Anonym bruker Skrevet 8. mai #1 Skrevet 8. mai 2 mnd etter onkel døde brått, drømte jeg en drøm inatt, helt tydelig. Jeg traff onkel igjen og han ga meg den lengste klemmen. Våknet og følte virkelig det var ekte. Er det en måte å bearbeide på? Eller dukker de opp for å vise oss at de er der? Han stod meg veldig nær helt fra jeg var liten. Anonymkode: 6d1b3...0b8
Anonym bruker Skrevet 8. mai #2 Skrevet 8. mai De sier drømmer er ting fra underbevisstheten, så det at du tenker på han gjør at du drømmer om han. Jeg tror vi alle kan drømme om folk vi har mistet av og til, det betyr bare at vi savner dem. Anonymkode: 89c12...68d
Anonym bruker Skrevet 8. mai #3 Skrevet 8. mai Anonym bruker skrev (22 minutter siden): De sier drømmer er ting fra underbevisstheten, så det at du tenker på han gjør at du drømmer om han. Jeg tror vi alle kan drømme om folk vi har mistet av og til, det betyr bare at vi savner dem. Anonymkode: 89c12...68d Ja det er helt sikkert det. Noen finner trøst og ro i å mene at de dukker opp i drømmene for å si til deg at de har det bra 🤍 Anonymkode: 6d1b3...0b8
Anonym bruker Skrevet 8. mai #4 Skrevet 8. mai Jeg drømte en gang at far min som er død svevde i taket på rommet og dro meg mot seg. Det var skikkelig ekkelt. Han døde i 2015, så dette var sikkert i 2016-2017. Anonymkode: 6cb7d...63c
Anonym bruker Skrevet 8. mai #5 Skrevet 8. mai Anonym bruker skrev (8 timer siden): Jeg drømte en gang at far min som er død svevde i taket på rommet og dro meg mot seg. Det var skikkelig ekkelt. Han døde i 2015, så dette var sikkert i 2016-2017. Anonymkode: 6cb7d...63c Oh jisz... lurer på hvorfor vi drømmer om de. Om det er en hilsen 🕊 Anonymkode: 6d1b3...0b8
Anonym bruker Skrevet 8. mai #6 Skrevet 8. mai Jeg drømte plutselig om en gammel venn (egentlig venn av eksen) som hadde sklidd litt fra eksen rett etter det ble slutt mellom eksen og meg. I drømmen da han at han alltid så på eksen min som som aller beste venn og at han alltid vil være glad i han og at jeg måtte fortelle det til min eks. Dette var egentlig litt rart for jeg hadde ikke snakket med eksen på ca 7 år på dette tidspunktet, men dagen etter denne drømmen så ringte min eks ut av det blå. Jeg måtte fortelle han at det var veldig rart han ringte nå også fortalte jeg han om drømmen. Han ble litt rar i telefonen men jeg sa at det var en grunn til at jeg hadde denne drømmen og at han måtte ta kontakt med kompisen for det var aldri for sent han ble litt stille men vi fortsatte å snakke om andre ting. En liten stund etter samtalen så begynte jeg litt å lure over reaksjonen hans på denne drømmen og at han ble litt vell rar og det hørtes ut som han var på gråten. Jeg ble litt urolig så begynte derfor å google min gamle venn men ingenting kom opp. Han var ikke på Facebook og jeg er ikke aktiv der heller men jeg gikk inn for å søke opp andre rundt han. Inne på profilen til broren til min gamle venn så fant jeg et minneord til han, noe om at det kom brått på så er bilde av graven hans 😢 Tror kanskje min eks skulle ringe meg for å fortelle meg at vår gamle venn var død men så klarte han ikke fortelle meg det. Har hatt mange flere drømmer om avdøde eller folk som har tatt farvel i drømmene mine og som jeg har fått vite senere var død. Jeg tror det er noe i det for dette har skjedd så mange ganger og mange drømmer har vært veldig spesifikke ❤️ Anonymkode: 2879d...260
Anonym bruker Skrevet 8. mai #7 Skrevet 8. mai Min morfar kom til meg i søvne. Han sto i bakhagen til huset sitt. Han så forvirret ut som om noen hadde sluppet han ned der. Når han så på meg var han helt alvorlig, og øynene så helt sorte ut. Også sa han: Pass på mormor. Også var han borte. Det opplevde jeg som et rop om hjelp fra noen som følger med. Min mormor hadde problemer etter hans død som var mer omfattende enn vi trodde. Det kan være underbevisstheten min eller det kan være en beskjed fra han. Det er ikke mulig å si med strek under svaret. Anonymkode: 3e673...81d
Anonym bruker Skrevet 10. mai #8 Skrevet 10. mai Anonym bruker skrev (På 8.5.2026 den 17.34): Jeg drømte plutselig om en gammel venn (egentlig venn av eksen) som hadde sklidd litt fra eksen rett etter det ble slutt mellom eksen og meg. I drømmen da han at han alltid så på eksen min som som aller beste venn og at han alltid vil være glad i han og at jeg måtte fortelle det til min eks. Dette var egentlig litt rart for jeg hadde ikke snakket med eksen på ca 7 år på dette tidspunktet, men dagen etter denne drømmen så ringte min eks ut av det blå. Jeg måtte fortelle han at det var veldig rart han ringte nå også fortalte jeg han om drømmen. Han ble litt rar i telefonen men jeg sa at det var en grunn til at jeg hadde denne drømmen og at han måtte ta kontakt med kompisen for det var aldri for sent han ble litt stille men vi fortsatte å snakke om andre ting. En liten stund etter samtalen så begynte jeg litt å lure over reaksjonen hans på denne drømmen og at han ble litt vell rar og det hørtes ut som han var på gråten. Jeg ble litt urolig så begynte derfor å google min gamle venn men ingenting kom opp. Han var ikke på Facebook og jeg er ikke aktiv der heller men jeg gikk inn for å søke opp andre rundt han. Inne på profilen til broren til min gamle venn så fant jeg et minneord til han, noe om at det kom brått på så er bilde av graven hans 😢 Tror kanskje min eks skulle ringe meg for å fortelle meg at vår gamle venn var død men så klarte han ikke fortelle meg det. Har hatt mange flere drømmer om avdøde eller folk som har tatt farvel i drømmene mine og som jeg har fått vite senere var død. Jeg tror det er noe i det for dette har skjedd så mange ganger og mange drømmer har vært veldig spesifikke ❤️ Anonymkode: 2879d...260 Det er ikke tilfeldig nei. Kanskje du er veldig åpen og mottakelig. Det du drømte der er jo et tydelig tegn på at du fikk beskjeden i drømmen, en slags sanndrøm. Spennende men trist å høre ❤️ Kanskje dette kan gi deg enda mer fremover, det er jo helt spesielle evner du har der. Jeg drømte om en tidligere date. Vi var veldig gode venner. I drømmen smilte han til meg og vinket fra en bakketopp, veldig svingete vei. Det passet veldig med livet hans, han hadde det tøft. Det smilet i drømmen glemmer jeg aldri. Anonymkode: 6d1b3...0b8
Anonym bruker Skrevet 10. mai #9 Skrevet 10. mai Du har lagret minner om han i hjernecellene dine. De dukker opp når du drømmer. det som var han, hjernecellene hans og hormonene hans som utgjorde personligheten hans. Det har allerede begynt å råtne bort og eksisterer ikke lenger. Så det er ikke noe som kan «besøke deg» beklager Anonymkode: d5002...05d
Anonym bruker Skrevet 11. mai #10 Skrevet 11. mai Anonym bruker skrev (11 timer siden): Du har lagret minner om han i hjernecellene dine. De dukker opp når du drømmer. det som var han, hjernecellene hans og hormonene hans som utgjorde personligheten hans. Det har allerede begynt å råtne bort og eksisterer ikke lenger. Så det er ikke noe som kan «besøke deg» beklager Anonymkode: d5002...05d Da er det veldig individuelt blant alle. Flere sier det er sånn, andre ikke. Tror ikke det er fasit svar på det, så får det være opp til enhver å tro om det er sånn eller ikke. Anonymkode: 6d1b3...0b8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå