Anonym bruker Skrevet 11. mai #1 Skrevet 11. mai Herre. Jeg ble akkurat singel. Og nå renner snapen min over av forespørsler fra div hold. Er dette normalt? Hvordan forholder man seg til dette? Jeg antar dette er et mønster hos de som legger meg til? La til et par av nysgjerrighet. Fikk et nakent bein..og en tydelig invitasjon til å leke. Og en som er veldig på sjekking. Noen erfaringer tips og råd? Novise på 49. Singel etter 25 års ekteskap. Anonymkode: 8d24a...221
Anonym bruker Skrevet 11. mai #2 Skrevet 11. mai Hvordan vet fremmede at du er singel da? Du trenger vel ikke ha sivilstatus synlig på sosiale medier? Anonymkode: 380b4...a77
Anonym bruker Skrevet 11. mai #3 Skrevet 11. mai Snapchat er den største plattformen for opptatte menn eller menn som bare vil ha sex ! Er bare til å fjerne muligheten for "legg til raskt". Anonymkode: c06ce...f0f
Anonym bruker Skrevet 11. mai #4 Skrevet 11. mai Har du annonsert på snap at du er singel liksom?? Anonymkode: 8493d...8c8
Anonym bruker Skrevet 11. mai #5 Skrevet 11. mai Det sjekkes jo overalt. De tre siste jeg møtte var fra wf. Du bør ikke bli overrasket. Anonymkode: 68cb9...3e0
Anonym bruker Skrevet 11. mai #6 Skrevet 11. mai Jeg har behov for å ha singel som status på sosiale medier for å vise verden at min utro mann ikke lenger har meg. Han gjemte nemlig utroskapen i vårt ekteskap. Ang sjekking. Jeg har vært ute av det i 26 år...mye har endret seg. Forklar meg gjerne hva jeg ikke skal gjøre. Anonymkode: 8d24a...221
Anonym bruker Skrevet 11. mai #7 Skrevet 11. mai Anonym bruker skrev (1 time siden): Har du annonsert på snap at du er singel liksom?? Anonymkode: 8493d...8c8 Nei. Mulig bare desperate damer legger til der? Anonymkode: 8d24a...221
Anonym bruker Skrevet 11. mai #8 Skrevet 11. mai Anonym bruker skrev (3 timer siden): Jeg har behov for å ha singel som status på sosiale medier for å vise verden at min utro mann ikke lenger har meg. Han gjemte nemlig utroskapen i vårt ekteskap. Ang sjekking. Jeg har vært ute av det i 26 år...mye har endret seg. Forklar meg gjerne hva jeg ikke skal gjøre. Anonymkode: 8d24a...221 Trenger du å gjøre noe? Ikke legg til random folk på snap da Anonymkode: c06ce...f0f
Anonym bruker Skrevet 12. mai #9 Skrevet 12. mai Anonym bruker skrev (8 timer siden): Nei. Mulig bare desperate damer legger til der? Anonymkode: 8d24a...221 Det vil jeg si, ja. Anonymkode: 68cb9...3e0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå