Anonym bruker Skrevet 12. mai #1 Skrevet 12. mai Hva skal dere ha på dere på 17. mai? Her blir det en kamp mot hektene på bunaden, og så skifter jeg til en rød sommerkjole med hvite prikker på ettermiddagen. Jeg orker ikke lage mat og spise stort i bunad!😄 Anonymkode: e2444...49c
Anonym bruker Skrevet 12. mai #3 Skrevet 12. mai Jeg har gått ned 25 kg så bunaden er for stor 😅 Så i år blir det en grønn lang sommerkjole. Anonymkode: 0f904...c24
prebs Skrevet 12. mai #4 Skrevet 12. mai Her blir det bunad fra Hallingdal. Den er gudskjelov ganske behagelig å ha på seg.
Anonym bruker Skrevet 12. mai #5 Skrevet 12. mai Bunad. Har gått ned 20 kilo (men den var traaaaang i fjor) så den henger litt, akkurat passe nok til å kunne bruke den en hel dag Anonymkode: 4662f...c8c
Anonym bruker Skrevet 12. mai #6 Skrevet 12. mai Anonym bruker skrev (1 time siden): Hva skal dere ha på dere på 17. mai? Her blir det en kamp mot hektene på bunaden, og så skifter jeg til en rød sommerkjole med hvite prikker på ettermiddagen. Jeg orker ikke lage mat og spise stort i bunad!😄 Anonymkode: e2444...49c Blir en kamp her også. Etter overgangsalderen har puppene vokst veldig. Skal prøve å stappe de inn i bunaden. Gikk i fjor, men de er større i år, så må ha et alternativ. Men så langt har jeg ikke kommet. Satser på å få plass. Anonymkode: 89e4a...6a9
Anonym bruker Skrevet 12. mai #7 Skrevet 12. mai Bunad hele dagen. Jeg synes faktisk det er ganske deilig å slippe å tenke på hva jeg skal ha på meg 😄 Anonymkode: b8ea9...ba8
gale damen Skrevet 12. mai #8 Skrevet 12. mai Bunad. Alle familiens bunader er prøvd på og juster der det er nødvendig. Stryke skjorter og pusse sølv på fredag😊
Himmel og hav Skrevet 12. mai #9 Skrevet 12. mai prebs skrev (6 timer siden): Her blir det bunad fra Hallingdal. Den er gudskjelov ganske behagelig å ha på seg. Jeg må bare si at hallingdøler har skjønt noe alle andre ikke har. Der vi andre sloss mot stramme linninger, trykknapper som spretter opp og hekter som truer med å bytte yrke, så kan dere faktisk både puste og spise. Jeg er misunnelig
Anonym bruker Skrevet 12. mai #10 Skrevet 12. mai Hvite jeans, hvit skjorte, lysroda blazer og hvite eller svarte pumps. Tar gjerne i mot råd på hva som dere tror er finest av hvite og svarte sko? 😊 Anonymkode: 6f994...bc2
Anonym bruker Skrevet 12. mai #11 Skrevet 12. mai Får presse meg inn i bunaden, dessverre gått opp 3 kg siden i fjor, tidlig overgangsalder og lavt stoffskifte, dårlig kombo. Men tar på meg en kjole etter opplegget på skolen. Elsker bunaden mun, så vil bruke den. Skal i konfirmasjon i juni, da tror jeg det blir kjole, orker ikke en hel dag tror jeg. Anonymkode: dc48c...a55
Anonym bruker Skrevet 12. mai #12 Skrevet 12. mai Har dessverre ikke bunad, og skal ha på meg en fargerik sommerkjole. Grunnet vonde knær blir det hvite joggesko til. Anonymkode: 5babc...83b
Anonym bruker Skrevet 12. mai #13 Skrevet 12. mai Dessverre har bunaden krympe i skapet for noen år siden😅 men har flere fine kjoler jeg kan ha på. Mer bekymret for skotøy Anonymkode: 63782...0a0
Anonym bruker Skrevet 12. mai #14 Skrevet 12. mai Pysj! Skal bare ligge på sofaen og kose meg 🤩 19 åringen er i LA og 15 åringen skal inn til byen med venner. Anonymkode: 84023...c1a
Anonym bruker Skrevet 12. mai #15 Skrevet 12. mai Måtte prøve bunaden i kveld. Fikk pressa puppene nedi, og heldigvis ser jeg ikke helt idiotisk ut, men merker jeg har litt mindre lungekapasitet😄 Anonymkode: 89e4a...6a9
Anonym bruker Skrevet 13. mai #16 Skrevet 13. mai Jeg har gått ned 25 kg siden i fjor så bunad er veldig stor, men ettersom jeg har sølvbelte i livet så får jeg snurpet bunaden sammen med beltet. Måtte ta av 7 beltespenner for at beltet skulle henge på, men det går greit nå. Er i allefall ikke problemer med at jeg ikke får puste, men i neste år blir det å sy inn bunaden slik at den sitter litt penere på. Anonymkode: e0830...7c4
Anonym bruker Skrevet 13. mai #17 Skrevet 13. mai man må jo ikke ha bunad på17mai. jeg skal ha en pen lang kjole eller en hvit med blå blomster har kommet i uke 30 da så må se ann hva som passer Anonymkode: d038c...6ae
Anonym bruker Skrevet 13. mai #18 Skrevet 13. mai Skal jobbe litt, men er heldigvis hjemme igjen ganske tidlig. Skal ingenting i år. Ungene er ferdig med barnetog, så jeg skal ha på meg noe ikke altfor pyntet. Spise god mat og kaker hjemme med familien. Ellers pleier jeg å bruke bunad som fortsatt passer. Anonymkode: 8436e...75c
Anonym bruker Skrevet 13. mai #19 Skrevet 13. mai I år skal jeg ha vanlig kjole på. Blir ikke bunad i år. Gidder rett og slett ikke Anonymkode: 9085d...07e
Anonym bruker Skrevet 13. mai #20 Skrevet 13. mai Anonym bruker skrev (23 timer siden): Pysj! Skal bare ligge på sofaen og kose meg 🤩 19 åringen er i LA og 15 åringen skal inn til byen med venner. Anonymkode: 84023...c1a Samme her. Gleder meg. Skal bestille mat fra wolt og bare kose meg 😉 Anonymkode: efc61...91c
Anonym bruker Skrevet 13. mai #21 Skrevet 13. mai Hvis jeg skulle feiret utenfor huset,og dermed sammen med andre mennesker, så hadde valget vært svært enkelt. Bunad. Men siden jeg nok skal være hjemme og uten "barna", så vil jeg tro jeg ender opp med pysj eller noe svært enkelt som joggebukse og en hoodie. Anonymkode: 2ed34...5fd
Anonym bruker Skrevet 13. mai #22 Skrevet 13. mai Himmel og hav skrev (På 12.5.2026 den 17.53): Jeg må bare si at hallingdøler har skjønt noe alle andre ikke har. Der vi andre sloss mot stramme linninger, trykknapper som spretter opp og hekter som truer med å bytte yrke, så kan dere faktisk både puste og spise. Jeg er misunnelig Helt enig! Jeg har en bunad som jeg ikke får på meg. Skjønner egentlig ikke hvorfor, for vektmessig har jeg vært tyngre enn jeg er, men likevel fått bunaden på. Noe må ha forandret seg med kroppsfasongen min eller noe sånn. Anonymkode: 4506d...bbe
Anonym bruker Skrevet 15. mai #23 Skrevet 15. mai Jeg har gått ned 52 kg siden 17 mai i fjor, så ingen av de to bunadene jeg har passer. Har derfor kjøpt meg en festdrakt siden det både er 17 mai, en barnedåp og 3 brylluper kommende 3 måneder Anonymkode: a3ffa...f6c
Anonym bruker Skrevet 15. mai #24 Skrevet 15. mai Kofta mi. Samekofte. Behagelig plagg å bruke en hel dag. Anonymkode: 2443b...797
Anonym bruker Skrevet 15. mai #25 Skrevet 15. mai Anonym bruker skrev (2 minutter siden): Kofta mi. Samekofte. Behagelig plagg å bruke en hel dag. Anonymkode: 2443b...797 Er bare nysgjerrig: hva koster en samekofte med tilhørende sølv, sånn cirka? Anonymkode: a19ce...50f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå