Anonym bruker Skrevet 13. mai #1 Skrevet 13. mai Fikk en kveldsjobb for 1.5 mnd siden. Begynte 2.4 . Fikk etterbetalt så ventet ikke 12.4, men fikk heller ikke 12 mai. Jeg jobber for en person/assistent og krever både tid til langt på kveld og mot. Jeg har absolutt ikke giv til å gå der neste uke de to kveldene jeg har fått når det virker så uprofosjonellt? Hva tenker dere? Dette er en jobb jeg har utenom min 90% jobb. Anonymkode: ef769...492
Anonym bruker Skrevet 13. mai #2 Skrevet 13. mai Anonym bruker skrev (2 minutter siden): Fikk en kveldsjobb for 1.5 mnd siden. Begynte 2.4 . Fikk etterbetalt så ventet ikke 12.4, men fikk heller ikke 12 mai. Jeg jobber for en person/assistent og krever både tid til langt på kveld og mot. Jeg har absolutt ikke giv til å gå der neste uke de to kveldene jeg har fått når det virker så uprofosjonellt? Hva tenker dere? Dette er en jobb jeg har utenom min 90% jobb. Anonymkode: ef769...492 Spør vedkommende. Spør når lønnen for april skal betales ut og ta det derfra. Anonymkode: 4a90f...ebe
Anonym bruker Skrevet 13. mai #3 Skrevet 13. mai Skulle ikke du slutte der uansett da? Du kan jo ikke jobbe der når du ikke liker jobben, det er ikke rettferdig mot brukeren. Anonymkode: e3f6f...3d7
Anonym bruker Skrevet 13. mai #4 Skrevet 13. mai 28 minutes ago, Anonym bruker said: Skulle ikke du slutte der uansett da? Du kan jo ikke jobbe der når du ikke liker jobben, det er ikke rettferdig mot brukeren. Anonymkode: e3f6f...3d7 Hun skal jo uansett ha lønnen sin Anonymkode: 8e42b...32f
Anonym bruker Skrevet 13. mai #5 Skrevet 13. mai Du må ringe lønningskontoret og spørre, for jeg regner med du er ansatt i et firma? Eller er du ansatt av personen privat? Da må du spørre han isåfall. Anonymkode: 27dac...41b
Anonym bruker Skrevet 13. mai #6 Skrevet 13. mai Er du ansatt direkte av personen eller er du ansatt gjennom kommunen eller et privat selskap? Har du levert inn det du skal av informasjon? Ta kontakt med "lønningskontoret" dersom du er ansatt gjennom kommunen eller et firma. Er du ansatt direkte av brukeren, må du snakke med brukeren eller de rundt ham som har ansatt deg og sjekk når lønnen kommer. Anonymkode: 2db2c...aed
Anonym bruker Skrevet 14. mai #8 Skrevet 14. mai Anonym bruker skrev (15 timer siden): Du må ringe lønningskontoret og spørre, for jeg regner med du er ansatt i et firma? Eller er du ansatt av personen privat? Da må du spørre han isåfall. Anonymkode: 27dac...41b Jeg sendte mail. Jeg stod i systemet og de sa jeg skulle få lønn, men verken kommet lønnslipp eller at de har hentet skattekort? Jeg liker ikke at dette ikke er seriøst, noe jeg trodde det var siden de er et stort firma. Jeg mistrives litt ja. Desverre. Anonymkode: ef769...492
Anonym bruker Skrevet 14. mai #9 Skrevet 14. mai Tvillingmamma2020 skrev (3 timer siden): Og du er sikker på 12. er lønningsdagen? Ja 🫣 Anonymkode: ef769...492
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå