Anonym bruker Skrevet mandag kl 16:50 #1 Skrevet mandag kl 16:50 https://www.tv2.no/underholdning/snapchat-inntektene-stuper-for-flere-influensere/18829733/ Anonymkode: bbc61...29f
Anonym bruker Skrevet mandag kl 18:07 #2 Skrevet mandag kl 18:07 Endelig. De fortjener ikke en eneste krone. De for komme seg ut å få seg en skikkelig jobb. Anonymkode: 90016...ac1
Anonym bruker Skrevet tirsdag kl 04:18 #3 Skrevet tirsdag kl 04:18 Nei, så leit! Tenk om de må gjøre alminnelig, samfunnsnyttig arbeid. Anonymkode: f44a7...32c
Anonym bruker Skrevet tirsdag kl 04:22 #4 Skrevet tirsdag kl 04:22 Jeg syns også at influensere er fullstendig unyttige som yrkesgruppe, men jeg har likevel ikke problemer med å skjønne at det er skummelt å miste sitt inntektsgrunnlag nærmest over natten.  Jeg har det heldigvis ikke i meg å kjenne skadefryd. Anonymkode: c8d4a...728
Anonym bruker Skrevet tirsdag kl 05:09 #5 Skrevet tirsdag kl 05:09 Vet ikke om jeg synes det er bedre at Snapchat beholder annonseinntektene selv. Som om ikke bigtech har nok penger. Det sagt, mange av influencerne kan vi godt klare oss uten. Anonymkode: 57cca...89e
Anonym bruker Skrevet tirsdag kl 07:18 #6 Skrevet tirsdag kl 07:18 Jeg synes mange influensere er fine jeg, mine interesser er matlaging, surdeigsbrød og baking. Har lært masse av de som legger ut forklaringer, oppskrifter osv. Har en venninne som er nærmest treningsnarkoman, hun følger flere mef samme interessen vet jeg. At de som er gravide følger andre gravide, at de som er opptatt av hudpleie, mote, sminke osv følger folk som legger ut om dette er vel ikke så galt? Da jeg var ung leste vi blader og magasiner, dagens unge bruker sosiale medier på samme måte. Joda, det er mye rart der ute, men det er da mye fint også... Anonymkode: fe2e9...2db
Anonym bruker Skrevet tirsdag kl 08:48 #7 Skrevet tirsdag kl 08:48 Anonym bruker skrev (1 time siden): Jeg synes mange influensere er fine jeg, mine interesser er matlaging, surdeigsbrød og baking. Har lært masse av de som legger ut forklaringer, oppskrifter osv. Har en venninne som er nærmest treningsnarkoman, hun følger flere mef samme interessen vet jeg. At de som er gravide følger andre gravide, at de som er opptatt av hudpleie, mote, sminke osv følger folk som legger ut om dette er vel ikke så galt? Da jeg var ung leste vi blader og magasiner, dagens unge bruker sosiale medier på samme måte. Joda, det er mye rart der ute, men det er da mye fint også... Anonymkode: fe2e9...2db Helt enig. Om man er kritisk til hvem og hva man støtter så er det flere gode kontoer det er fint å følge. Det jeg har null aksept og respekt for er de som selger barna sine, som bl.a Caroline Berg Eriksen, Pilotfrue, Anna (husker ikke hele navnet, men hun som ble mor som 14 åring) Ulrikke Branstorp osv. De er fullstendig uten moral og burde bli fratatt all nettilgang! Anonymkode: a00f1...1c2
LillaGorilla♥♥ Skrevet tirsdag kl 10:51 #8 Skrevet tirsdag kl 10:51 Ja, uff, tenk at de plutselig tjente 20000 pÃ¥ en dag istedetfor 200000. Stakkars dem.Â
Anonym bruker Skrevet tirsdag kl 11:13 #9 Skrevet tirsdag kl 11:13 Det viser seg dessverre slik at det var en teknisk feil av snapchat... Anonymkode: 90016...ac1
Anonym bruker Skrevet tirsdag kl 16:51 #10 Skrevet tirsdag kl 16:51 Fy søren for noen sure og bitre mennesker som har svart i tråden. De influenserne som tjener godt har funnet ut hvordan de skal gjøre jobben på en slik måte at de tjener mye penger, og det kan alle de som er bitre her i tråden også gjøre. Betalingen til influenserne oppstår fordi andre har interesse av å følge med på de, og alle kan gjøre det hvis de vil. Anonymkode: b30e5...479
Anonym bruker Skrevet tirsdag kl 22:09 #11 Skrevet tirsdag kl 22:09 Anonym bruker skrev (5 timer siden): Fy søren for noen sure og bitre mennesker som har svart i tråden. De influenserne som tjener godt har funnet ut hvordan de skal gjøre jobben på en slik måte at de tjener mye penger, og det kan alle de som er bitre her i tråden også gjøre. Betalingen til influenserne oppstår fordi andre har interesse av å følge med på de, og alle kan gjøre det hvis de vil. Anonymkode: b30e5...479 Jobb? Tenker vi kaller det "jobb", de gjør virkelig ikke noe arbeid. Anonymkode: f44a7...32c
Anonym bruker Skrevet tirsdag kl 22:11 #12 Skrevet tirsdag kl 22:11 Anonym bruker skrev (5 timer siden): Fy søren for noen sure og bitre mennesker som har svart i tråden. De influenserne som tjener godt har funnet ut hvordan de skal gjøre jobben på en slik måte at de tjener mye penger, og det kan alle de som er bitre her i tråden også gjøre. Betalingen til influenserne oppstår fordi andre har interesse av å følge med på de, og alle kan gjøre det hvis de vil. Anonymkode: b30e5...479 Influensere er kyniske mennesker som utnytter andre. Anonymkode: 18261...fd0
Wicked_Witch_of_the_West Skrevet tirsdag kl 23:09 #13 Skrevet tirsdag kl 23:09 59 minutes ago, Anonym bruker said: Jobb? Tenker vi kaller det "jobb", de gjør virkelig ikke noe arbeid. Anonymkode: f44a7...32c Hva er arbeid? Så lenge de har skattbar inntekt er det vel ok
Anonym bruker Skrevet tirsdag kl 23:12 #14 Skrevet tirsdag kl 23:12 Anonym bruker skrev (59 minutter siden): Influensere er kyniske mennesker som utnytter andre. Anonymkode: 18261...fd0 Hvordan utnytter de andre? Du mener de tvinger folk til å følge seg? Anonymkode: 2c5b7...f48
Anonym bruker Skrevet i går, 00:42 #15 Skrevet i går, 00:42 Har sagt det før og jeg sier det igjen. Det er bare dumme mennesker som følger influensere. Men igjen: det var en teknisk feil av snapchat, dessverre... Anonymkode: 90016...ac1
Anonym bruker Skrevet i går, 05:12 #16 Skrevet i går, 05:12 Anonym bruker skrev (7 timer siden): Jobb? Tenker vi kaller det "jobb", de gjør virkelig ikke noe arbeid. Anonymkode: f44a7...32c Tror du virkelig at de ikke gjør en jobb når de legger ut innhold? Du kan hate influenser så mye du bare vil, men når du påstår de ikke gjør noe forteller det mer om din manglende evne til å se virkeligheten enn de som er influenser. Anonymkode: b30e5...479
Anonym bruker Skrevet i går, 05:15 #17 Skrevet i går, 05:15 Anonym bruker skrev (7 timer siden): Influensere er kyniske mennesker som utnytter andre. Anonymkode: 18261...fd0 Ved å komme med ett slikt utsagn så fordummer du en stor gruppe mennesker som har gjort en feil i dine øyne og det er å bruke tiden sin på andre ting enn du gjør. Du har sikkert tidsforbruk i livet ditt du også som for andre er helt meningsløst, men betyr det at du er ett menneske som ikke evner å unngå å la seg utnytte? Anonymkode: b30e5...479
Anonym bruker Skrevet i går, 05:33 #18 Skrevet i går, 05:33 Wicked_Witch_of_the_West skrev (6 timer siden): Hva er arbeid? Så lenge de har skattbar inntekt er det vel ok  Anonym bruker skrev (18 minutter siden): Tror du virkelig at de ikke gjør en jobb når de legger ut innhold? Du kan hate influenser så mye du bare vil, men når du påstår de ikke gjør noe forteller det mer om din manglende evne til å se virkeligheten enn de som er influenser. Anonymkode: b30e5...479 For å kalle noe for arbeid, så bør det absolutt være samfunnsnyttig. Svært lite av det disse gjør, faller inn under det begrepet. Anonymkode: f44a7...32c
Anonym bruker Skrevet i går, 06:00 #19 Skrevet i går, 06:00 Anonym bruker skrev (26 minutter siden):  For å kalle noe for arbeid, så bør det absolutt være samfunnsnyttig. Svært lite av det disse gjør, faller inn under det begrepet. Anonymkode: f44a7...32c Så skuespillere bør heller ikke ha betalt? Influensere leverer underholdning på samme måte. Anonymkode: 34a4a...8f5
Anonym bruker Skrevet i går, 06:09 #20 Skrevet i går, 06:09 Anonym bruker skrev (34 minutter siden):  For å kalle noe for arbeid, så bør det absolutt være samfunnsnyttig. Svært lite av det disse gjør, faller inn under det begrepet. Anonymkode: f44a7...32c Det er samfunnsnyttig i form av at de gir andre mennesker underholdning. I tillegg generere de betraktelig mer skatteinntekter enn de fleste, og på den måten er de også helt klart samfunnsnyttig. Anonymkode: b30e5...479
Anonym bruker Skrevet i går, 06:28 #21 Skrevet i går, 06:28 Anonym bruker skrev (49 minutter siden):  For å kalle noe for arbeid, så bør det absolutt være samfunnsnyttig. Svært lite av det disse gjør, faller inn under det begrepet. Anonymkode: f44a7...32c Jeg er butikksjef i en bokhandel, er jeg samfunnsnyttig? Jeg selger bøker som folk leser for å bli underholdt... Datteren til en venninne spiller saksofon i et orkester, er det samfunnsnyttig? Hva med programmer som Sommerhytta eller Sistemann ut på TV, er de samfunnsnyttige? Ganske mange som jobber i produksjonen der. Hva med kunstneren som lager malerier eller rariteter i leire? Vi mennesker liker å bli underholdt, vi liker kunst og pene ting å se på. Ingenting av det er samfunnsnyttig altså, men veldig mange lever av det likevel. Anonymkode: fe2e9...2db
Anonym bruker Skrevet i går, 06:36 #22 Skrevet i går, 06:36 Di som selger produkter selger jo nesten bare helsefarlige produkter, dem gidder ikke få det kontrulert før di legger produkter ut til salgs Di yngre influenserne utnytter di unge ved å gi dem dårlig selvbilde så dem tror dem trenger masse hudprodukter å sminke. Di utnytter en sårbar gruppe mange får også spiseforstyrrelser Når det kommer til det noen kaller underholdning så er det mange som har blitt skadet av og gjøre di dumme tingene influenserne gjør Så jeg vil ikke si at dem bidrar så veldig i samfunnet  Anonymkode: e7db4...6aa
Wicked_Witch_of_the_West Skrevet i går, 10:47 #23 Skrevet i går, 10:47 5 hours ago, Anonym bruker said:  For å kalle noe for arbeid, så bør det absolutt være samfunnsnyttig. Svært lite av det disse gjør, faller inn under det begrepet. Anonymkode: f44a7...32c Gankse få yrker som egentlig er samfunnsnyttige. Så lenge folk har lovlig inntekt så er det vel ikke så viktig hva man gjør?
Anonym bruker Skrevet i går, 12:16 #24 Skrevet i går, 12:16 Jeg kritiserer også influencere, selv om det er litt som å skyte på pianisten. Problemet er først og fremst alle som trenger en coach til de enkleste ting i livet. De er det alt for mange av. Influensere er i veldig mange tilfeller elendige forbilder dessverre. Hvor er de rødgrønne som elsker å beskytte oss mot oss selv gjennom skatter og avgifter og forbud? Her kan de fokusere, ikke på mennesker som ønsker å starte egne bedrifter og skape arbeidsplasser. Det er alt for enkelt å tjene penger på slikt fjas. Pengene burde gått til nyttige ting i samfunnet.  Anonymkode: 0dc96...6e1
Anonym bruker Skrevet 23 timer siden #25 Skrevet 23 timer siden Anonym bruker skrev (6 timer siden): Di som selger produkter selger jo nesten bare helsefarlige produkter, dem gidder ikke få det kontrulert før di legger produkter ut til salgs Di yngre influenserne utnytter di unge ved å gi dem dårlig selvbilde så dem tror dem trenger masse hudprodukter å sminke. Di utnytter en sårbar gruppe mange får også spiseforstyrrelser Når det kommer til det noen kaller underholdning så er det mange som har blitt skadet av og gjøre di dumme tingene influenserne gjør Så jeg vil ikke si at dem bidrar så veldig i samfunnet  Anonymkode: e7db4...6aa De heter det, ikke di. Anonymkode: 90016...ac1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå