Anonym bruker Skrevet 9. mai #1 Skrevet 9. mai Hvilke serier som "alle" har sett har du ikke sett? Jeg "mangler" Sex og singelliv, Sopranos og Game of thrones, så alle referanser dit er helt ukjent for meg. Og Dexter. Og Outlander, når jeg tenker meg om. Hvilken av disse burde jeg ABSOLUTT se og hvorfor? Og hva gikk deg hus forbi? Anonymkode: 0b40e...0be
Anonym bruker Skrevet 9. mai #2 Skrevet 9. mai Av de du nevner ovenfor har jeg kun sett Sex og singelliv. Jeg har heller aldri sett Desperate housewifes, Greys anatomi, Stranger Things, Squid game, The last of us eller Breaking bad. Anonymkode: daeb3...c42
Anonym bruker Skrevet 9. mai #3 Skrevet 9. mai Anonym bruker skrev (38 minutter siden): Av de du nevner ovenfor har jeg kun sett Sex og singelliv. Jeg har heller aldri sett Desperate housewifes, Greys anatomi, Stranger Things, Squid game, The last of us eller Breaking bad. Anonymkode: daeb3...c42 Jeg har bare sett de to første av disse, samt deler av Breaking Bad. Den ble for dyster for meg. DH er lettbeint underholdning en sesong eller to. GA er jeg glad i. Stranger things og Squid game og The last of us ser jeg på som ungdomsserier (jeg så ikke Skam heller, forresten). Anonymkode: 0b40e...0be
Anonym bruker Skrevet 9. mai #4 Skrevet 9. mai Har kun sett sex og singelliv og frustrerte fruer av de som nevnes i trådene. Sett to sesonger har stranger things Anonymkode: fa14e...61b
Anonym bruker Skrevet 9. mai #5 Skrevet 9. mai Anonym bruker skrev (59 minutter siden): Av de du nevner ovenfor har jeg kun sett Sex og singelliv. Jeg har heller aldri sett Desperate housewifes, Greys anatomi, Stranger Things, Squid game, The last of us eller Breaking bad. Anonymkode: daeb3...c42 Samme her. Anonymkode: 17f4b...9be
Anonym bruker Skrevet 9. mai #6 Skrevet 9. mai Jeg har kun sett noe av sex og singelliv av de du nevner. Har heller ikke sett Greys anatomy Friends Breaking bad Exit Anonymkode: fcb67...f01
Anonym bruker Skrevet 9. mai #7 Skrevet 9. mai Har sett så og si alt dere ramser opp. Men ikke sett Dexter. Så kun en episode av squidgame. Det var ikke noe for meg. Outlander er en av mine favoritter. Synes siste sesong er litt tung . Lest bøkene også. Dampende kjærlighetshistorie, men en del innslag av vold og gørr😅 Anonymkode: 1438c...3dd
Anonym bruker Skrevet 9. mai #8 Skrevet 9. mai Dette handler nok mye om alder osv Jeg har prøvd meg på alle de du nevnte, og likte kun the Sopranos og dexter så godt at jeg gadd å se alle sesongene. Noen serier, som sex og singelliv har jeg sett sporadisk når jeg har kommet over det på linær TV. Andre serier har jeg sett et par episoder av eller en sesong, og så har jeg gitt meg fordi det drar ut eller er drit kjedelig. Lost for eksempel var kjempespennende. Spesielt siden man den gang den kom ut, måtte vente en hel uke på neste episode. Men den dro ut, så jeg hoppet av et par episoder ut i sesong 2. Anonymkode: ab28f...2aa
Anonym bruker Skrevet 9. mai #9 Skrevet 9. mai Er jo bare å se de når det passer det... Anonymkode: 2bf72...9cd
Anonym bruker Skrevet 9. mai #10 Skrevet 9. mai Anonym bruker skrev (2 timer siden): Dette handler nok mye om alder osv Ja, det er litt bemerkelsesverdig at alle sier Sex og singelliv Det er vel det det het på norsk tv den gangen det gikk der, for flere tiår siden. Anonymkode: 17f4b...9be
Anonym bruker Skrevet 9. mai #11 Skrevet 9. mai Anonym bruker skrev (4 timer siden): Friends Mens Friends ville vært Venner for livet Anonymkode: 17f4b...9be
amandine Skrevet 9. mai #13 Skrevet 9. mai Den eneste serien jeg skulle ønske jeg hadde sett som jeg ikke har sett, som jeg da altså har gått glipp av, tror jeg må være Normal People.
Anonym bruker Skrevet 9. mai #14 Skrevet 9. mai Anonym bruker skrev (3 timer siden): Ja, det er litt bemerkelsesverdig at alle sier Sex og singelliv Det er vel det det het på norsk tv den gangen det gikk der, for flere tiår siden. Anonymkode: 17f4b...9be Hva er bemerkelsesverdig med det egentlig? Anonymkode: fcb67...f01
Anonym bruker Skrevet 9. mai #15 Skrevet 9. mai har gått glipp av det meste. Sett noen engelske krimserier og Broen. Fatter ikke at folk bruker sin dyrebar tid foran dummeboksen! Anonymkode: 724c6...f4a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå