f1fbf...464
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå