Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jobber Gaute Skjervø egentlig for FrP? Jeg har hørt den "konspirasjonsteorien" fra flere. Mulig det bare er en spøk, men kunne det faktisk tenkes at noen hadde plantet en muldvarp hos sin argeste politiske motstander? Han er jo fyren som egenhendig vil senke AP til under 20-tallet. Det er jo nesten utenkelig at han har Arbeiderpartiets beste i tankene, slik at holder på.

Anonymkode: 3eeb9...884

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg lurer mer på hvorfor ungdomsledere er så gamle.

Anonymkode: f7b06...cf4

Skrevet
Anonym bruker skrev (9 minutter siden):

Jobber Gaute Skjervø egentlig for FrP? Jeg har hørt den "konspirasjonsteorien" fra flere. Mulig det bare er en spøk, men kunne det faktisk tenkes at noen hadde plantet en muldvarp hos sin argeste politiske motstander? Han er jo fyren som egenhendig vil senke AP til under 20-tallet. Det er jo nesten utenkelig at han har Arbeiderpartiets beste i tankene, slik at holder på.

Tenker du at kona og er muldvarp fra Frp da?

Skrevet
Anonym bruker skrev (4 minutter siden):

Tenker du at kona og er muldvarp fra Frp da?

Aner ikke hvem kona hans er. Har bare sett ham på debatter mv. og lurte nesten på om det kunne være sant som noen sier. Altså han må være en stor drivkraft i å få velgere over fra AP og til FrP?

Skrevet
Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

Aner ikke hvem kona hans er. Har bare sett ham på debatter mv. og lurte nesten på om det kunne være sant som noen sier. Altså han må være en stor drivkraft i å få velgere over fra AP og til FrP?

Hun er og medlem av AP. Han har vært medlem av AP siden han var 15.
Hvorfor mener du han er en stor drivkraft for å få velgere over fra AP til FRP?

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Hun er og medlem av AP. Han har vært medlem av AP siden han var 15.
Hvorfor mener du han er en stor drivkraft for å få velgere over fra AP til FRP?

Jeg trodde egentlig ingen kunne overgå Eivind Trædal i motbydelig, klysete oppførsel, helt til jeg så Gaute Skjervø. Og det er så mange jeg snakker med som synes det samme. Så forundrer meg bare hvis han virkelig har AP sitt beste i tankene. Var bare litt nysgjerrig på om andre hadde hørt den konspirasjonsteorien.

Skrevet
Anonym bruker skrev (20 minutter siden):

Jeg lurer mer på hvorfor ungdomsledere er så gamle.

Kanskje det er litt på samme måte som med venstresiden og kjønn? Så man er kanskje ikke eldre enn man føler seg?

Skrevet
Anonym bruker skrev (15 minutter siden):

Jeg trodde egentlig ingen kunne overgå Eivind Trædal i motbydelig, klysete oppførsel, helt til jeg så Gaute Skjervø. Og det er så mange jeg snakker med som synes det samme. Så forundrer meg bare hvis han virkelig har AP sitt beste i tankene. Var bare litt nysgjerrig på om andre hadde hørt den konspirasjonsteorien.

Hva er det han har gjort da?

Skrevet

Hele AP er uspiselig, så han er jo bare slik en AP mann skal være

Anonymkode: c6d6e...100

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...