Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg får ikke tak i kattunger på Finn fordi de er solgt eller reservert med en gang. Jeg sitter hele dagen på Finn.no og oppdaterer. Ikke får jeg svar på meldinger heller. Må ha kattunger siden har en sær hund. Hvordan får andre tak i kattunger? 

Anonymkode: af45c...5cc

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dyrevernsorganisasjoner kan og ha kattunger.

Anonymkode: 7b6cc...088

Skrevet

Adoptert begge mine fra Dyrebeskyttelsen. Begge var kattunger da de kom til oss. Nå er de 3 og 2 år

Anonymkode: 56b38...e6d

Skrevet

jeg fikk heller ikke noen katt på finn,det var så  sykt mye om og menn og bare tull fra dem på finn så endte opp med spørre på face og kort tid etter så fikk jeg endelig katt som blir snart 9år 

når det kommer til dyrebeskyttelsen og alle sånne steder er det kun ute katter dem har 

Anonymkode: 6c740...86f

Skrevet

Kontakt dyrevernorganisasjoner. Der kommer det nok inn mange kattunger fremover. Da gjør du i tillegg en god gjerning.

Anonymkode: 1012f...1e6

Skrevet

Har fått en kattunge fra Dyrenes hjelper, og en fra Kattehjelper Agder.

De får inn vannvittig mye kattunger nå på våren, det er bare å ta kontakt med dem om du vil adoptere. Da er de helsesjekket, blitt chippet osv før du får dem.

Anonymkode: 2d769...516

Skrevet
Anonym bruker skrev (19 timer siden):

Jeg får ikke tak i kattunger på Finn fordi de er solgt eller reservert med en gang. Jeg sitter hele dagen på Finn.no og oppdaterer. Ikke får jeg svar på meldinger heller. Må ha kattunger siden har en sær hund. Hvordan får andre tak i kattunger? 

Anonymkode: af45c...5cc

skal du ha ute eller inne katt?

Anonymkode: 6c740...86f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...