Anonym bruker Skrevet torsdag kl 13:16 #1 Skrevet torsdag kl 13:16 Vi skal snart i døp nær familie og lurer på hva som er vanelig og gi uten om penger budskjett på 2000-5000kr det vi hadde tenkt til å gi var en søt spilledåse siden hun er veldig glad i musikk men det får man vist ikke køpt lenger vi rekker ikke bestille gave Anonymkode: 0d30a...df4
Anonym bruker Skrevet torsdag kl 13:46 #2 Skrevet torsdag kl 13:46 Barnebarnet mitt ble akkurat døpt, og noe av det foreldrene satte stor pris på der var at de fikk alt fra gåbil/gåvogn til balansesykkel. I årene fremover er dette noe som garantert blir mye brukt. Av andre fine gaver var det barneservise, barnebestikk, strikket bunad, sølje, barnelenestol, rørospledd i barnestørrelse og selvfølgelig en del penger. En gave jeg synes var veldig fin var en barnetursekk fylt med termos, sitteunderlag, pølsepinne osv. Det kommer til å bli brukt masse gjennom barnehage og barneskoleår. Den ble foreldrene også veldig glad for. Anonymkode: 4b529...8ee
Anonym bruker Skrevet torsdag kl 14:23 #3 Skrevet torsdag kl 14:23 Ga en søt sparebøsse med penger i Anonymkode: ac493...e9e
Anonym bruker Skrevet torsdag kl 19:13 #4 Skrevet torsdag kl 19:13 Jeg gir alltid bunadssølv i dåpsgave. Ja, vi er en bunadsfamilie, men jeg skjønner jo selvsagt at ikke alle er det. Anonymkode: 57216...5f8
Anonym bruker Skrevet fredag kl 04:00 #5 Skrevet fredag kl 04:00 Anonym bruker skrev (14 timer siden): Vi skal snart i døp nær familie og lurer på hva som er vanelig og gi uten om penger budskjett på 2000-5000kr det vi hadde tenkt til å gi var en søt spilledåse siden hun er veldig glad i musikk men det får man vist ikke køpt lenger vi rekker ikke bestille gave Anonymkode: 0d30a...df4 Hos oss har barna satt pris på smykker de fikk til dåp, blir et minne når de vokser opp. Anonymkode: d891d...0f9
prekæs Skrevet fredag kl 05:20 #6 Skrevet fredag kl 05:20 Har kjøpt designbestikk i stål til flere nære familiemedlemmer med stort hell (tror jeg). Ga deler til bursdag og jul i noen år etterpå og ble fort komplett.
Anonym bruker Skrevet fredag kl 06:07 #7 Skrevet fredag kl 06:07 Bunadsølv, annet sølv. Anonymkode: d4596...494
Anonym bruker Skrevet fredag kl 13:29 #8 Skrevet fredag kl 13:29 Takk for svar 😊 mange gode forslag Anonymkode: 0d30a...df4
Anonym bruker Skrevet fredag kl 13:44 #9 Skrevet fredag kl 13:44 17.mai sløyfe i tinn til barn, kommer i en super gavepakke Kan brukes i årevis, og gå i arv. https://www.bjorklund.no/teddybjoern-med-17-mai-sloeyfe-i-tinn?utm_source=google&utm_medium=cpc&utm_campaign={campaign}&utm_term=&utm_content={adgroup}&utm_matchtype=&utm_device=m&utm_ad=&gad_source=1&gad_campaignid=17341040590&gclid=Cj0KCQjwk_bPBhDXARIsACiq8R2k_Yd6yVdBq9dHa3HHhmKw3Sy3He2tX5wyAlqwGdavxxXm0nyoRn8aAlOLEALw_wcB Anonymkode: 4b529...8ee
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå