Anonym bruker Skrevet 10. mai #1 Skrevet 10. mai For eks hvis det er en ånd tilstedet og man ber til beskyttere våre om å få et tegn, å stearinlyset begynner å bli høyt/blålig. Kan det være noe betydning i dette? Hørte Lilly bendriss sa dette og det skjedde med meg nå i helgen. Flammen ble enormt lang. Anonymkode: 6c9d3...e9e
Anonym bruker Skrevet 10. mai #4 Skrevet 10. mai Det er vel ånden som gir tegn i tilfelle, ikke stearinlysene? Men nei, jeg tror ikke på sånt. Anonymkode: 1d87d...e3e
Anonym bruker Skrevet 10. mai #5 Skrevet 10. mai Jeg tror ikke på sånt, men utlukker ikke at jeg kan ta feil - så kan jo være Anonymkode: f358b...13b
Anonym bruker Skrevet 10. mai #6 Skrevet 10. mai sug lut skrev (38 minutter siden): Er du helt blåst? Du tror ikke på åndelige ting du da. Helt greit vi er forskjellige. Anonymkode: 6c9d3...e9e
gale damen Skrevet 10. mai #7 Skrevet 10. mai Jupp, lange flammer betyr at det er din bestefar på farssiden som vil noe. Hvis flammen er kort er det noen andre. Helt klart.
Anonym bruker Skrevet 10. mai #8 Skrevet 10. mai Jeg er usikker på om du mener det alvorlig, men nei. Selv om vi ikke vet alt som surrer i universet, finnes det absolutt ingen holdepunkter eller indikasjoner som skulle peke mot at ånder og stearinlys henger sammen. Hvilke historier folk velger å tro på, legger jeg meg ikke opp i. Men på direkte spørsmål må svaret bli nei. Anonymkode: 08b91...c7f
Anonym bruker Skrevet 10. mai #10 Skrevet 10. mai Bli voksen, Hi. Du er ikke 8 år lengre. Anonymkode: 2d3c9...c3b
Anonym bruker Skrevet 10. mai #11 Skrevet 10. mai Hvem er Lilly Bendriss? Er hun en pålitelig kilde? Anonymkode: ad3fa...5b2
Anonym bruker Skrevet 10. mai #12 Skrevet 10. mai Dette er nok ikke rette stedet å spørre om alternative spørsmål. Oppsøk fora for det åndelige miljøet, eller ta turen innom alternativmessen. Anonymkode: 58dcf...97a
amandine Skrevet 11. mai #13 Skrevet 11. mai Det eneste Lilly Bendriss og mange andre på alternativsiden er et helt sikkert tegn på er at det er ENORMT mye penger å tjene på dilldall og fanterier og å overbevisende innbille folk masse bullshit uten å kunne vise til noe som helst av dokumentasjon.
Anonym bruker Skrevet 11. mai #14 Skrevet 11. mai Du MÅ ikke bli med på dugnaden på skolen. Men da kan du heller ikke sende barna dine på arrangementet på skolen selvsagt. Og du må kun stille opp for korpset så lenge du har barn som er frivillig innmeldt der. Det er akkurat samme med fotball: hvis barnet er på laget, må det møte opp på treninger og kamper og delta på dugnader. Utover det står du selvsagt fritt til å mislike 17. mai. Anonymkode: 42abd...cd2
Himmel og hav Skrevet 11. mai #15 Skrevet 11. mai Jeg holder en knapp på tilfeldigheter. Det skjedde sikkert mange andre ting samtidig som dette lyset ble høyt og som du ikke tolket som et tegn.
Anonym bruker Skrevet 13. mai #16 Skrevet 13. mai Anonym bruker skrev (På 11.5.2026 den 8.04): Du MÅ ikke bli med på dugnaden på skolen. Men da kan du heller ikke sende barna dine på arrangementet på skolen selvsagt. Og du må kun stille opp for korpset så lenge du har barn som er frivillig innmeldt der. Det er akkurat samme med fotball: hvis barnet er på laget, må det møte opp på treninger og kamper og delta på dugnader. Utover det står du selvsagt fritt til å mislike 17. mai. Anonymkode: 42abd...cd2 Hmm? Anonymkode: 6c9d3...e9e
Anonym bruker Skrevet 13. mai #17 Skrevet 13. mai Anonym bruker skrev (På 10.5.2026 den 23.46): Dette er nok ikke rette stedet å spørre om alternative spørsmål. Oppsøk fora for det åndelige miljøet, eller ta turen innom alternativmessen. Anonymkode: 58dcf...97a Helt sant 😊 Anonymkode: 6c9d3...e9e
Anonym bruker Skrevet 13. mai #18 Skrevet 13. mai Jeg tror ikke det er et tegn fra en ånd nei. Hvis det er et tegn så kommer det mest sannsynlig fra din fantasi, fordi du leter etter mystikk og tegn. En finner gjerne det en leter etter. Jeg er åpen for å tro på mye som ikke er rasjonelt, synlig eller mulig å forstå med vår lille hjerne, det er nok ganske mye rundt oss vi ikke forstår, tror jeg. Men det er viktig å forholde seg først og fremst til den virkelige erfaringsbaserte verdenen vi lever i. Andre ting kan gi oss tro, håp og litt innsikt kanskje. Anonymkode: c71ac...d48
Anonym bruker Skrevet 13. mai #19 Skrevet 13. mai Kanskje, kanskje ikke... Det er det ingen som virkelig kan svare på. Det er mer mellom himmel og jord enn det vi lærer på doktorskolen, var det en lege som sa til min tante en gang. Hun hadde vært hos en healer og oppnådd unaturlig stor framgang på en skade hun hadde. Når det er sagt, tror jeg både på healing og at vi mennesker av og til kan "sanse" ting før / når det skjer. Men hva er sansing? Jeg tror ikke det er magi, men heller en ubevisst sammensetting av omgivelsene - lyder, lukter, syn, følelser. Anonymkode: c1a5a...099
Anonym bruker Skrevet 13. mai #20 Skrevet 13. mai Anonym bruker skrev (3 minutter siden): Når det er sagt, tror jeg både på healing og at vi mennesker av og til kan "sanse" ting før / når det skjer. Men hva er sansing? Jeg tror ikke det er magi, men heller en ubevisst sammensetting av omgivelsene - lyder, lukter, syn, følelser. Anonymkode: c1a5a...099 Det er ikke alt vi kan sette konkrete ord på. Derfor har vi uttrykk som intuisjon, instinkt, magefølelse, og syvende sans. Vi vet mer enn vi er klar over de fleste av oss,. Vi kan føle mye, både på godt og ondt. Og følelser kan også rote oss helt bort. I HI tror jeg mest på at det handler om å rote seg bort. Anonymkode: c71ac...d48
Anonym bruker Skrevet 13. mai #21 Skrevet 13. mai Anonym bruker skrev (På 10.5.2026 den 16.51): Nei. Anonymkode: 80ed8...799 Jo Anonymkode: cde01...2df
Anonym bruker Skrevet 13. mai #22 Skrevet 13. mai Anonym bruker skrev (8 timer siden): Helt sant 😊 Anonymkode: 6c9d3...e9e De har vel et litt altrenativt forum på kvinneguiden hvis jeg ikke husker feil. Anonymkode: 80ed8...799
Anonym bruker Skrevet 13. mai #23 Skrevet 13. mai Anonym bruker skrev (7 timer siden): Kanskje, kanskje ikke... Det er det ingen som virkelig kan svare på. Det er mer mellom himmel og jord enn det vi lærer på doktorskolen, var det en lege som sa til min tante en gang. Hun hadde vært hos en healer og oppnådd unaturlig stor framgang på en skade hun hadde. Når det er sagt, tror jeg både på healing og at vi mennesker av og til kan "sanse" ting før / når det skjer. Men hva er sansing? Jeg tror ikke det er magi, men heller en ubevisst sammensetting av omgivelsene - lyder, lukter, syn, følelser. Anonymkode: c1a5a...099 Nettopp derfor er det så grenseløst komisk når noen hevder at lysflikking indikerer åndelig tilstedeværelse. Hva skal det underbygges av? Jeg utelukker ikke i det hele tatt at det finnes ting vi ikke kan forklare, inntrykk våre sanser vanligvis ikke kan oppfatte osv. og at vi innimellom kanskje sanser noe mer enn det som vanligvis er tilgjengelig. Men det å fastslå sammenhenger som lysflikking = ånd, når ingen vet hva ånde egentlig er eller gjør, er jo ren scam. Anonymkode: 08b91...c7f
Anonym bruker Skrevet 13. mai #24 Skrevet 13. mai Det er antakelig mer mellom himmel og jord enn de fleste andre plasser, men å begynne og lese "tegn" ut av et tent stearinlys, nei, altså, et sted går det uansett en grense. Men takk for en liten, men god latter. Anonymkode: 77084...557
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå