Anonym bruker Skrevet 12. mai #1 Skrevet 12. mai Fire innvandrere med svensk statsborgerskap, ranet nylig en nordmann på ferietur til Polen, kan polske TVN24 opplyse.. De stjal lommebok, mobil, bankkort, og tvang mannen til å gi fra seg pinkoden til kortet. Polsk politi er imidlertid resolutte, og de fire ikke- vestlige innvandrerne, ble lagt i bakken og arrestert på flyplassen før de kom seg ombord i flyet på vei til Sverige. 3 måneder i buret i første omgang, i påvente av at saken etterforskes. Siden ranet foregikk med kniv, risikerer de 20!! års fengsel. Heia Polen. Hvorfor i herrens navn kan ikke Norge følge etter. Anonymkode: 8d8e8...b7d
Anonym bruker Skrevet 12. mai #2 Skrevet 12. mai Hvorfor er det relevant for historien at de er ikkevestlige? Anonymkode: 702ab...2dd
Anonym bruker Skrevet 12. mai #3 Skrevet 12. mai Anonym bruker skrev (8 minutter siden): Hvorfor er det relevant for historien at de er ikkevestlige? Anonymkode: 702ab...2dd Hvorfor tror du? Anonymkode: 97f0e...cc5
Anonym bruker Skrevet 12. mai #4 Skrevet 12. mai Anonym bruker skrev (22 minutter siden): Hvorfor er det relevant for historien at de er ikkevestlige? Anonymkode: 702ab...2dd Enig. De hadde jo ikke fått en annen straff hvis de var fra Canada. Anonymkode: 34e83...cb5
Anonym bruker Skrevet 12. mai #5 Skrevet 12. mai Anonym bruker skrev (26 minutter siden): Hvorfor er det relevant for historien at de er ikkevestlige? Anonymkode: 702ab...2dd Jeg syns det er interessant. Mange av de ikkevestlige innvandrere som komme, kommer fra områder med krig og uroligheter. Veldig mange av dem lider av PTSD uten å få noe hjelp til det, og mange blir av den grunn kriminelle siden de ikke kjenner noe annet enn vold og lidelse. Det sier noe om hva galt Finland gjør. Mest sannsynlig trenger de hjelp, ikke 20 år i fengsel Anonymkode: 65199...f3e
Anonym bruker Skrevet 12. mai #6 Skrevet 12. mai Kjempebra for Polen. De gjør det Norden burde gjort for 20 år siden. Da hadde vi nok ikke hatt en kriminalstatistikk som toppes av ikke-vestlige innvandrere. Anonymkode: 494eb...822
Anonym bruker Skrevet 12. mai #7 Skrevet 12. mai Anonym bruker skrev (55 minutter siden): Hvorfor er det relevant for historien at de er ikkevestlige? Anonymkode: 702ab...2dd Ja, hva tror du egentlig. Denne type voldskriminalitet i hvertfall i Norge og sverige, er nesten utelukkende innvandrerdrevet. Her hjemme får de knapt nok straff, og det samme gjelder Sverige. Det er rett og slett utrolig deilig å se et land, som ikke automatisk tenker "sårbare og utsatte" minoriteter når innvandrere begår kriminalitet. Befriende faktisk. Anonymkode: 8d8e8...b7d
Anonym bruker Skrevet 12. mai #8 Skrevet 12. mai Anonym bruker skrev (29 minutter siden): Jeg syns det er interessant. Mange av de ikkevestlige innvandrere som komme, kommer fra områder med krig og uroligheter. Veldig mange av dem lider av PTSD uten å få noe hjelp til det, og mange blir av den grunn kriminelle siden de ikke kjenner noe annet enn vold og lidelse. Det sier noe om hva galt Finland gjør. Mest sannsynlig trenger de hjelp, ikke 20 år i fengsel Anonymkode: 65199...f3e Det finnes en annen forklaringsmodell også. Bak betalingsmur dessverre, men en kjempestor svensk studie skal forklare lav IQ, som en årsak til volden blandt sveriges kriminelle. Jeg fikk bare lest ingressen, da artikkelen ligger bak betalingsmur. Jeg synes uansett det der bra at voldskriminelle bures inne. Lenge. Jeg bryr meg ikke så mye om årsaken. De skal unsett ikke få ødelegge flere liv enn sitt eget. Anonymkode: 8d8e8...b7d
Anonym bruker Skrevet 12. mai #9 Skrevet 12. mai Derfor alle polakken er her å gjør kriminalitet da. Men bra de viser handlekraft i sitt eget land . På tide det blir gjort her også. Anonymkode: 8a03e...3e4
Anonym bruker Skrevet 12. mai #10 Skrevet 12. mai Anonym bruker skrev (4 timer siden): Hvorfor tror du? Anonymkode: 97f0e...cc5 Fantasien strekker ikke til. Anonymkode: 702ab...2dd
Anonym bruker Skrevet 12. mai #11 Skrevet 12. mai 4 hours ago, Anonym bruker said: Jeg syns det er interessant. Mange av de ikkevestlige innvandrere som komme, kommer fra områder med krig og uroligheter. Veldig mange av dem lider av PTSD uten å få noe hjelp til det, og mange blir av den grunn kriminelle siden de ikke kjenner noe annet enn vold og lidelse. Det sier noe om hva galt Finland gjør. Mest sannsynlig trenger de hjelp, ikke 20 år i fengsel Anonymkode: 65199...f3e Hva har Finland med denne saken å gjøre? Anonymkode: e2bc5...317
Anonym bruker Skrevet 13. mai #12 Skrevet 13. mai Anonym bruker skrev (15 timer siden): Det finnes en annen forklaringsmodell også. Bak betalingsmur dessverre, men en kjempestor svensk studie skal forklare lav IQ, som en årsak til volden blandt sveriges kriminelle. Jeg fikk bare lest ingressen, da artikkelen ligger bak betalingsmur. Jeg synes uansett det der bra at voldskriminelle bures inne. Lenge. Jeg bryr meg ikke så mye om årsaken. De skal unsett ikke få ødelegge flere liv enn sitt eget. Anonymkode: 8d8e8...b7d Der er jeg helt enig. Det er alt for mye sympati og bortforklaringer i favør av kriminelle. Kriminelle er veldig ofte "kjente av politiet" og gjengangere. Det er av en grunn. Det må være lite motiverende for politiet. Hva er vitsen liksom? De skal jo ut like etterpå uansett. Vi har lover for å holde samfunnet trygt og godt, ikke for å praktisere omsorg med kriminelle. Omsorg er bra, men bør foregå bak murene. Anonymkode: ed141...1cb
Anonym bruker Skrevet 14. mai #13 Skrevet 14. mai Anonym bruker skrev (På 12.5.2026 den 17.51): Heia Polen. Hvorfor i herrens navn kan ikke Norge følge etter. Fordi at det sitter en gjeng med idioter i regjering. Frp vil stramme inn reglene her. Anonymkode: 95d97...7da
Anonym bruker Skrevet 14. mai #14 Skrevet 14. mai Anonym bruker skrev (3 timer siden): Fordi at det sitter en gjeng med idioter i regjering. Frp vil stramme inn reglene her. Anonymkode: 95d97...7da Hva strammet FrP inn da de satt i regjering? Anonymkode: 702ab...2dd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå