Gå til innhold

DÅPSGAVE

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skal snart i døp nær familie og lurer på hva som er vanelig og gi uten om penger 

budskjett på 2000-5000kr

det vi hadde tenkt til å gi var en søt spilledåse siden hun er veldig glad i musikk men det får man vist ikke køpt lenger 

vi rekker ikke bestille gave 

Anonymkode: 0d30a...df4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Barnebarnet mitt ble akkurat døpt, og noe av det foreldrene satte stor pris på der var at de fikk alt fra gåbil/gåvogn til balansesykkel. I årene fremover er dette noe som garantert blir mye brukt.

Av andre fine gaver var det barneservise, barnebestikk, strikket bunad, sølje, barnelenestol, rørospledd i barnestørrelse og selvfølgelig en del penger.

En gave jeg synes var veldig fin var en barnetursekk fylt med termos, sitteunderlag, pølsepinne osv. Det kommer til å bli brukt masse gjennom barnehage og barneskoleår. Den ble foreldrene også veldig glad for.

Anonymkode: 4b529...8ee

Skrevet

Ga en søt sparebøsse med penger i

Anonymkode: ac493...e9e

Skrevet

Jeg gir alltid bunadssølv i dåpsgave. 

Ja, vi er en bunadsfamilie, men jeg skjønner jo selvsagt at ikke alle er det. 

Anonymkode: 57216...5f8

Skrevet
Anonym bruker skrev (14 timer siden):

Vi skal snart i døp nær familie og lurer på hva som er vanelig og gi uten om penger 

budskjett på 2000-5000kr

det vi hadde tenkt til å gi var en søt spilledåse siden hun er veldig glad i musikk men det får man vist ikke køpt lenger 

vi rekker ikke bestille gave 

Hos oss har barna satt pris på smykker de fikk til dåp, blir et minne når de vokser opp.

Anonymkode: d891d...0f9

Skrevet

Har kjøpt designbestikk i stål til flere nære familiemedlemmer med stort hell (tror jeg). Ga deler til bursdag og jul i noen år etterpå og ble fort komplett. 

Skrevet

Bunadsølv, annet sølv.

Anonymkode: d4596...494

Skrevet

Takk for svar 😊 mange gode forslag 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...