Gå til innhold

Kan et stearinlys som brenner gi tegn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

For eks hvis det er en ånd tilstedet og man ber til beskyttere våre om å få et tegn, å stearinlyset begynner å bli høyt/blålig. Kan det være noe betydning i dette? Hørte Lilly bendriss sa dette og det skjedde med meg nå i helgen. Flammen ble enormt lang. 

Anonymkode: 6c9d3...e9e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei. 

Anonymkode: 80ed8...799

Skrevet

Det er vel ånden som gir tegn i tilfelle, ikke stearinlysene?

Men nei, jeg tror ikke på sånt.

Anonymkode: 1d87d...e3e

Skrevet

Jeg tror ikke på sånt, men utlukker ikke at jeg kan ta feil - så kan jo være

Anonymkode: f358b...13b

Skrevet
sug lut skrev (38 minutter siden):

Er du helt blåst?

Du tror ikke på åndelige ting du da. Helt greit vi er forskjellige. 

Anonymkode: 6c9d3...e9e

Skrevet

Jupp, lange flammer betyr at det er din bestefar på farssiden som vil noe. Hvis flammen er kort er det noen andre. Helt klart.

Skrevet

Jeg er usikker på om du mener det alvorlig, men nei. Selv om vi ikke vet alt som surrer i universet, finnes det absolutt ingen holdepunkter eller indikasjoner som skulle peke mot at ånder og stearinlys henger sammen. Hvilke historier folk velger å tro på, legger jeg meg ikke opp i. Men på direkte spørsmål må svaret bli nei. 

Anonymkode: 08b91...c7f

Skrevet

hahaha nei 

Anonymkode: 1e8d2...48e

Skrevet

Bli voksen, Hi. Du er ikke 8 år lengre. 

Anonymkode: 2d3c9...c3b

Skrevet

Hvem er Lilly Bendriss? Er hun en pålitelig kilde?

Anonymkode: ad3fa...5b2

Skrevet

Dette er nok ikke rette stedet å spørre om alternative spørsmål.  Oppsøk fora for det åndelige miljøet,  eller ta turen innom alternativmessen. 

Anonymkode: 58dcf...97a

Skrevet

Det eneste Lilly Bendriss og mange andre på alternativsiden er et helt sikkert tegn på er at det er ENORMT mye penger å tjene på dilldall og fanterier og å overbevisende innbille folk masse bullshit uten å kunne vise til noe som helst av dokumentasjon. 

Skrevet

Du MÅ ikke bli med på dugnaden på skolen. Men da kan du heller ikke sende barna dine på arrangementet på skolen selvsagt. Og du må kun stille opp for korpset så lenge du har barn som er frivillig innmeldt der. Det er akkurat samme med fotball: hvis barnet er på laget, må det møte opp på treninger og kamper og delta på dugnader.

Utover det står du selvsagt fritt til å mislike 17. mai.

Anonymkode: 42abd...cd2

Skrevet

Jeg holder en knapp på tilfeldigheter. Det skjedde sikkert mange andre ting samtidig som dette lyset ble høyt og som du ikke tolket som et tegn. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...